
Tatlı yiyeceklerin yanına hangi içecek daha çok yakışıyor?

Tatlı yiyeceklerin yanına hangi içecek daha çok yakışıyor?
Benim bir çok sevdiğim tatlı var hatta şu tatlılar en çok sevdiklerimden. yanında da her zaman kahve içmeyi seviyorum tabi ki de
Baklava
Künefe
Lokma
Şekerpare
Revani
İrmik helvası
Kazandibi
Sütlü nuriye
Tulumba tatlısı
Profiterol
Muhallebi
Dondurma
Sütlaç
Ayva tatlısı
Güllaç
Fırında sütlaç
Kadayıf dolması
Aşure
Pestil
İçli köfte
Şambali
Trileçe
Dondurmalı irmik helvası
Küncülü muhallebi
Keşkül
Osmanlı şerbeti
Hoşaf
Çilekli pasta
Elmalı turta
Bademli kurabiye
ben tatlılarımı genellikle sade yerim yani yanında bir şey olmadan
ama illa içecek söylemem gerekirse kola olabilir pasta ile beraber
kurabiye ile çay
sandviç bisküvi ile de süt
teşekkürler cevap seçimi için
Cevap
3Cevap
Soğuk içecekler bence daha güzel gidiyor.
Maden suyu mükemmel olur
Bence kahve veya limonata.
kahve
Kahve
En iyisi sütt tavsiye ediyorum herkesee
Su.,
Kahveee
Limonata
Kahve
Kola
Kola
Meyve suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?