Semaverde çay da iyi giderdi aslında ama sarı kula varmış bugün mönüde

Semaverde çay da iyi giderdi aslında ama sarı kula varmış bugün mönüde

Ben çok uzun zamandır piknik yapmıyorum ama yaptığım zaman ise genelde kuzenlerim arkadaşlarım olurdu eskiden. onlarla da marketten aldığımız yiyecek içecekleri yerdik yani kendimiz yapmazdık yemek zaten yaparsak da kötü olurdu sadece bir kez mangal denemiştik diye hatırlıyorum o kadar. bir de bir keresinde liseden arkadaşlarla gitmiştik eskiden.
Cevap
12Cevap
Pikniğe kaç yıldır gitmiyorum bilmiyorum ıskdkksks
Aşkım bana takılırsan her haftasonu mutlaka bir piknik yaparız sgshs
Semaver çayı ve çiğer.. 😋
7/24 çay
Semaver çayı ve mangal 😋
Semaver çayı olmazsa olmazı..
Semaverde çay.
Cola içerim
Siyah kula
Siyahhh cula evet
Mangalin yanina kola gider
Piknik sevmiyorum
Rakı, bira ya da viski.
Ayran
Nar suyu.
sarı kula
Votka
Rakı
Kahve.
Çay.
Buz gibi Rakı
Genelde çay nadiren bira içebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?