Yaz aylarında pişmiş yemek yiyemiyorum bir tek ben mi böyleyim?

Sadece et olduğunda falan yiyorum onu da biraz soğuduktan sonra
Yaz aylarında pişmiş yemek yiyemiyorum bir tek ben mi böyleyim?
Cevapla