Sabah işe gitmek için uyandı bende su içmeye kalktım aşkım sen bana kahvtlı hazırlamayacak mısın? Vallahi benden kahvaltı bekleme sabah 8 de işe gidiyorsun ben erken kalkamam dedim siz ne düşünüyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Yeme & İçme konusunda 440 cevap paylaştı.
s +1 yılÇok garip bir düşünce tarzı türedi, erkeğe bir şeyler yapmayı kölelik olarak görmek. Genele bakınca adamla evlenmişim, demek ki seviyorum, onu mutlu etmek beni de mutlu etmeli. Kahvaltısını hazırlar yine yatar uyursun; adam ayaklarımı yıka demiş gibi sanki garip. Ayrıca sabahtan akşama kadar çalışan adamın hakkı bazı şeyler, eh kadın da evdeyse biraz fedakarlık yapmalı. Ki ne yazık ki erkekler bu kahvaltı olayıma takılıyor, çevremde gördüğüm bu
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen ona kahvalti hazirlama , İkiniz için hergun kahvalti hazirla birlikte kahvalti yapın, aksama kadar adam calisiyor en azindan aksam yemeginde sabah kahvaltisinda vakit gecir bence ben sahsen her sabah erinmeden kahvalti hazirlardim benim icin sonucta calisiyor eve ekmek getiriyor hakkidir eve geldiginde guleryuzle karsilanmak ve sabah mutlu kahvalti yapmak birisiyle kahvalti yapmak evde sicak corbasi pismesinin guzel yemek kokularinin evden gelmesi hakkidir bence sonucta seninle birlikte vakit gecirmek, güzel anilar , hatiralar , birlikte yemek yemej sohbet etmek , kahvalti yapmak icin bunun icin evlendiginiz ya hani Bunlari senden beklemeseydi Evlenmezdi Anneside yapabilirdi'de? Sonra erkekler neden bosaniyor aldatiyor diyorsunuz gercekten
00 Yorumla
Yani adam nazik bir dille rica etmiş üstelik o evi geçindirmek için sabahın köründe yatağından kalkıp işe gidiyorsa senin de bir bardak çay koyup 1 2 şey hazırlaman bu kadar zor olmamalı :D Görevin değil tabii ki ama yapsan iyi olurdu.
04 Yorumla
Soran+1 yılBen de çok şey rica ediyorum hepsi yapılıyor mu kendi de hazırlayabilir madem zor değilse niye birine uykusundan edeyim
Soran+1 yılYa niye benimle uğraşıyorsun ki
Hemen özür dileyip akşama mis gibi bir yemek yapıp, yarın sabaha saat 0700 da çivi gibi çakı gibi olup o kahvaltıyı hazırlaman senin için en güzel olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzür dilenecek bir şey yapmadım
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
53Cevap
- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılYa sana zahmet oluyor ama yazık adama gadası
02 Yorumla
Soran+1 yılAman ne yazık neler yapıyoruz ne kadar yazık ulan dolaptan bir şey almak yemek zor mu
- +1 yıl
Demek ki zormuş
+1 yılAnladığım kadarıyla eşin seni erkenden kaldırıp kahvaltı hazırla bana dememiş sen su içmeye kalkmışsin o da sana hazırlar mısın demiş hazırla lan dememiş.
Küçücük şeyleri çok büyütüyorsunuz birbirinizi idare etmeyi öğrenin biraz ya sen eşine kahvaltı hazırlamak zorunda değilsin. Ama adama da ben sana kahvaltı hazırlayamam dediğin zaman eşin sana kırılmış olabilir. Ben olsam kırılırdim çünkü.
Evlilik ortaklık gibi bir şey kimse kimseye hizmet etmek zorunda değil ama her şeye de höt olunmaz sen öyle dersen o öyle yaparsa boşanma kaçınılmaz olur. Çiftler neden birbirlerine ılımlı yaklaşmak yerine kaba tabiri seçiyor
Yanlış anlama seni suçlamıyorum iki kişi de höt yapmazsın diyorum. Kaba sözlerle kalp kırarız... Elimize bir şey geçmez30 Yorumla
+1 yılSen çalışmıyorsun anladığım kadarıyla kocan işe giderken sen uyuyorsun hazırlamak işine gelmiyor çok şey istemiş senden brvo ya ama lafa geldimi seviyorum ölüyorum derdiniz o zaman niye evlendiniz evlenmeseydiniz sinir oluyorum öyle kadınlara evlenilmez sizin gibiler yüzünden yan gelip yatmaksa niyetin anca böyle pasifleri bulursunuz evlenirseniz gık diyemiyorlar işte çetin cevize denk gelseydin kök söktürürdü ha beğenmedin kapıya koyardı
Adam çalışacak evine ekmek getirecek eşimiz iki dakka kahvaltı hazırlamaya üşenecek hee kahvaltıyı kocanda yapabilir ama karısının elinden olması başka güzel bişey akşamları dışarda başkalarıyla yemek yesin evde sen tek başına yemek ye bakalım koyacacakmı sana koymayacakmı
Evde bet bereket kalmaz böyleleri yüzünden aferin size10 YorumlaHer ilişki farklı dinamiklere sahip olduğu için, sizin ve eşinizin beklentilerini ve ihtiyaçlarını en iyi bilen kişi sizsiniz. Erken kalkmak ve kahvaltı hazırlamak size zor geliyorsa veya günlük rutininize uymuyorsa, bunu açık ve dürüst bir şekilde eşinize iletebilirsiniz. Sabahları erken kalkmak herkes için uygun olmayabilir ve bunu anlamalarını bekleyebilirsiniz. Belki başka bir çözüm bulabilirsiniz, örneğin gece önceden hazırlanmış bir kahvaltı yapabilir veya eşinizin kendisi kahvaltısını hazırlayabilir. En önemlisi, açık bir iletişimle ihtiyaçlarınızı ve sınırlarınızı paylaşmanız ve birlikte uygun bir çözüm bulmanızdır.
10 YorumlaZorunda değilsin ama kalkıp hazırlarsan bu insaniyetinden, merhametindendir. Ama bir mecburiyet söz konusu olamaz, bir anne doğurduğu bebeğini bile emzirmek zorunda değildir, dilerse eşine bebeğini emzirtmek için süt annesi tuttutabilir. Siz de de aynı şekilde nasıl istiyorsan öyle yapmalısın bugün istedin hazırla, yarın istemedin hazırlama mecbur değilsin. Bunu kafaya takıp üzülmenize konu etmenize hiç gerek yok.
20 YorumlaYeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. O sizin evin rızkı için erkenden kalkıyorsa zor olmamalı ufak bir kahvaltı hazırlamak için kalkmak. Sonrası istersen yine kestir. Ha dersen ki zorunda değilim o da desin mecbur değilim senin evin sicak olsun boğazından yemek geçsin diye erkenden kalkıp işe gitmek.
32 Yorumla
Soran+1 yılYok ben erken kalkmayı sevmiyorum onun da başka bir tercihi varsa o da yapabilir benden önce de çalışıyordu yani
+1 yılbu bir görev değil. ama insan sevdiğine de bi kahvatı hazırlamıyorsa ne biliyim... bana göre değil
Annemin babama evli oldukları 35 sene boyunca bir sabah kahvaktısız evden gönderdiğni bilmem.
Bu biraz da aile görgüsü bence62 Yorumla
Soran+1 yılMadem insan sevdiğine kahvaltı hazırlıyor ıo bana hazırlasın.
- +1 yıl
söyle hazırlasın o zaman
+1 yılYazık adama seni ve ailesini kimseye muhtac etmemek için cabalıyor bi kahvaltı cokmu zor hanım efendi ayıptır günahtır yahu o eksik bu eksik diyorsun ama kişisel ihtiyaçların için para istiyorsun acaba pazar günleride kahvaltı hazırlıyormusun bilemedim kocanı aç gönderip kendin kahvaltı yaparken stori atmayı bilirsin tabi
00 YorumlaEvleniyorsan evet hizmet etmek zorundasın. Müslümansan eğer bu böyledir Kocaya hizmet etmek farzdır. ( Kocanın Rızası Allahın rızasına denk geleccek ) . Dini değerlere önem vermiyorsan eğer sabah kocan için kalkmak zor geliyorsa demekki senin gözünde kocan pekte değerli değil Bu gün sabah kahvaltıısnı hazırlamaya üşenen kişi yarın bir gün akşam yemeğinide yapmaz yani
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTanıdığım bir abla eşine güzelce kahvaltısını hazırlayıp o gidince tekrar uyuyordu. Bir yoruma “Uşağı yok kendi hazırlasın” yazmışsın adam iki gün sonra bir şey istediğinde uşağın yok kendin al derse hiç şaşırma -ki bu durum ilerleyen zamanlarda kavga etmenize sebebiyet verebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılYa ben böyle uslu bir kızım Yani şeyden değil hani onu küçümsediğimden değil biz böyle her şeyi kavga eden bir çift değiliz Ben ona onu dedim tamam hayatım dedi mesela
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen bu adami sevmiyormusun abi bu nasıl düşünce 🤦🏻♀️ sevdigin insan icin birşeyler yapmak kolelik degildir. Kahvalti istemis senden askim demis bana yaparmisin demis senin o guzel parmaklarindan istemis bunu ve sen ona ya kusura bakma 8 de kalkamam rahatimi senin icin bozamam demissin ne kadar kalp kirici 1 hafta ne olurdu sevdigin adam icin guzel kahvalti yapsan bir dahakinede sen isterdin oda sana guzel birsey yapardi
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgi demek aşk demek ne demek kocanın her dediğini yapmak mı demek o zaman bazen eşim de bana bazı konularda hayır diyor o da beni sevmiyor bazen ben sabah kalkıp ona Zaten kahvaltı hazırlarım bazen de o bana hazırlar Sevgi buysa onun bana hazırlaması gerekiyor
+1 yılSen çalışmıyorsan ve küçük çocuk yoksa yani gece uykusuz bırakmadıysa hazırla yani. Hayat müşterek bu işler karşılıklı anlayış ve muhabbete bakar.. Temizlik zamanında da o sana yarım etmeli ya da çocuk bakımında vs..
14 Yorumla
Soran+1 yılDoğru ama ben sabah kalkmayı sevmiyorum diğer her şeyde yardım ederim de
- +1 yıl
Bunu onunla konuş. Karşılıklı anlayış ve uyum önemli.. Kırıp dökmeden sürmeli evlilik.. Kahvaltı kolay bir menü çokta sorun yapma. Hiç çalışma hayatın olmadı mı erken uyanmaya alışkınlık açısından
Soran+1 yılÇok çalışma hayatım oldu Almanya'da doğumluyum Ben iki üniversite mezunuyum Yani hayatın içinden geliyorum
- +1 yıl
Sabah erken mi oluyo saat 8 😃 şakamısın 😃
+1 yılMaalesef ki Türkiye de evlilikte erkekler eşlerini küçük birer anne minyatürü olarak görüyor 5 te kalksın hazilasin kahvaltısını bir gün bir gün siz ya da ne bilim en azından bir yerden başlasın ama yok anne gibi hizmetçi istiyorlar sonra da evliliğim monoton yok evdeki bakımsız su bu
24 Yorumla
Soran+1 yılUmrumda değil fksidkfı
- +1 yıl
Eğer tek taraflı olursa her gün kadın hazirlarsa hizmetçilik tır sevgi saygı olması için iş bölümü olması gerek
- +1 yıl
Yazdıkların varsa
- +1 yıl
👍👏 aynen katılıyorum size
+1 yılElbette sabah erkenden kalkıp kocana kahvaltı hazırlayacaksın. Senin işin onun güne doğru başlamasını sağlamak. Ayrıca, arada sırada biraz fedakârlık yapmaktan asla zarar gelmez. Sen otururken o çalışıyor. Muhtemelen soru da troll
01 Yorumla
Soran+1 yılZorunda değilim Ben sabahları kahvaltı yapamıyorum
Yeme & İçme konusunda 335 cevap paylaştı. Hazırlarım ne olacak o bizim için çalışıyor, ki hepte derim kalkayim yumurta hasliyim diye.
Ben oğlum için kaç kere kalkiyorum gece eşim içinde kalkarım.
Bu tür istekler çok büyütüluyor.
