
Pişmiş aşa su katılmaz mı yoksa 😅
Ahçı bacılar ve beyler yorumlarınızı bekliyorum 🙏🌸

Pişmiş aşa su katılmaz mı yoksa 😅
Ahçı bacılar ve beyler yorumlarınızı bekliyorum 🙏🌸
Eğer bu nohutsa sorun olmaz
Bişey olmaz (aşçıyım)
Rica, ederim iyi günler.
Bence olur..
Cevap
11Cevap
Evet bence olur neden olmasın :) 🌸
Benim bildiğim nohut, kuru fasulye önceden haşlanir. Pişirmedim ama tezgahın üzerinde durmasından biliyorum 😂😂😂
Olmaz daha kötü olur zehirlenme ihtimaliniz çok yüksek olur.
Örnek olarak nohutu öyle yapmak mesela daha güzel tat olmasını sağlıyor bazı yemekleri öyle deneyip yapmak gerek gerçekten.
salça ve baharatlar içine işlediği için tadı daha güzel oalbilir.
Olur sorun olmaz.
Biraz daha pişir. Ne kaybedersin
Eline sağlık. Nasıl oldu?
Afiyet olsun
Hic anlamam ki
Bence 2. kez ısıtılan yemeğin lezzeti azalıyor.
Nohut ve fasulyede mikemmel olur.
Benim annem böyle yapıyor
Hiçbirsey olmaz..👍
Olur heralde
pişen yemeği tekrar mı pişireceksin , olmaz ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar