Nişanlım her gün yemek yapmazsan evlilik mi kalır diyor. Evliliğin amacı kadının yemek yapması mı?

Sohbet arasında yemek konusu geçti evlenince de çalışmaya devam edeceğim için bazı zamanlar dışarıdan söyleriz dedim. O da her gün evde yemek olmazsa evlilik mi kalır dedi. Şaka yapıyor diye düşündüm ama gayet ciddiydi. Soğumakta haksız mıyım?

Nişanlım her gün yemek yapmazsan evlilik mi kalır diyor. Evliliğin amacı kadının yemek yapması mı?
Cevapla