Hazır donmuş gıdalar. ya da kendi yaptığınız dondurucuya attığınız yemekleri keyifle yer misiniz?

Hazır donmuş gıdalar. ya da kendi yaptığınız dondurucuya attığınız yemekleri keyifle yer misiniz?

Merhaba
Evet bazen börek, poğaça, kurabiye tarzı şeyler yapıyorum artıyor fazla kalıyor ve onları buzluğa atıyorum daha sonra ısıtıp yiyorum
Hazır donmuş gıda satın almaktan hoşlanmıyorum. Ama sık sık poğaça börek tarzı aparatif yiyecekleri yapar ve buzdolabına koyarız. Anneden böyle gördük. İhtiyaç olunca elim ayağıma dolaşmaz, hemen hazır olur.
Cevap
10Cevap
Evet yiyorum aşırı üşengeç olduğum için :D mesela donmuş pizza severim paket patates kızartması da ama sürekli yemem tabi ki. çok canım çekerse o zaman yiyorum.
Açıkçası özellikle et gıdalarında donu çözüldükten sonra bakteri riski olduğu için özellikle kıyma ve köfte türü yiyecekleri çok fazla tercih etmem yani dondurulmuş gıdaları açıkcası çok fazla sevmiyorum taze pişmiş sulu yemek olması benim için her zaman daha önemlidir.
Tabii ki yeri geldiğinde dışarıdan Pide lahmacun ya da pizza gibi şeyleri yiyorum ama uzun soluklu dondurulmuş yiyecekleri çok tercih etmiyoruz.
Yerim, benim kurtarıcım buzluğumdaki yemeklerdir zaten :D
Donmuş yemeklerin tadı bi farklı oluyor ya, sevmiyorum pek
Evet özellikle yazdan sakladığımız sebzeleri kış aylarında da zevkle yiyoruz
Evet bizim dondurucuya su böreği, sarma vs giriyor yenmez mi
Yeriz yapta yiyelim 😂
Ben taze sever yerim 😂
Bana hazır masa kurulacaksa herşeyi severim gerçi 😂😂
Bizde bigün oturup arkamıza yaslanıp keyif yapmıyak mı 😄
Yiyorum, dondurucuya atıyorum, ihtiyaç duydukça çıkarıyorum
Annem atiyor dondurucuya bizde yiyoruz :D
Orası kadınların gizli hazinesi 😄
Yazında kurtarıcı benim kadar işlevsel kullanıyorsa oooooo neler neler 😂
Sen tadına bak karnın doysun yeter bilir o işini 😂
Sevmem pek taze tercih ediyorum
Evet bende yapıyorum çalışırken daha çok yapardım
sadece et
diğerleri çok yavan geliyor
Mecburi kaldığım zaman yiyorum.
Dondurmanın amacı o zaten
Aradığım yorum
Bazıları değişik bir tat geldiğini söylüyor
Evet mecbur yiyoruz
Evet yerim
Yeriz
Yerim
Yerim
Evet yerim.
Mecbur yiyoruz
Yerim
Evet elbette
Pek tercih etmem
Yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?