Gündüz yemeyip, gece yemek çok mu kötü bir şey?

Bir iki haftadır çok iştahsızım annem kahvaltıya kaldırıyor üzülmesin diye oturup çay içip kalkıyorum eskiden böyle olunca bir iki saat sonra yerdim ama şimdi onu da yapmıyorum bütün gün yemiyorum sonra gece açlık hissi oluyo 1-2 gibi atıştırıyorum ama çok az yiyorum mesela az önce bir dolma iki yaprak sarma yedim bunun gibi
Bir dönem günde bir kaşık yoğurt yediğim ve öyle durduğum oluyordu o döneme dönmekten korkuyorum
Gündüz yemeyip, gece yemek çok mu kötü bir şey?
Cevapla