Yeme & İçme Dondurma yemenin zevki külahla mı, tabakla mı çıkar? ChocolateChef Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 50 Yapay Zekaya Sor Dondurma yemenin zevki külahta mı, tabakta mı çıkar? Siz genel olarak hangisini tercih ediyorsunuz? Külahta Tabakta Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Dondurma yemenin zevki külahla mı, tabakla mı çıkar? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Paket seviyorum 0 0 Yorumla
ZEYNEPPZM Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl toplum içinde isek külahta dondurmayı tercih etmem tabakta yerim daha çok da tabii zevki külahında olanda makbul. 0 0 Yorumla
e-Darius Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Zevkler ve renkler tartışılmaz, o yüzden herkes istediği gibi yesin. Ben kağıt helvayla yemeyi seviyorum ya da graham krakerinin arasında 0 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Kupta yemeyi hiç sevmem kornet külahı tercih ederim 0 0 Yorumla
evaaaaaaaa Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl külahta yemesi daha zevkli oluyo tabakta yemesi biraz zevksiz 0 0 Yorumla
SadıçGörl Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 88% +1 yıl Tabakta kaşık kaşık yemeyi tercih ederim. 0 0 Yorumla
ndenizyıldızı Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 458 cevap paylaştı. Çıtır çıtır külahta güzel oluyor 0 0 Yorumla
Beyyza66 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Eger kimsenin olmadigi yerdeysem kulahla yerim 0 0 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 711 cevap paylaştı. Külahta. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Külahta 0 0 Yorumla
Sevdamdın_sen Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Kütahya bence 0 1 Yorumla Sevdamdın_sen +1 yıl Külahta Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Paket seviyorum
toplum içinde isek külahta dondurmayı tercih etmem tabakta yerim daha çok da tabii zevki külahında olanda makbul.
Zevkler ve renkler tartışılmaz, o yüzden herkes istediği gibi yesin. Ben kağıt helvayla yemeyi seviyorum ya da graham krakerinin arasında
Kupta yemeyi hiç sevmem kornet külahı tercih ederim
külahta yemesi daha zevkli oluyo tabakta yemesi biraz zevksiz
Tabakta kaşık kaşık yemeyi tercih ederim.
Çıtır çıtır külahta güzel oluyor
Eger kimsenin olmadigi yerdeysem kulahla yerim
Külahta yenir
Külahta.
külah lezzetli bir şey değil ki igreniyorum ben
Külahta
Külahta
Kulahta
Külahta
Külah iyidir ya
Külah! ❤
Korner kulağı olmalı ama taze olacak çıtır çıtır
Kalın Pipetle
Kütahya bence
Külahta
kağıt helvada..
farketmez bana
Külahhhhh
Tabakta
Hangisi ucuzsaa 🤣
Külah