9. seneye özel böyle bir masa hazırladım ama yemekler biraz ucuza kaçtı. Sizce kız arkadaşım mutlu olur mu?

şu an gelmesini beklerken yazıyorum. biraz da heyecanlıyım doğrusu. bugün kız arkadaşımla ilk ilişki günümüzün 9. senesi.. böyle bir masayla kutlamak istedim. hazır ailem de memlekete gitmişti. yemek olarak;

  • köri soslu makarna
  • barbekü soslu tavuk
  • salata
  • patates kızartması

yaptım. benim el yemek becerisi bu kadar :) sizce beğenir de mutlu olur mu? yemekler çok ucuz mu kaçmış sizce

9. seneye özel böyle bir masa hazırladım ama yemekler biraz ucuza kaçtı. Sizce kız arkadaşım mutlu olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada 9 senedir sadece sevgili misiniz diyenler gelmeden söyleyeyim nişanlıyız arkadaşlar, yakında evleneceğiz ama ekonomik koşullar malumm
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar selam. sonradan giremedim. çok güzel geçti ve çok beğendi. herkese yorumları için teşekkürler
9. seneye özel böyle bir masa hazırladım ama yemekler biraz ucuza kaçtı. Sizce kız arkadaşım mutlu olur mu?
Cevapla