Yazın serinleten favorisi; dondurma! 😋
Peki sence en iyi dondurma hangisi? 🍦
Peki sence en iyi dondurma hangisi? 🍦


Külahta dondurma severim fakat cornet külahlarından değil klasik tip olanlarından.
Damla sakızlı çok hoşuma gidiyor. Fakat yoğurtlu vişneli, italyan karameli gibi tatları da seviyorum.
Cevap
5Cevap
Merhaba Magnum badem severim
Ama açık külah dondurmalarda ise, vişne, kavun, bal badem ve karpuz mixlemesini çok severim. Olsada yesem ay
Denerim teşekkür ederim ☺️
😇
Çevizli ennfesss.. limonlu vişneli çok güzelll. Kaymakkklıyo da syrı bir aşkla seviyorum
Bitez dondurmacısının bal bademinden yiyin bir daha başka dondurma yemezsiniz :)
Vanilya, kalao, çilek, limon benim favorilerim
Bal badem ve limon 😋
Karamelli ve mavi rüya tabi ki
Ben en çok kakaolu dondurma seviyorum
Karamelli ve vanilyalı dondurma
Cevizli, bal badem ve italyan karameli çok severim
Bence mavi karammelli. Bide eskiden minyonlu dondurma satarlardı marketlerde yeğenlerime ve kendime alırdım o dondurma çok güzeldi
Maraş.
Çileklii
Oreolu dondurma
Limon ve çilek
Vanilya ve karamelli
açık mado
Bitteer
Dondurma alacak param yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?