Cidden yoruldum her akşam yemek yap kocanın işten gelmesini bekle artık yemek yapmak istemiyorum bu akşam söylicem bilmiyorum birini mi tutar ev yemekleri yapan bir yerden mi haftalık söyler
Siz ne düşünüyorsunuz
Cidden yoruldum her akşam yemek yap kocanın işten gelmesini bekle artık yemek yapmak istemiyorum bu akşam söylicem bilmiyorum birini mi tutar ev yemekleri yapan bir yerden mi haftalık söyler
Siz ne düşünüyorsunuz
Yemek yapmayan kadına en fazla bir hafta dayanılır bak yapmayan diyorum yapmayı beceremez hasta olur onda erkek eşek gibi kabul eder her şeyi. Ama ben yemek yapmıyorum benim anayasal hakkım bu dini yönden hakkım bu diyip triplere girerse o saatten sonra hiç bir erkek o evliliği yürütmeye çalışmaz boşanır. İki ay sonra kafasına göre başka birini bulur sonra sizde babanızın evinde ama ben haklıydım dersiniz zaten sevmiyorsanız bence evlenmeyin seviyorsanızda eşinize yaptığınız yemek size mutluluk verir. Ben kız arkadaşımın en ufak yararına bir şey yapsam mutlu oluyorum Allah razı olsun o da sevgili olmamıza rağmen evden benim için kek yapıyor getiriyor ben sevince iltifat edince o da mutlu oluyor yani işi uzatmaya gerek yok daha fazla evlenip ben yemek yapmak zorunda değilim diyen bir kadına erkekte bende evli kalmak zorunda değilim der mevzu kapanır.
Bunu kocan ile konuşsana nasıl bir yapısı var bilemem anlayışlıysa karar alırsınız yapmazsın. Durumun iyiyse ya dışarıdan söylersiniz ya da eve yardımcı alırsınız
Yardımcı alcazar
işte aradığım Alcazar dinleyen kaliteli insan!
İkiniz de çalışıyorsanız o da yardım etmeli ya da yardımcı tutmalı. Ama sen evdeysen o senin görevin. Ha, bazen hasta olursun, bazen arkadaşınla, ailenle olmak istersin evde olmazsın falan bunlar ayrı. Ama genel olarak senin yapman gerekir.
Cevap
53Cevap
O zaman yapmayın zaten yapmak zorunda değilsiniz siz onun hizmetçisi değilsiniz.
Merhabalar
Kocanız eve ve size bakıyorsa dizinde onada yemek yapmanızı bekler insancıl bir şey yemek yemek zorundasınız. Bunu işkence olarak görmek yerine sevgi ile yapın. Yoksa eşinizde bir gün elbet laf eder
Yardımcı tutar bana yeriz. Sevmiyorum. Yemek yapmayı
Sen bilirsin
Ben hem çalışıyorum hem de her gün kendi yemeğimi yapıyorum. Dışarıdan asla yemem. Ama sürekli zahmetli yemek yapılmaz. Ben sık sık akşamları kahvaltı yaparım. Çay olur, bal olur, peynir olur. Bazen pizza yaparım filan. Salata yaparım. Kırmızı pancardan özellikle. Uzun uzun ve saatlerce yemekle uğraşmak iyi değil. Sen de kahvaltı yapmayı deneyebilirsin akşamları bazen.
Dışardan yemeyelim diyorum. Bana yardımcı tutar
Çok mantıklı tutsun
Kültüre göre nasıl mantıklı değil? Kimene benim evime öğlen gelip temizlik yapıp yemek yapıp parasını alıp giden kadından?
Ben senin düşüncene bişey demem ! Ama kültüre yoramazsın
Anladım bay
Maddi durumunuz iyise tutabilir ama sen çok haksız bir isyanın içerisindesin evlenince başına geleceğiin şeyi bilmedenmi evlendim sevgili kalsaydın ozaman yemek yapmak bir sorumluluk erkek çalışır kadın yemek yapar bu işler böyle ilerliyor bence sen 1-2 güne temizliktende yorulursun
Bende bıktım bacım ya hergun ne yemek yapsam diye düşünüyorum yeter yaa
Şahsen ben sevdiğim adama seve seve yemek yaparım ki zaten 2 kişilik yemek yapıcam. Benim ilerde evleneceğim adam çok şanslı bence ya iyi ki benle evleniyor 😀
Cidden bir yemek yapmaktan bile üşenen kadın yuhh yani o adam bu ekonomide çalışıyor saatlerce diyorum hiç bıktım yoruldum artık sen çalış diye ne biçim insanınız anlamıyorum
Adam çalışacak kadın zorunda değil
ee nolmuş kadında çalışıyor madem zor değil yemeği erkek yapsın
Yapmak zorunda değilsin yapmaya bilirsin bende evliyim ben içimden geldiği için yaparım zorunda olduğum için değil
Yemek yapmak bu kadar meşakkatli bir şey değil, adam dışarıda çalışıp eve para getiriyorsa evde 2 çeşit yemek yapmak bu kadar zor olmamalı.
bi erkek mi çalışıyor
eli kolu boşuna mı var
İki kişi de çalışıyorsa ortak yapılır, adam dışarıda çalışıyorsa sen de evde çalışacaksın.
Calismiyorsan hanfendi yapilir o yemek hadi hafta da 1 falan yapmasin usenirsin tamam. Ama calisiyosan sende yardim etmelidir yemek konusuda
Yapma bakalım nasıl bir hamle yapacak eşin. Merak ettim. Dene bence ya. Madem istemiyorum diyorsun..
söle tabi yapma yemek nolcak tutsun birini yemeginide yapar gönlünüde görür sende keyfine bak film izle aksama kadar gez dolas
Calisiyorsan alinman normalde calismiyorsan saçma biraz.
Çalışmıyorum. Ve yapmak cpfıkfs değilim.
Eşinin geliri 40 50 k varsa bir yardımcı tutsun bari
Daha fazla
E daha ne istiyon
Ev yemekleri yapan bir yerle anlasın her akşam göndersinler
Herkes yapıyor çok sıkıldıysan eğer eşinle dönüşümlü yemek yapın
Çalışıyor nasıl yapsın
Yemek ile bu bir değil. Ben yemek yapmam temizlik yaparım çoçuk bakarım ama onun işi tek tip.
Haftada bir kez yemeğe çıkıyoruz zaten bazende eve hamburger söylüyoruz. Onda sıkıntı yok. Ama ben yapmak attık
Başka ne iş yapıyorsunuz ki siz evliliğin temelinde bu vardır
Yo yok öyle bş genel
Zorunda değilim yemek yapmak zaten
Bayıldım özgüvenine 🤗. Bence de eğer tutacak maddi gücünüz varsa hiç geç kalmayın.
Sıradan bir yaşantıdan bıkmışsın ara ara sen yap ara ara da dışarıdan söyleseniz daha iyi olur ama çok sudan sebepler buyutmemeni tavsiye ederm sonuçta hep yaptığın şey yeni yapıp da sevmediğin bir şey değil
Haftada bir dışarıdan söyleriz. Bir de dışarı çıkarız aslında ama ben sıkıldım yemekten. Tutsun birisini yapsın
İşe gir, çalışıyorum artık yoruluyorum diyip dışardan söyle.
Arada bir dışarda yiyin, ya da paket söyleyin.
Oh ne ala ne güzel, o adamda işe gitmesin ve senin gibi yük birinin yaşami için calimsamsin
Tek düşündüğüm, tek yaşasan acından ölürsün.
sırf bu yüzden asla evlenmicem kimsenin oğluyla uğraşamam ben
Ben öğrenciyim yine yapıyorum mecbur yani eşin olmasa kendine yapmıcak mısın
Bugün yemeği dışardan söyler, Yakındada piliçi eve getirirse burada Dert yanmak yok ama
Yemek yapmazsan bosanmaya kadar gider zaten zamanla merak etme turk erkegi kendi basinin caresine pek bakamaz en guzeli kimse icin kendini yorma
Kocam mı boşanmaya gider kfiwdjdjeor parası var çocukların yordığunu söylersem bana yardımcı tutar eminim
Derdin ne o zaman? Hayat sana guzel ve sanslisin
Derdim yemek yapmayı istememem
Kocan anlayisli biriymis soyle ve bulun bi yolunu yani cok kolay cozum
Evet
Vay be ne dertler var ben bekarım annem öldüm bir babam birde ben kaldım hem çalışıyorum hem yemek yapıyorum keşke sadece yemek yapma sorumluluğum olsaydı hayat hiç adil degil
Niye evlendin o zaman evlilik aynı yastığa baş koymakla bitmiyor ne demek yemek yapmak istemiyorum gerçekten eşine büyük saygısızlık yemek yapmakta ne var ya kadın evdeki sorumluluğunu bilmeli
Evlilik yemek yapmak mı teyze
kadında çalışmak zorunda değil o zaman işi olan kadın değil ev hanımı alsınlar
İnsan sıkılır her gün her gün ya biraz da dışardan söyleyin
Vıy biz hayvanmyz 3cocuk buyutttum ev iş yemek ne var yemek yaomakta
O da çalışmasın o zaman sıkılmıştor birini tutsun çalışsın
bu isyanına ne cvp verir bilinmez. bu gün yemeğe başkaldıran yarın ytktada vermez.
