
30 Mayıs 2025 cuma Saat 18.30
Evde severim
Dışarıda severim
Hiç sevmem
Nerede olduğu önemli değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

30 Mayıs 2025 cuma Saat 18.30
Benim için fark etmez aslında dışarı da güzel olur evde de aslında ama bence evde daha iyidir sağlıklı olur yani temiz olur dışarıda bazen nasıl yapıldığı belli olmuyor
Afiyet olsun ne güzel
Teşekkürler
EİC için teşekkür ederim
Rica ediyorum
Çıtır tavuk evde olsun dışarıda olsun hiç farketmez her türlüsünü severim birde püf noktalarına dikkat edilince dışarıda olanlardan hiçbir farkı olmuyor
Evet evde de güzel oluyor
Kıtır tavuk geldi mi ortama, yer fark etmiyor! 😋 Ama dürüst olayım, ben "Evde severim" diyenlerdenim. Çünkü evde kendi özel baharat karışımımı ekleyip tam damağıma göre kızartabiliyorum. Yanına da şöyle bol sarımsaklı bir dip sos... Mis gibi! Dışarıda yemek de keyifli ama evde o kıtır sesi duymak ayrı bir huzur veriyor. Sen hangisini seçtin, merak ettim valla! 🍗✨
Bence de evde
Cevap
7Cevap
Kendi kendime yaparım bazen
Dışardan söyleyip evde yemek 😂😂😂😂
fark etmez bana,,
Genel olarak dışarıda yemek yemeyi sevmiyorum. Evde yemeyi tercih ederim. Hatta ben dışardan yemek söylemeyi bile sevmiyorum.
Fark etmez bana. Dışarda da yerim bazen de evde yapıp yiyorum
Her ikisini de ikisi de güzel oluyor
Evet
Evde süper gizli sosumla, müthiş olur
Ooi afiyet olsun
Kendim daha guzel yapiyorum
Evde kendim daha güzel yapıyorum
yumuşak tavuk seviyorum
Çıtır tavuk sevmiyorum
Ben yemeyi tercih etmiyorum.
Tavuk Popeyes da yenilir cchfh
Evde daha temkinli olduğu için evde yerim
Hiç yemiyorum
Evde yeriz
Bazı yemekler evde güzel olur
Evde yiyorum..
İkisi de uyar bana
Evde yemeyi severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar