Çoğu kişinin yemeğini sıcak sevdiği aşikar. Fakat bir de bunun tersini düşünenler var. Siz de onlardan biri misiniz? :)


Zeytinyağlı biber ve patlıcan dolması ertesi güne dek sabredip yenmeyince kesinlikle muazzam bir damak hitabetine kavuşuyorlar. İrmik helvası da öyle.
Teşekkür ederim 😎
Bazıları evet. Sarma özellikle. Ve nerdeyse tüm tatlılar ertesi gün daha güzeldir
🙏✨🎈
Cevap
4Cevap
Çorbaları dahi dolaptan çıkmış soğuklukta severim. Kesinlikle soğukken çok daha lezzetli oluyorlar.
Zeytin yağlı yemekler var
Kuru fasulye
Keledoş
Sarma canım çekti gece gece
Sütlü tatlıların ya da evde yapılan yaş pastaların ertesi gün daha lezzetli olduğuna inanıyorum
Ertesi güne kalmayacak kadar pişriyorum her gün taze yemek yerim
Tek aklıma gelen aşure. Sıcağı ayrı soğuğu ayrı güzel
Lahana sarması bilerek bekledikten sonra yerim
Kuru fasülye, türlü..
taze fasulyenin içindeki patates 🤣
Sarma biraz durunca daha güzel oluyor.
Var bamya bayilirimmm
Keledoş
Soslu Makarna
Taze fasulye
Sade pilav 😂
sebzeli makarna da var
Dolma , börek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar