Ekmek yeyince kendimi suçlu hissediyorum? Bu Doğru mu?

Aynı şekilde peynir ve abur cubur yeyince de. Kısacası yaptığım kahvaltıdan hiç zevk almıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepsini seviyorum. Ama zararlı olduğunu bildiğim için pişman oluyorum
Ekmek yeyince kendimi suçlu hissediyorum? Bu Doğru mu?
Cevapla