Yeme & İçme Kendi tabağınızı hazırlarken özen gösterir misiniz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bütün domates benim tabağim diğeri oğluma hazırladığım tabak😝sanki hayattan bıkmış gibiyim dimi🤣 Kendi tabağınızı hazırlarken özen gösterir misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Yoo, çok öyle özen göstermem. Daha pratik davranırım genelde, içimden geldiğinde güzel servis yaparım. 0 0 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çok özen göstermem. O tabakta duran pişi mi? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl pişi evet Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Herkes için aynı özeni gösteririm ayrım yapmam 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. biraz daha hoş görüntü olabılır , bu tür kahvaltı tabağının duzenı iştah açar kanımca. Oğlan kesin yememiştir ben olsam ben de yemem ((: 0 1 Yorumla Soran +1 yıl sen zaten yeme. Yorumla
valiztekerlegi Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Tencerenin içinden yiyorum değil ki tabak süslemek. 1 0 Yorumla
HinchAmarillo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl senden geçmiş artık ondan. Hayat monoton hale geldiğinden (yaşın itibariyle) doğal 0 2 Yorumla Soran +1 yıl aynen.. Yorumla HinchAmarillo +1 yıl Yaş kaç bu arada 45 üstü mü harbiden? Yorumla
nmnmnm000 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl çok özenirim sunum yapmayı çok severim, bütün domatesi nasıl yiyeceksin elma gibi ısırarak deme 😀 0 1 Yorumla Soran +1 yıl sonradan keseceğim ama ısırdığımda oluyor😜 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Direkt tarlayı koysaydın tabağa 😄 0 1 Yorumla Soran +1 yıl dimi Yorumla
whitecruz1000 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 37% +1 yıl tabi ki.. görüntü önemli 0 1 Yorumla Soran +1 yıl her gün yemek yapan biri olarak bıktım sanırim yoksa elbette önemli Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Çokta değil. Koyarım normal düzgün işte. 😃 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yoo, çok öyle özen göstermem. Daha pratik davranırım genelde, içimden geldiğinde güzel servis yaparım.
Çok özen göstermem. O tabakta duran pişi mi?
pişi evet
Herkes için aynı özeni gösteririm ayrım yapmam
biraz daha hoş görüntü olabılır , bu tür kahvaltı tabağının duzenı iştah açar kanımca. Oğlan kesin yememiştir ben olsam ben de yemem ((:
sen zaten yeme.
Tencerenin içinden yiyorum değil ki tabak süslemek.
senden geçmiş artık ondan. Hayat monoton hale geldiğinden (yaşın itibariyle) doğal
aynen..
Yaş kaç bu arada 45 üstü mü harbiden?
Özen gösteririm kendime tabak yapmak çok hoşuma gider
çok özenirim sunum yapmayı çok severim, bütün domatesi nasıl yiyeceksin elma gibi ısırarak deme 😀
sonradan keseceğim ama ısırdığımda oluyor😜
Direkt tarlayı koysaydın tabağa 😄
dimi
tabi ki.. görüntü önemli
her gün yemek yapan biri olarak bıktım sanırim yoksa elbette önemli
Bazen keyfime göre
Çokta değil. Koyarım normal düzgün işte. 😃
tabi ki onemserim
Gösteririm
Hayırr
Bazen
Evet