Benim Pilav.. 😂😂 Her yemeği yaparım ama pilavı yapamıyorum olmuyor olmuyorrrrrrr.. Lapa 🤦🏻♀️

Benim Pilav.. 😂😂 Her yemeği yaparım ama pilavı yapamıyorum olmuyor olmuyorrrrrrr.. Lapa 🤦🏻♀️

Çok su atıyorsun demektir lapa oluyorsa. Eğer çok su varsa ağzı açık pilavı pisirirsin ya da ağzını bezle kapatıp kisikta yaparsın hala fazla su varsa ağzı açık kurtarabilirsin belki. Kaç ölçek su koyuyorsun? Boyoz yaparken epey zorlanmıştım ben
Hamur işleri olabilir sanırım denemedim hiç :D
Pilav için yayla marka tanem pirinç önerebilirim lapa olmuyor.
Diğer pilavlarda sık sık karıştırıyorum yağsız yapıyorum gerçi tabi ama pişirmeyi aşırı uzun tutmadıkça lapa olmaz bence.
yaylanın tane tane pirinci var ondan al tembel pirinci asla lapa yapamazsın dıjofg et pişirmekte zorlanıyorum ya fırına atsam kuru oluyor düdüklüde yapsam yumuşacık oluyor ortası yok bir türlü
Cevap
31Cevap
Valla her yemeğe alışkanlığım var. Çoğu şeyde zorlanmam ama hamur açmaktan nefret ettiğimden tercih etmem. Zor oluyor :D
Pilav çok iyi yaptığımı düşünürüm mesela ama bayadır yapmamıştım. Geçen kız arkadaşımla yemek yapacaktık, ilk defa aşırı lapa bir pilav yaptım dghfdh
İlk defa lapa pilav yapışının kız arkadaşına denk gelmiş olması kötü olmuş 😂
Genelde her yemeği yaparım. Basmati pirinç kullanmanı öneririm, pirinçleri iyi kavurman gerekiyor ben 1su b. Pirince 3su b. Kaynar su döküyorum karıştıp kısık ateşte pişiriyorum bidaha hiç karıştırmiyorum suyunu çekince kapatıyorum peçete veya bir bez ile kapatıp dinlenmeye bırakıyorum ozmn güzel oluyor
Aşkım 1e 1,5 su koyucaksın. Tereyağı sıvıyağ karışık kullan, pirinci kavururken 1-2 çay kaşığı şeker ekle. 13-15 dk kısıkta pişecek. Pişerken kapağı elleme. Altını kapatınca bi karıştır. Kapağı kapatıp demlenmeye bırak. Afiyet bal sugar.
Herkes her şeyi güzel yapacak diye bir şey yok. Sen de bir bunu yapama. Neler yaptığını biliyoruz 😇 maşallah maşallah
Mikser misin sen ya 😂😂 ortalık karıştırıyorsun gittt😂
Bu üç eder bilgine 😒😒😂
Üff 🙄
Pilav yaparım ben yersen affederim artık😏
Yemem teşekkürler
Yapmakta zorlandığım hiçbir yemek yok. Hepsini yapabiliyorum tek zorlandığım şey hamur/yufka açmak
Onu da ben yapabiliyorum 😂😂
Pilav yapmayı bende pek beceremem. Bir türlü o su ayarını ayarlayamam. İçinde su kalmaz ama pişmez. ya da tane tane olmaz vs
Allah bildiği gibi yapsın bu tencereyi de pirinci de 💆🏻♀️
Eti de çok sevmem ama yiyeceksem iyi pişmiş olsun 😂
Et için mi yaşıyoruz?
Garfieldin bakışı benim kediye benziyor aynı ahsjsj zorlanmıyorum sadece zamanım kısıtlı olunca strese giriyorum
Normalde hepsini yaparım ama eşimin sevdigi yöresel yemekleri var onlarda topu kayınvalidem atıyorum 😅
Yaprak sarma ve su böreği zorlanmak değil de zaman alıyor diyeyim zaman aldığı kadar da yemesi sürmez ama işte güzel şeyler biraz zor olur
Tavada yumurta yapamıyorum kötü oluyor tutturamiyorum ama bunu yapamıyorum diye yemek yapamaz demeyin elim lezzetlidr🤪
Mantı. Küçük küçük et koyup kapatma kısmı biraz sabır istiyor
Pilav konusunda bende öyleyim ama lapa da benim için yemek sorun olmadığı için dert etmiyorum
Pilavı da güzel yaparım hele tavuklu nohutlu pilav benden sorulur.
Yaparken zorlandığım börek olabilir.
