Çaya şeker atmıyorum kahveye de mi atmamam gerekiyor?

Nescafe içiyorum ama şekersiz de hiç tadı yok. Çay şekerini bıraktım. Kahveye atsam bi şey olur mu sizce?

Çaya şeker atmıyorum kahveye de mi atmamam gerekiyor?
Cevapla