


Bizim okulun yemekhanesinde yemekler böyle ve hepsi 6.50 tl. Tabi her zaman böyle güzel yemekler çıkmıyor ama hafta en az 2 veya 3 gün mutlaka bu tarz güzel yemekler çıkar. Üniversiteyi sırf yemek için seviyor olabilirim cidden 😅
sizin üniversite yemekleri nasıl Peki?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ayyy lokantada yapılmış gibi hem de et yemeği hemen oraya ışınlanıyorum 😋😋😋
Ege üniversitesi bekleriz 😁
güzel
tercih listemin en altlarına koydum onu
Bizim üniversitenin yemekhanesinde yemekler hep güzel oluyo.
Ben öğrenciyken yemekler 1.25 ti yaşlanmışım jskkdksls
Allahım affet ama bk gibi
Sen bu yemekleri dışarda ye bakıyım ne kadara yersin?
Ben bu yemeklere demedim zaten. Güzel görünüyo bunlar. Bizde de aynı yemekler çıkıyo ama yenilmeyecek derecede. Kendi okuluma yaptım yorumu. Niye bu kadar atarlandın anlamadım.
Pardon yanlış anlamışım bizim okulun yemekleri çok iyi 😅
Genelde heo et yemekleri ama corbaları lezzetli
Hangi üni burası
Ege
Gayet güzel.