evlenmeseydin veya yemek yapmayı sevmiyorum diyebilirdin önceden😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Deseydim evlenmez miydi deli gibi aşıktı kaçırdı beni herşeyi göze alıp ne yemeği. Herşeue rağmen alırdı
demen lazımdı böyle şeyleri yinede , ben yemek yapmam demen lazımdı. her şey normal giderken ben yemek yapmak istemiyorum demen çok saçma , belki adamın durumu yok onu karşılayabilecek. her şey çok pahalı
5 yıl yaptım yemek ben bu adama ne bilyim şimdi soğuyacağımı yıllar sonrasını nerden gçrüyüm ayrıca belki ne benim kocamın parasını bilmez miyim
Siz bana parayı verin günde üç öğün yemeğinizi yapayım 😅
Git
Bence ayril abla boş ver her gun ne ugrasacan yemek yapmakla derde bak ya..
Saçmalama fkwşxm
Bekarken hep dışarıdan yerdim. Uğraşamam artık yoruldum
5 oldu
Büyük ihtimalle kabul eder ama verrim
Çalışmıyorsun da galiba. Eee ne yapıcan be ablam evde.
Temizlik çocuk bakımı , ütü çamaşır, bunları yaparak günüm bitiyor
Muhteşem soru, muhteşem çözüm. Tam da bu ben. Tüm yükler kadının olduğu için bu ülkede asla evlenip aklımı kaçırmaya hiç niyetim yok, evlilik bana göre değil
bende vTemizlik yapmaktan nefret ediyorum haftada 3 gün kadın geliyor gelsin hiç umurumda değil mezara götürmeyeceğiz biz bu parayı çağırmazsa da kalsın ev pasaklı pasaklı umrumda olmaz
Bu dönemde evlenmek bile garip birde çocuk varsa modern kölelik sistemi
Kaynanan yapsın sen arkadaşlarınla starbucks da takıl
Keşke ben de sevdiğim adamla bir an önce evlenip her gün ona yemek yapabilsem. Çok şanslısınız. 🥹
Bende öyle diyordum 4 yıl sonra yemek yapmak istemiyorum
Tabi evliliği tecrübe etmeden bilemem. Hayatta her şey var, her şey insanlar için. Umarım her şey yolunda gider ve istediğiniz gibi olur🙏🏼
Evlilik güzel ama yemek yapmak kötü kusucan
Her gün şeyler yapmak durumunda olmak ve menü ayarlamak yoruyor olsa gerek
yapma ablam bôk yesin
Herkesin sorumlulugu var.
ne için senle evlendi?
hiç düşündün mü_=?
eee niye evlendin ozaman ya da niye çalışmıyon :)
Kölelikten başka bişey değil
Allah böylesini karşıma çıkarmasın…
Saçmalık olduğunu düşünüyorum.
Siz boşanın. Sen çekilecek kahır değilsin.
Bence yeni gelin adayı gelir
Boşa, zengin bir koca bul kendine!
o zaman niye evlendin
Kocan o senin ya. Nasil böyle bir şey dusunursun
Kocanla konuş yemekleri o yapsın
Ben her gün yemek yapıyorum.
Yapma söyle kendisi yapsın
Kocana söylemelisin..
Allah böyle kadınlardan bizleri uzak eylesin.
Eve yardımcı mı hizmetçi mi zenginsiniz o zaman
Yardımcı dediğim iki günde bir gelir yemek yapar gider
Diğer günlerde
İki günlük yapacak yemeği.
Son defa zehir kata bilirsin yemeyıne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?