Bir iki haftadır çok iştahsızım annem kahvaltıya kaldırıyor üzülmesin diye oturup çay içip kalkıyorum eskiden böyle olunca bir iki saat sonra yerdim ama şimdi onu da yapmıyorum bütün gün yemiyorum sonra gece açlık hissi oluyo 1-2 gibi atıştırıyorum ama çok az yiyorum mesela az önce bir dolma iki yaprak sarma yedim bunun gibi
Bir dönem günde bir kaşık yoğurt yediğim ve öyle durduğum oluyordu o döneme dönmekten korkuyorum
Bir dönem günde bir kaşık yoğurt yediğim ve öyle durduğum oluyordu o döneme dönmekten korkuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhaba
Yani iştahsız olan keşke ben olsam ne bulsam yiyorum iştahım hep açık nasıl yemek yemiyorsun aklım almıyor valla yemeden duramam
İştahının kapanması için başta saçma gelen ama sonralarda çok işe yarayacak bir taktik vericem sabah kahvaltı yapma açlıktan bayılacak gibi olsan bile sadece nefsini körelt ve akşam yemeğinde küçük bir tabak hazırla uzun süre aç kaldığın için hızlı doyacaksın ve geç yediğin için ertesi sabah acıkmayacaksın ve döngü seni zorlamayacak akşam yiyecek olmanın rahatlığı ve zevkiyle sabredeceksin ama güne kahvaltıyla başlayınca akşama doğru gene acıkıp iki öğün yiyorsun hatta gün ortası da canın atıştırmak istiyor zorlanırsan şöyle düşün çok dar bir kıyafetin var akşam bir buluşmaya gitmek istiyorsun ve yersen göbeğin çıkar, yemeyip bir şekilde beklersin işte böyle yaparsan zamanla iştah kalmaz hahshah
Ahahah iyi taktik denerim saol
İyi bir şey Değil Eğer Fiziğin Model Bir Fizikse Gece zyiyip Yatman Sindirime Engel Olup Kilo Alman Hızlanabilir Dikkatli Ol Biraz Yürüyüş Yaparak Sabah İştağını Çok Rahat Açarsın
Akşam 7 dan sonra yemek ciddi kilo aldırıyor , çünkü metabolizma çok yavaş çalışıyor akşam saatleri ve yedikleirn direkt cildine gidiyor
Sivilcem çıkmazdı asla bir haftadır iki tane çıktı bundan sonra dikkat edicem
duzenli beslenmenin detaylarindan biri de gece hareketsizliginden dolayi yemek yememek. Yani belki bir saatten sonra yememek en mantiklisi sagliklisi.
Yemek yiyeniyomusun
Hayır hiç bir şey istemiyo canım ben masaya bakıyorum masa bana
Oda kotuymus Allah yardımcın olsun