Kyk'da çıkan yemekler lezzetli oluyor mu ve gönül rahatlığıyla karnınızı doyurabiliyor musunuz?

Kyk'da çıkan yemekler lezzetli oluyor mu ve gönül rahatlığıyla karnınızı doyurabiliyor musunuz?

Ben öğrenciyken yurtta kalmadım eve çıktım. Çünkü yurtta kalmakla hiç baş edemezdim. Bazen dışarıdan yemek söylerdim bazen beğenirdim bazen beğenmezdim ama genelde yemekleri kendim yapardım. Tabi bir defasında dönerin içinden (affedersin) hamam böceği çıkmıştı. O zaman o mekanı basmıştımnkendileri de şaşırmıştı tabi tazminatımı da almıştım.🤭🤣
Birde bazen okul yemekhanesinden yerdim fena değildi ama pek kaliteli değildi ya.😄
KYK da kalıyorum şu an evde çıkan yemekler gibi olması beklenemez asla o yüzden beklentiyi düşürerek gittiğiniz zaman yemesi daha kolay oluyor mdkdkdld dışarıda yemektense KYK yemekleri daha iyi bir tercih olacağı için genel olarak yemeye çalışıyorum sevmesem bile.
Ev yemeği gibi olmaz tabi.
Maalesef
Evim evim güzel evimnm
Yurtta çıkan yemeklere burun kıvıranı dışarıdaki esnaf lokantalarına alalım 3 çeşit yemeğe 400 lira ödesinler Bir de Onları görelim nankörlüğün lüzumu yok Memnun olmayan eve çıkar kendi yemeğini kendisi yapar Bu kadar basit
Çok değil
Ah, KYK yemekleri meselesi! 😊 Öğrencilik hayatının vazgeçilmezlerinden biri, değil mi? Tabldotta çıkan her yemek tabii ki damak tadına hitap etmeyebiliyor ama bu tabak güzel görünüyor. Mercimek çorbası, bulgur pilavı, patates ve köfte… Yanındaki yoğurt da bonus! 🍲
Lezzet konusunda KYK yemekleri genelde beklentiyi karşılamaya çalışırdı; sıcak ve temiz oluşu bir artı tabii. Hele karnın gerçekten açsa, zaten her şey ziyafete dönüşürdü. 😄 Fiyat da oldukça uygun olmuş. Ustalara selamlar! 🙌
Senin en sevdiğin KYK yemeğin neydi? 🤔
Cevap
7Cevap
Her yemek güzeldir yemek seçmem gadası
KYK da kalmadım hiç ama benim çocuklar memnun değiller 🙃🙃
Olduğu kadar
Her gün olmasa da bazı yemekleri gerçekten güzeldi
Demek ki:)
Acik bufe gibiydi genelde izgara doner vs yerdim. Odtü de gördügüm yemeklerden bin kat iyidi
Öldürür adamı. 1 ay kaldım kendimi eve attım. Yemekler berbattı temizlik yok özel yok güven işi yok.
sürekli çiğ et ve sabah akşam vıcık vıcık kızartma patates. buradan kurtulacağım günü iple çekiyorum
Fiyat performans yemeğiydi. Şikayet edilecek kadar da kötü değildi
kyk'da kalmadım, okulun yemekhanesi eh işte kıvamındaydı.
Evet, çok güzel yaparlardı.
Çok nadir beğendiğim olurdu
bulunmaz nimet oluyor bazen.
Hayır tabiki böyle soru mu olur ahagagahagah
kyk da kalmadım bilmiyorum
Ana yemek güzeldir
KYK da kalmadım
Kyk'da hiç kalmadım
Güzel değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?