Yazın kabak, patlıcan ve biberi çok severim. Kışın da karnabahar, pırasa ve lahana tercihimdir. Yaz sebzelerini kızartma veya zeytinyağlı olarak yemek güzel oluyor. Kış sebzelerini daha çok yemek veya çorba şeklinde tüketirim. Brüksel lahanasını da severim ama herkes sevmez. Mevsiminde yemek her zaman daha lezzetli. Hepsi birbirinden güzel aslında. En sevmediğim kerevizdir onu yemem. Yani yaz sebzeleri daha renkli ve hafif, kış sebzeleri daha doyurucu ve sıcak geliyor bana. Her mevsimin ayrı bir güzelliği var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yazın kabak, patlıcan ve biberi çok severim. Kışın da karnabahar, pırasa ve lahana tercihimdir. Yaz sebzelerini kızartma veya zeytinyağlı olarak yemek güzel oluyor. Kış sebzelerini daha çok yemek veya çorba şeklinde tüketirim. Brüksel lahanasını da severim ama herkes sevmez. Mevsiminde yemek her zaman daha lezzetli. Hepsi birbirinden güzel aslında. En sevmediğim kerevizdir onu yemem. Yani yaz sebzeleri daha renkli ve hafif, kış sebzeleri daha doyurucu ve sıcak geliyor bana. Her mevsimin ayrı bir güzelliği var.
Yazın kesinlikle domates
Kışın ıspanak, karnabahar zaten cok çeşit olmuyor kara lahana bide