AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Afiyet olsun çok güzel görünüyor
Bir kayseri li olarak olmamış diyorum maalesef 🙄 şebitler incecik olur bol kıyma olur sarımsaklı yoğurt olur. Salçalı bazlama olmuş bu
Bende Kayseriliyim merak etmeyin. Ayrıca has Kayserili olsaydınız bunun sadece kıyma ile yenmedigini farklı olarak da yendiğini bilirdiniz
Adı başka bişey dir o halde. Şebit yağlaması değil bu isim olarak
Ve ilk defa görüyorum böylesini
Ben de kayseriliyim o şebitlerin arkası görünecek kadar ince yapar annem burdakiler ekmek olmuş 🤣🤣
Salçalı mı yaptınız? Kıymalı ya da domates biberli yapılır bizim memlekette. Bir de şebitler daha ince olur.
Evet salçalı yaptım
Rahmetli annem, biz okuldan gelmeye aynen böyle salçalı yapardı. Tadı halen damağımdadır.
Ellerine sağlık. Yiyenlere şifa olsun.
Kayserili değilim ama bende yapıyorum böyle değil bildiğim kadarıyla kıymalı iç gerekiyor burada salça var sadece
Bunun soganlisi salcalisi kıymalısi tereyağlisi olarak sosunu çeşitlendirebiliyosun ama ben et yemedigim için et yapmadım üstüne
Bilmiyordum. Elinize sağlık 🌸
Teşekkür ederim ❤️
Hani bunun kıyma harcı 🥲 birde normalinden kalın ama bu kalın hali daha güzel oluyo ellerinize sağlık afiyet olsun sizee 🌸
Kayseri yağlaması böyle olmaz. Bu salçalı ekmek gibi...
Aynen kıymalı olur ve şebiti ince olur bu çok kalın
Offf o sizin görüşünüz az önceden beri yazmaktan yoruldum nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün
Fazla kalın ve ben yağlamayı şimdiye kadar hep kıymalı yedim böyle boş olanı ilk kez gördüm.
Siz öyle yemiş olabilirsiniz ama yağlama sadece kıyma ile yapılmiyo
Tüh ya bende görünce yağlama asla böyle olmaz bu yağlama değil yazmıştım düzeltin şu an beni bak 😂
Muhteşem tek kelime harika olmuş, ellerin dert görmesin inşallah
Teşekkür ederim
Rica ederim
kanka madem kıyma koymayacaktın ne diye uğraştın be olmuş mu sence
O sizin görüşünüz. Bir Kayserili olarak söylüyorum bu tek kıyma ile değil salça soğan tereyağı olarak değiştirebiliyosun bu kişinin isteğine bağlı bir şey
ben kayseride yaşıyorum yine de görmedim böyle bir şey 😂
gerçi ben nevzine de görmedim hiç sen gördün mü onu 😂 çok merak ediyorum kayseride kim yiyor bu nevzineyi
Zeyno sen yumurta kırmayı biliyor musun 🤣🤣
evet biliyorum
Kaç tane kirabiliyorsun 🤣
eline saglik ama kalın olmuş baya hamur olur onun içi ya hemde etsiz yaglama mi olurr 🙈
Canım bunun sosunu çeşitlendirebiliyosun az önceden beri söylemekten dilimde tüy bitti
Salçalı soğanlı tereyağli olarak değiştirebiliyosun isteğe göre
tamam iyi öyle olsunda bari şekli kalınlıgı maydanoz koysaydın bi yogurt meselaaa neyseeggg afiyet olsunnn yutt
Salçalı yağlama hamuru bu kadar kalın olmaz. Bu salçalı ekmek olmuş yavrum.
😂😂😂 sorma ya eskiden daha ince açiyodum uzun zamandır yapmadığım için elim unutmuş
Peki öyle olsun
Hiç denemedim fakat çok seveceğim bir şeye benziyor. Eline sağlık.
