Herkese merhabalar arkadaşlar en sevdiğiniz soğuk çay hangisi ben icetea hayranıyım
Icetea
Fusetea
Didi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkese merhabalar arkadaşlar en sevdiğiniz soğuk çay hangisi ben icetea hayranıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben çay içmem ama kahve severim
Kahveyi de ben sevmiyorum
Annemin yaptığı soğuk çayları seviyorum. Diğerleri inanılmaz şekerli
En doğalı
Genelde soğuk çay çok tüketmiyorum ama ıce tea'yı tercihim olur
Hmm anladım
Didi tabiki diğerlerine göre daha güzel ve tatlı geliyor bana
Ben de icetea seviyorum
Sıcak çayı tercih ederim. Vücuda daha faydalı ve zayıflamaya yardımcı olur.
Haklısınız ama bu sıcaklarda gitmiyor sıcak çay
Hiçbiri çünkü ben çayı sadece sıcak ve demleme olarak seviyorum
O da tercih meselesi
Aynen günde 10 demlik tüketiyorum
Hmm anladım afiyet olsun
Teşekkür ederim sizede afiyet şifalar olsun 🤗
Çok teşekkür ederim sağ olun
lipton ice tea 2 litrelik şişe, diğerlerinde şeker var bunda tatlandırıcı var. daha iyi oluyor
Ben 2 litrelik icetea içtim limonlu olanında sanki sırf su var gibiydi
daha az tatlı oluyor evet
O yüzden sevemedim
soğuk içince daha iyi oluyor. çok şekerli sevmiyorum bayıyor
Ben de soğuk ve şekerli seviyorum
knk ben 2 litre içtiğim için şekerli beni bayıltır
Haklısın
canım çekti, evde yok
Hadi ya tüh
sağlık olsun
Fustie ananas 🙄
Hmm hiç içmedim
İce tea şeftali veya mango
Şeftali favorim
Canım çok tatlı isterse mangolu içiyorum ama normalde şeftali
Mangolu ağır sanırım
Fuse tea favorim valla
Şeftali mi
Lipton hayraniyim uzdu
Heee ice tea ve lipton ayni sey
Evet 😊
Yabancı markalı ürünler daha güvenilir geliyor.
Icetea en güzeli
Bilirim. Bu aksam bile tercihim oldu.
Ben her gün içiyorum sıcaklarda iyi gidiyor
Aslında sıcak havalarda tercihim soğuk biradır. Mısırlı kölelerin bile günde 4 litre bira için piramitleri inşa ettiği düşünülürse, bira en iyisidir.
Ben alkol kullanamıyorum
Alkolün iyi bir şey olduğunu söylemiyorum. Fakat sıcak havalarda soğuk bira gibisi olamaz.
Doğrudur
Bazı şeyler gereğinden fazla kötüleniyor ya da yüceltiliyor. Kararında iyidir.
Haklısınız
Didi
Afiyet olsun
icetea en iyisi
Bencede
Fuestea seftalili
Güzel ama tatsız gibi
Dididi
Ben de icetea şeftali
Tercih edilen marka
Hangisi
Lipton şeftali
Teşekkürler
Ice tea seviyorum
Benim gibi
Fuse tea güzel
Onu da içmiştim bana icetea güzel geldi
İcetea de güzel hatta daha güzel
Kesinlikle
Kesinlikle
Her zaman yerli ve milli
Hmm anladım
Ne
Anladın
Cevapsız kalmasın diye öyle yazdım
Didi
Teşekkürler
Rica ederim. Afiyet olsun
Teşekkür ederim size de afiyet olsun
Maalesef şu an yok. Olsaydı soğuk soğuk iyi giderdi bu sıcakta
Çok iyi gidiyor
İçiyor musun sen şu an
Hayır öğlen içmiştim
Gündüz alıyordum son anda kola aldım
Sıcak cayyyy
Sorudaki şıklardan hangisi
Didi tercih ederim
Peki teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim madam 🤗
Didi
Lezzetli mi
Evet ben çok beğeniyorum
Hmm afiyet olsun
Teşekkür ederim sende dene
Rica ederim denemeliyim
Kesinlikle
Sıcak çay severim.
Afiyet olsun
Teşekkürler
Rica ederim
Didi Karpuzlu 🍉
Hiç içmedim
Çok güzel içmeni tavsiye ederim 🤍
Çok teşekkür ederim
Bergamot ve şeftali
Evet şeftali güzel oluyor
Evet şeftali candır
Kesinlikle
Sende öylesindir
Ne alaka
Kel alaka
Sende cansındır dedim
Teşekkürler
Rica ederim iltifatıda kendimiz zorla anlatıyoruz 🤦🏻♂️😄
😁😁😁😁
Instagram felan kullanıyor musun
Evet
Oradan ekleyelim mı
Hayır gerek yok
Neden
İstemiyorm
Zorla ekleyemem zaten
Ama neden diye sordum yani
Oradan konuşuruz dedim
Ben de gerek yok istemiyorum dedim
Kaç yaşındasın
32 yaşındayım
Harbi ismin ne
Ablacım uyudun mu