Kuruyor hazır yufkadan yapınca onu bi türlü kurumamasini sağlayamadım. 😂
Yemekten ziyade kahve benim için. Kokusunu sevmiyorum çünkü zorlanıyorum ondan bi tık
Pilav da dahil olmak üzere her yemeği hakkını vererek yaparım
Makarnadan daha kolay yapıyorum pilavı, benim için en kolay şey wjdejd
Pilav yapmakta ne var kız 10dklık iş 😃
Ben yumurta kırmayı beceremiyorum annem asla beğenmez 😃
Asıl yumurta kırmakta ne var 10 saniyelik iş 😂
Olmuyor olmuyorrrrrrrr 😃😃😃
aynı marka pirinç - aynı tencere ve aynı ölçülerle bir kez tuttur sonra hep aynı düzen devam et.
Neler neler denedim.. Tencerenin dili olsa da konuşsa ya da pirincin 😂😂
Neden kabul etmiyorsun ya olmuyor işte 😂
Kızmadım ki 🤷🏻♀️
Evet evett nazar boncuğu olsun 🙌🏻 😂
😒😒😒🙄
En zorlandığım yemek geç pişen yemek kırmızı etle olan yeməklər. Pilavı iyi kavur gör bak 10 numara olucak.
Ne demiş atalarımız pilav yapamayandan olmazzzzz
Bu yorum ne zaman gelecek diyordum bende.. 🥲😂
Geldim geldim burdayım fkfkfkfkfkffk
Bir yanlış neden bütün doğruları götürüyor 😂
Belki beklenen tek doğru yapılan tek yanlıştır bu hayatta
Pilavdan edebiyat da yapmazsın bee.. 😂
Dur karıştırma iyi gidiyorum dkfkkdkdfkkd
Pilav yapamıyoruz altı üstü mesela makarna yapabiliyorum 😂 😂 😂
O zaman toparlıyorum hazırmısın
Değilim
O zaman yazmıyorum
Darılırım... 😂😂
tamam o zaman geliyo
Ne olmuş pilavın dibi tuttuysa benim kalbim onu tuttuktan sonra
İğrençti bu arada ajdjdj
Edebiyattan da anlamıyosun ya konuşmuyorum tamam sustum
Edebiyattan anladığım için iğrenç geldi zaten sana bir edebiyat yaparım aklın durur 😂😂
Yap bi örnek görelim
Aklın durmasın lazım oluyordur sonuçta 😂😂
Yok bu aralar çok kullanmıyorum bişey olmaz
hiç bir yemekte zorlanmam
Helal kız 👏🏻
2 çocuklu bir anne olarak her yemeği yapmaya calışıyorum en güzel yaptığım da kıymalı börek 😊
Kremalı mantar çorbası sanırım. Zira bir kaçırırsan kesiliyor :) diğerleri için zamanlama hatası olmuyor pek.
Ay ben dee. Her şeyi yapabilirim mantı açarım börek sarma ne istersen var ama pilav yok 😅 dün bir pilav yaptım nohut yemeğinin yanına eşim diyor ki haşlama diyet lapa pilavi mi bu 😅
Hahaha 😂😂 yok sana pilav falan diyip önünden alsaydın 😂
Garibim yedi maalesef o pilavi 😅😅
İşte aşk🤌🏻😂
Zorla yaptığım yemekler. Yiyecek kişiler sevdiklerimse ohoooo değmeyin keyfime
Etli güveç. Etleri önceden biraz pisireyim demiştim yakmistim. Zorlanmistim baya
Hamur işi konusunda iyi değilim onun dışında yaparım herseyi
Yok sanırım. Aklıma gelmedi. Ama balık temizlemeyi sevmem.
mükemmel pilav yaparım bu arada özbek pilavı istersen o da var
Pirinç yağ ile kavur iyice. Sıcak su ekle iki parmak geçsin?
Kurabiye. Elim yogurmaktan agriyor
pilav cok basit be ya, naptin oyle
Terbiyeli çorbalar yaparken zorlanıyorum
yemek yapmam memelwldşwşw
Mantı hamuru açmak zor geliyor.
Mantı. Kapatmak ömrümü götürüyor
Mantı açabiliyor musun? Bende açıyorum ama sadece paketini 😂😂😂
Ben yiyen taraftayım
Tamam
Zorlandığım yemek yok
Kaburga dolması
Hiç bir yemeği beceremem tadı tuzu olmaz
Hiçbiri zor değil
En kolayı pilav
İçli köfte ve poğaça
Yapamıyorum ki yemek
Yok,
Genelde ben yerim
Pilav kolay amaaa
en kolay yemek aslında
Ben zorlanıyordum artık tane tane oluyor 😇😇
Daha bugün yaptım pilavii😅😅
Pilavı bile yapıyorum
Tavuk 🐔 ciğeri
Su kıvamını tuttur bende aynı dertten muzdaribim
Ben sadece orman kebabında zorlanıyorum canım
Hiç zorlanmıyorum annem
menemen yapamıyorum
Çoook güzel yaparım kırmızı çizdim menemen 🤩
Pilavdan kolay nasıl yapamazsın.. 😂
Pek yemek yapmam
Zorlandığım yok çünkü yemek yapmıyorum
Pilav
Sarma saramam:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?