
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Tahinli tercih ederim
Tahinsiz tercih ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Yüzde 80 pekmez yüzde 20 tahin ama Antalya Akseki olucak
Teşekkür ederim bebeğim
Tahinli daha çok hoşuma gider gadası
Cevap
20Cevap
Tahinli tercih ederim
Tahin pekmez candır ya. Tatlı ihtiyacın çoksa pekmezini fazla koyacaksın. Eğer fazla tatlı bir şey yemek istemiyorsan tahini bol olacak. Mis.
Tahin pekmez bal ve cevizi karıştıracan yemeye doyum olmaz 😋
tahin bol pekmez daha az olcak denizli üzümünden diğerleri uydurma avokadolu dondurma. maraş maraş.
Bana pekmez olsun da tahinli veya tahinsiz olsun sorun yok ama pekmez kesinlikle dud pekmezi olacak :)
ikisi bir arada ben pekmezi daha fazla katıyorum, ayrıca tek başına karadut pekmezi sabahları aç karna bir yemek kaşığı çok sağlıklı yapıyor.
yaz aylarında değil ama kış aylarında tahin pekmez çok iyi gidiyor.
Ben genelde pekmezi tahinli seviyorum Bir de mesela yoğurdun üzerini katıp yemeyi severim
Tahinli.
Hee bardağa doldurup limon sıkıp içtiğimde oluyor
1 kaşık sade atarım, canım tatlı yerine yemek isterse tahin mutlaka katarım...
Her şeyi sadesi iyi olduğu için, Pekmezi'de doğal olanı severim.
Her iki şekilde de yerim fakat tercihim tahinli tabiki 😊 çocukluğumun yemeği
Pekmezi de tahini de sevmem.
Tahinli tercih ediyorum
Tahinsiz olmazki ya :)
tahini humusta seviyorum ben :)
Tahin pekmez kalp ben 🥳
tahinli tabi ki
Tahinli
Tahinli
Elbette tahinli
Tahinli
Tahinsiz daha iyi
Farketmez pekmez olsun yeter
Tahinli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar