Yeme & İçme Aksam yemegi hazirladim, nasil görünüyor? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Aksam yemegi derken; Aksam yemegi icin yapmistim.Simdi yapmadim. Sakin olun. Tesekküler. Aksam yemegi hazirladim, nasil görünüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
selambengeldim555 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl ay cok güzel görünüyor ellerine saglik ama makarnanin yanina patates ezmesi yiyenini ilk defa gördüm 😃 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ben heeeep öyle yerim 😂 galiba türkiyede anormal bi durum hahah Yorumla selambengeldim555 +1 yıl öylemiymiş bende orada yasamiyorum ki 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Nerede yasiyorsun :)) Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 592 cevap paylaştı. Gece oldu ne akşam yemeği 😂 bol bol karbonhidrat ve nişasta görüyorum 😁😁 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Aman beeeee ne gecesi ben türkiyede yasamiyorum Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Baştan söylesene be abla. Alnında mı yazıyor nerden bilcez Yorumla Soran +1 yıl Sus abi Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Tamam abla pardon Yorumla
okuyankim Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Bir kaç saat daha bekleseydin, sahur yemeği olurdu. Ne bu acele 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben türkiyede yasamiyorum burasi iki saat geri ve üstelik 3-4 saat önce yaptim. Yorumla okuyankim +1 yıl Fakat Türkiye de saatler akşamı çoktan geçti..Neyse, yemek güzel görünüyor. Nasılda acıkmıştım.. Eline sağlık Yorumla
çileklimufin Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Baya iyi gözüküyor nam nam da biraz erken olmamış mı ya dkdkdlv 0 0 Yorumla
sadecekaanki Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Sunumu kötü tadı bilmem seçtiğin tabak bir kere hiç uymamış 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Masterchefde oldugumu unutmusun kusura bakma 😂 Yorumla sadecekaanki +1 yıl Kanka ama eleştir dedin eleştirdim işte Yorumla Soran +1 yıl Bende o yüzden öyle yazdim Yorumla sadecekaanki +1 yıl Ben daha iyi yemek yaparım ki aşırı iyi sushi yaparım Yorumla Soran +1 yıl Nefrer ederim sushiden Yorumla sadecekaanki +1 yıl Benim en sevdiğim yemek Yorumla
tatlihtnnn Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 68% +1 yıl Oyyy o makarnanın yanındaki ne 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Patates püresi Yorumla
Efendi_Bey Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Hangi akşam 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bu aksam Yorumla Efendi_Bey +1 yıl Ne akşamı hanımefendi? Hangi zaman diliminden geliyorsunuz? Yorumla Soran +1 yıl Türkcem o kadar iyi degil anlamadim 😳 Yorumla Efendi_Bey +1 yıl Burada akşam değil, saat neredeyse gece 2'ye geliyor. Sen Türkiye'den değilsin galiba demek istedim. Yorumla
Yasamkocu97 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Gece oldu 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Burasi iki saat geri Yorumla Yasamkocu97 +1 yıl Almanya belcika? Yorumla Soran +1 yıl Almanya Yorumla
Eforlife Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Ben yemek görmedim 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Ne gördün? Yorumla Eforlife +1 yıl Makarna ve patates püresi herhalde. Yemek dediğin kuru fasulye, lahmacun, dolma, köfte gibi olacak 😊 Yorumla Soran +1 yıl Yani bu yemek degil? Yorumla Eforlife +1 yıl Yemek o yemek afiyet olsun 😊 Yorumla Soran +1 yıl Az daha giysi yiyorum sancaktim tskler Yorumla Eforlife +1 yıl 😂😂 Basite kaçmışsın manasında söylemiştim Yorumla
pırdino31amsj Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Yrrami da yiyenmi 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Onu annen yesin Yorumla pırdino31amsj +1 yıl Anneme ne kadar var sen ve annen varken Yorumla pırdino31amsj +1 yıl Anneleri karıştırma baban yesin de obez zorospu Yorumla pırdino31amsj +1 yıl Anneme ne gerek var* olcakti Yorumla Soran +1 yıl Hayir senin annen yiyor su an simdi sg Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
ay cok güzel görünüyor ellerine saglik ama makarnanin yanina patates ezmesi yiyenini ilk defa gördüm 😃
Ben heeeep öyle yerim 😂 galiba türkiyede anormal bi durum hahah
öylemiymiş bende orada yasamiyorum ki 🤣
Nerede yasiyorsun :))
Gece oldu ne akşam yemeği 😂 bol bol karbonhidrat ve nişasta görüyorum 😁😁
Aman beeeee ne gecesi ben türkiyede yasamiyorum
Baştan söylesene be abla. Alnında mı yazıyor nerden bilcez
Sus abi
Tamam abla pardon
Bir kaç saat daha bekleseydin, sahur yemeği olurdu. Ne bu acele
Ben türkiyede yasamiyorum burasi iki saat geri ve üstelik 3-4 saat önce yaptim.
Fakat Türkiye de saatler akşamı çoktan geçti..
Neyse, yemek güzel görünüyor. Nasılda acıkmıştım.. Eline sağlık
Baya iyi gözüküyor nam nam da biraz erken olmamış mı ya dkdkdlv
Portakal suyuya enfes olur. Eline sağlık hamarat kız
Sunumu kötü tadı bilmem seçtiğin tabak bir kere hiç uymamış
Masterchefde oldugumu unutmusun kusura bakma 😂
Kanka ama eleştir dedin eleştirdim işte
Bende o yüzden öyle yazdim
Ben daha iyi yemek yaparım ki aşırı iyi sushi yaparım
Nefrer ederim sushiden
Benim en sevdiğim yemek
Oyyy o makarnanın yanındaki ne
Patates püresi
Yanına et olsa güzel olurdu.
Yat zibar yemeği diyecektin galiba
elit kız havası vermiş
Hangi akşam
Bu aksam
Ne akşamı hanımefendi? Hangi zaman diliminden geliyorsunuz?
Türkcem o kadar iyi degil anlamadim 😳
Burada akşam değil, saat neredeyse gece 2'ye geliyor. Sen Türkiye'den değilsin galiba demek istedim.
Gece oldu
Burasi iki saat geri
Almanya belcika?
Almanya
Lezzetli duruyor
Bi köfte eksik orada
Ellerine sağlık
ellerine sağlık
Ben yemek görmedim
Ne gördün?
Makarna ve patates püresi herhalde. Yemek dediğin kuru fasulye, lahmacun, dolma, köfte gibi olacak 😊
Yani bu yemek degil?
Yemek o yemek afiyet olsun 😊
Az daha giysi yiyorum sancaktim tskler
😂😂 Basite kaçmışsın manasında söylemiştim
Penne ❤️
Yrrami da yiyenmi
Onu annen yesin
Anneme ne kadar var sen ve annen varken
Anneleri karıştırma baban yesin de obez zorospu
Anneme ne gerek var* olcakti
Hayir senin annen yiyor su an simdi sg
Güzel eline sağlık
çok güzel gözüküyo