Yeme & İçme Çikolatada tercihiniz yoğun mu hafif lezzetten mi yana? problem_değil Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Yoğun Hafif Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Yoğunlar bir adım öne. d Güncellemeler+1 yıl Gncl Çikolatada tercihiniz yoğun mu hafif lezzetten mi yana? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yoğun olan görseller benim bebeğim 😄 1 0 Yorumla
Bennbencik Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Tatlı bir tesadüf oldu 🙃 1 2 Yorumla problem_değil +1 yıl Afiyet olsun Yorumla Bennbencik +1 yıl Teşekkür ederim 🤗 Yorumla
sinemzqx Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Dolu dolu çikolata tadı almalıyım diğer türlüsü hoşuma gitmez 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Hafif severim her zaman. Bitterde de en acı olmayan tercihim 0 0 Yorumla
jupiterdekiguluncani Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Beyaz çikolata tercihim her türünde de hafif olmalıdır 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl normalde yoğun ama diyetteyim etinin tahıllı kakaolu kurabiyesini aldım tadı çamur gibi 1 2 Yorumla problem_değil +1 yıl Kötü mü neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl galiba yulaf vsden taş taş bir yapısı var kakaoyla bir çamura dönmüş Yorumla
13TİMURHAN36 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl İkisinide severim ama karam ve brownie ye bayılırım 1 0 Yorumla
michael_k Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 390 cevap paylaştı. Yoğun tadı tercih ederim. 1 0 Yorumla
YAŞAMAYISEVENKIZZZ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Karam'ın yerini hiçbir çikolata tutmaz 1 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Yoğun severim eti karam gibisi yok 1 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Eti karam😍😍 bitter her zaman ilk tercihim 1 0 Yorumla
Ladydarkness Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 94% +1 yıl Ülker çikolatalı gofretten nefret eden var mı 1 1 Yorumla problem_değil +1 yıl Yok. d Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Cikolata yiyemiyom dislerimi agritiyo 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Hafif çikolatalar tercihim 0 0 Yorumla
Pripiyat Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Her şeyin fazlası zarar hafif hafif devam edelim 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. yoğun en bitterinden 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. yoğun 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Acı bitter 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Yoğun. 1 0 Yorumla
Şeftaliturşusu2 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 526 cevap paylaştı. Bitter severim 1 0 Yorumla
BubiiBubii Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 668 cevap paylaştı. Yoğun😍😍😍 1 0 Yorumla
muraterenist43 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 90% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hafif 0 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 955 cevap paylaştı. Hafif 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. yoğun bayıyor beni 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hafif olsun :d 0 0 Yorumla
nazmonaroza Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Önceden yoğun seviyordum ama artık ağır geliyor 0 0 Yorumla
kdsljdkspalsls Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 332 cevap paylaştı. Tadelle 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Yoğun olan görseller benim bebeğim 😄
Tatlı bir tesadüf oldu 🙃
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🤗
Dolu dolu çikolata tadı almalıyım diğer türlüsü hoşuma gitmez
Hafif severim her zaman. Bitterde de en acı olmayan tercihim
Beyaz çikolata tercihim her türünde de hafif olmalıdır
normalde yoğun ama diyetteyim etinin tahıllı kakaolu kurabiyesini aldım tadı çamur gibi
Kötü mü neden
galiba yulaf vsden taş taş bir yapısı var kakaoyla bir çamura dönmüş
İkisinide severim ama karam ve brownie ye bayılırım
Karam tabii ki
Yoğun tadı tercih ederim.
Yoğun Karam ve browni 😍😋
Browniyi çok seviyorum.
Karam'ın yerini hiçbir çikolata tutmaz
kesinlikle yoğun
Yoğun severim eti karam gibisi yok
Eti karam😍😍 bitter her zaman ilk tercihim
BROWNİE ISTIYORUM
Hep yoğunluktan yanayım
Ülker çikolatalı gofretten nefret eden var mı
Yok. d
Cikolata yiyemiyom dislerimi agritiyo
Hafif çikolatalar tercihim
Her şeyin fazlası zarar hafif hafif devam edelim
o an ki ruh haline bağlı
Hafif fazla sevmiyorum
Tadelle hariç kolay kolay yemem
Browni tarzı yumuşak severim
Hafif bitter biraz ağır geliyor
Yoğun
Yoğun bitter gibi
yoğun en bitterinden
yoğun
Acı bitter
Yoğun.
Bitter severim
Brownii
Yoğun😍😍😍
Karam…
Yoğun 💚
Yogun
Yoğun
Yoğun browni
Hafif
Hafif
Hafif
Hafif lezzetten yana
bol sütlü
2 dane bonti 1 dane sinikırs
Hafif
Hafiff
Hafif seviyorum.
Hafif severim
yoğun bayıyor beni
Hafif olsun :d
yoğun dolgun
Hafif
Önceden yoğun seviyordum ama artık ağır geliyor
Tadelle
Çikolata 🍫 çok severim
Hafif
Yoğun
Yoğun 😍