Urfa'da baskına uğrayan bir lokantada, çamaşır suyuna koyulmuş yarım ton bozuk tavuk eti ele geçirildi. Çamaşır suyundan çıkan etleri sadece suyla durulayip pişirerek müşteriye servis eden lokantanin pişkinliği pes dedirtti. www.safakgazete.com/camasir-suyu-ile-yikayip-musterilere-yedirdiler
Evet atın ölümü arpadan olsun
Asla yemem
Yiyordum ama bu haberden sonra yemem
Et ne demek ben bilmiyorum :(
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
KS cilt bakimi ne alaka yahu?
Dışarıda güvenle et veya tavuk yiyebiliyor musunuz?
sirkülasyonu yüksek olan yerleri tercih etmeye çalışıyorum. arada yiyorum.
ama her zaman böyle olaylar olabilir. hatta belki su anda bile birileri yapıyor hatta acabamı dediler camasır suyunu duyunca. yeni bir şey deneyelim demiş olabilirler yani akıl verilmiş olabilir. her zaman böyle insanlar çağlar boyunca olmuş olucak dünya böyle iyilik kötülük içiçe
Özellikle başta şu ekonomik durumlar nedeni ile dışarda asla yemek yemem ayrıca bana göre çoğu doğal değil çok az işletme belki işini gerçekten hakkı ile yapıyor olabilir ama bir çoğu zamlar neticesi ne yazık ki en ucuz ve hileli yollara başvuruyor. Sağılığım her şeyden önemli gerekirse evimden bir sandviç götürür ne yediğimi bilirim...