Sevdiğiniz insanlara özenerek yemek hazırlıyor musunuz? 🍊☘️


Evet sevdiğim kadın için özenerek yemek yapardım ama kötü yemek yaptığım için mutsuz olurdu bu yüzden de ilk önce yemek yapmayı öğrenirdim sevgilim ile birlikte :D kendime bile yapamıyorum ki zaten sevgilime yemek yapmak daha zor olurdu benim için ama insan bence sevdiği için her şeyi yapmalıdır.
Merhaba
Aşçıyım ben normalde zaten sevgimi katarak işimi yapıyorum. Konu sevdiğim biri ya da birilerine gelince ekstra aşkımı katarak yapma oranım zirveye taşınır.
Cevap
27Cevap
Evet, hem çok güzel şeyler hazırlarım hem de özenirim. Tabii değecek kişiye 😌
Sevdiğim adamı bulayım, ellerimle yediririm ona yemeği
Ekmeğe reçel sürmek eğer sayılıyorsa zaten ben yapıyorum, kardeşimi besliyorum.
yaptığım her yemek özenerek olur. kendime gösterdigim saygıyıdan. bunu karşı taraf farketmeli özel bir çabam olmuyor yemek için. karşı cins ise farklı hazırlıklar yapılabilir :)
Genelde zaten yemek hazırlarken özenerek yapıyorum. İnsan önce kendisi yaptığı işe deyer biçmeli
Efferim len kızlar, “ne hazırlayacam, hayat müşterek” gibisinden feminik feminik muhabbetler yapmamışınız:)))
En özenerek yaptığım yemekler her zaman kötü olmuştur. Bu yüzden hiç özenmem içimden geldiği gibi yaparım 😊
Yaa coook güzel ve şirin olur. Hiç nasip olmadı ama hep istemişimdir birlikteyken böyle bir aktivite içimde ukdedir😂 Yeter ki istesin😂
Yemek yapmayı bildiğim için sıkıntı yok. 😃 Hayatımda olan sevdiğim insanlara yemek yapıyorum zaten.
Yapabileceğim şeyleri yaparım tabii ki de örnek veriyorum sac tava mangal çöp şiş.
Soslu makarna pilav çorba.
Evet en sevdiğim şeylerden biridir. O yemeği yerken aaa çok güzel olmuş vs demesi eritiyor beni... güzel günlerdi :)
Sevdiğim insan için yaparsam evet özenerek yaparım. Aşçı değilim ama severek, isteyerek yaparım en azından :D
Her zaman özenerek hazırlarım sevdiğim insana kalbim çarpa çarpa 😄
Söz konusu sevdiğim olunca asciya donusurum aşkla özenle
Bu zamana kadar hazırladım da ne oldu artık o hazırlsın
Ailem için hazırlıyorum, sevdiğim insan için kısmet olmadı daha. Bunu yapmak hayalim.
birisi olmasına gerek yok yemek yaparken hep aynı özeni gösteriyorum
Dışardan söylerim. Bu sıcakta yemek yapacak göz var ama gö7 yok bende 😂
Kim için olursa olsun özenerek yemek hazırlarım ama söz konusu sevdiklerime yemek hazırlamamsa onlara ekstra özenerek yemek hazırlarım tabii ki 😄
Evet normalde üşenirim ama sevdiklerim için birçok şey yaparım
Özenerek yapmaya çalıştıklarım her zamanki lezzetinde olmaz genelde 😅 ama evet
Evet hazırlarım
Hazırlarım en güzelinden...
Hazırlarım annem için de yapmadığım şey değil.
Hazırlarım tabi ki gocunulcak bi durum değil
Kebapçıda romantik bir date olsun ya 😀
Elbette ve yemek yapmayı aşırı severim
Kendime ancak yaparım
Sevdiğime hazırlarim elbet
Yemek bilmem ama öğrenip hazırlarım
Evet kendi ellerimle yediririm
hazırlamam ama çok güzel sipariş veririm :)
Hayır, ama onun yaptığı yemeği özenerek yerim
Tabiki, birbirimize yedirirdik.
Onun için hazırlamayıp kimin için hazırlıcam aa
Evet. Mutfak zaten eğlenceli bir alan.
Severek yer üzerimize ne düşerse yaparım
Evet hazırlarım ☺️
Ben yaparım hoşuma gider
Hazırlarım
Evet
Hazırlarım
Hazırlarım
Yerim onu ona yemekler kurban olsjn
Evet tabiki hazırlarim hemde sevgimi katarak
Evet
Evet
Hazırlayabilirim tabi
hazırlarım
yapmam
Evett
Hazırlıyorum elbette
Evet.
Sevdiğim insan için keyifle hazırlarım
Tabiki seve seve 🙂
Yaparım
Hazırlamam
Evet
Hem de nasıl
Hayir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?