Bunun tadını çok merak ediyorum ellerine sağlık
Ben buldum sanırım arkadaşlar size başarılar. Bul beni hamarat kız nikâh garantisi veriyorum 😄
😂😂😂
İltifatlariniz için teşekkür ederim beyfendi
😘❤️
Gizliden çıkayım beni bul en büyük teşekkür o olur 😄
Ya 🤦♀️🤦♀️ kardeşim madem seni bulmami istiyosun neden kendini gizleyerek yorum yaziyon? Başta yorumunu açık yaz ki seni bulabileyim
İşte ben bu cevabı bekliyorum zaten 😄 Çıktım tamam
İyi yazdım geri gizle kendini gizliyosan
Bir daha yapma yağlamayla alakası yok bunun 🤣🤣
Eline sağlık bende kayseriliyim, sanki yalancı yağlama derler buna
Ellerine sağlık canımm çok güzel görünüyor❤️❤️ keşke benimde yeteneğim olsa da yapabilsem böyle şeyler
Emin ol yaparsin ben inanıyorum
Umarım ☺️
Içine et sarıp gömerdim şimdi olsa nefis duruyor
😂😂😂
Yanında da kola
orada kaç tane var
Elinden iş gelmeyenler kalın olmuş diyor. Ince olunca doyurucu olmaz ki
Mm 😋 çok Güzel görünüyor ellerine emeğine sağlık
Teşekkür ederim ❤️
Kıyma yok bunda
Sevmediğim için koymadım
bunun kıyması ve sarımsaklı yoğurdu nerde? hatay dönerin ekmeği gibi olmuş.
Ben sevmediğim için koymadım et yemiyorum
o zaman bu yemeğe başka bi isim vermelisin eline sağlık afiyet olsun
Bu mu yağlana hsjshsj
Birincisi et yemedigim için salçalı yaptım çünkü yağlama sadece kıyma ile yapılmiyo. İkincisi uzun zamandır açmadığım elim unuttuğu için bir kereliğine açmayi becerememis olabilirim normal
Etsiz yağlama mı olur
Şahane.
Teşekkür ederim ❤️
Ketçabı bazlamaya sürmüşsün kızım bu ne
Ne ketçapi ya salça o
3 damarım şimdiden tıkandı ama eline sağlık
Daha cok pizzaya benzemis
Çok lezzetli görünüyor
Zamlar yağlamayıda vurdu anlaşılan 😄
güzel görünüyor. ellerine sağlık
Açım 😩 çoook güzel görünüyor ellerine sağlık 😩
çok lezzetli bir yemek ama seninki olmamış
Olmamış pek güzel durmuyor..
Kıyma ve yoğurt olmuyor muydu?
Ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Rica ederim
kiymasiz olmus :(
Söylemekten dilimde tüy bitti. Bak canım bu yağlama dediğimiz yemek kıymalı değil salçalı soğanlı tereyağli olarak değiştirebiliyosun isteğe bağlı bir şey bu
tamam ablacim ellerine saglik afiyet bal seker olsun bisey demedim <3
Yağlama gibi
😂😂😂 espri seviyesi yüksek bir kardeşimiz gelmiş. Teşekkür ederim yinede ❤️
Espri yapmadım ama seni güldürdüysem ne mutlu bana. Ben soru sorduğunu sanmıştım kısa basit ve öz cevap verdim. 🫠
Gayet güzel
Teşekkür ederim
Çok kalın kalmış
Sorma ya eskiden daha ince yapiyodum uzun zamandır yapmadığım için elim unutmuş
İnanırım el alışkanlığı diye birsey yapmaya yapmaya ister istemez kaybediyorsun
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Rica ederim se bakarak da doymuyoruz:))
Güzel eline sağlık
Salçalı ekmek bu
yağlama gibi gözükmüyor.
Bilmiyorsanız hatırlatayım yağlama tek kıyma ile yenmez salçalı da yapılabiliyor ikincisi ise uzun zamandır yapmadığım için elim unutmuş o yüzden bir kereliğine açmayi becerememis olabilirim normal
bilmiyodum yinede eline sağlık
Güzel görünüyor.
Keske benım olsa
😂😂😂al senin olsun
Sus ya acıjtım iste
eline sağlık