Adam sabah poğaça mi alsın evde yemek varken.03 Yorumla
Soran+1 yılOğlanla koca aynı şey değil oğlun sana muhtaç küçücük ama koca kendi hayatını idam ettirebilir kalkıp dolaptan çıkarıp bir şeyleri yiyebilir adam poğaça almasın kendini hazırlasın eli kolu yok mu
Soran+1 yılYani tabii sizin hayatınız Ben kendim için yorumladım
+1 yılSağlıklı bir ilişki için kahvaltı hazırlama gerekir tabi zorunlu değilsin ama her iki eşin birbirine saygılı olması gerekli kalkamiyorsanda akşamdan masaya peynir zeytin koyarsın salata domatesy doğrayıp hazır edersin oda yer gider mesela
01 Yorumla
Soran+1 yılPeyniri zeytini dolaptan krndi de alabilir. Değil mi
Tabikide senin tercihin ama ben annemden de böyle gördüm her sabah kendi istediği için babam istediği için değil kalkar kahvaltı yapar babamla hem böyle kendin hayatinada düzene sokarsın hem aranızdaki saygı sevgide artar değerde artar olması gereken bence o
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim hayatım zaten düzenli Ben sabah onu da kalkıp spora gidiyorum 11.30'da kahvaltımı yapıyorum daha sonra günümü yaşıyorum öğlen arkadaşlarımla çıkıyorum akşam eve geliyor ya zaten düzenli Ben yatıyorum
Eşin eve para getirmek için erkenden kalkıyorsa seninde biraz sorumluluğun olmalı evlilikte ne dersin? Bence yarın erkenden kalk ve bir çay koy bir şey kaybetmezsin 😊😊
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim zaten bir sürü sorumluluğum var ama kimsenin özel kahvaltısını hazırlayamam birlikte kahvaltı yapsaydın birlikte hazırlardık
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de hayatta hazırlamazdım. Yok kahvaltı hazırla, eline çay ver, evi tek başına temizle vs. Hiç çekilecek şey değil. Eşimle aynı işi yapıyorsam herkes evde de kendi işini kendisi yapar.
10 Yorumla
+1 yılBen olsam bende kalkmam ya dolaptan bişeyler çıkarmayı bilmiyo mu
10 Yorumla
+1 yılZorundasın o adam çalışıp ekmek getiriyor eve, 10dk sofra koyup sonra uyusan bir şey kaybetmezsin
22 Yorumla
Soran+1 yılVallahi zorunda değilim anayasaya göre hiç değilim
- +1 yıl
Profil resminin boydan resmi var mı .
+1 yılbelliki sen çalışmıyorsun. akşama kadar libidonu arttıır. kocan gelince libidon düşsün. akşam yemeğinide ona hazırlat. iyi yere kapak atmışsın. devam :)
00 Yorumla
+1 yılÇok bencil ve iticisin insan eşini aç karnına işe yollar mı sabah kalkmak istemiyosan bile akşamdan bi ekmek arası yapabilirsin sabah yesin diye, üslubun bile tuhaf Allah adama sabır versin.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yıl8de işe gidiyorsa 7.30 da kalkıp iki yumurta kır kız arada nolucak. Her sabah hazırlamak zor olur ama arada sıcak bir şeyler isteyebilir. Diğer türlü akşamdan sandviç hazırlayabilirsinn
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
u +1 yılKocana hizmet olarak görüyorsan bunu tabi hazırlama...
O adamı karnı tok işe göndermeyi içine sindiriyorsan vallahi bravo.03 Yorumla- +1 yıl
Karnı aç*
Soran+1 yıl10 yaşında çocuktan mı bahsediyorsun kardeşim sen işe sok gitsin işe aç gitmesin dolabı açacak yemek alacak bu niye bu kadar zor anlamadım
- +1 yıl
Bana ne yahu kaca senin, dolap senin.
Yok daha neler çok istiyorsa söyle kocana kendisine essahlı bir kadın alsın hem ona kahvaltı hazırlar kocanda ona erkek gibi gerçek deger gösterir , sen yapma başkası yapar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEn iyisi bu erkekler hiçbir şey hak etmiyor istersen kral sofrası hazırla onun gozu yüne dısarda yükseklerde olur iki eskorta tav olur s et
10 Yorumla
+1 yıldegilsin ablacim koca adam o kadar istiyorsa kendi yapsin. tabii ki arada surpriz olsun diye yapilabilir ya da isten yorgun geldiginde, ama bunu sana bor zorunluluk olarak gosterip yapmadiginda seni azarliyorsa tepki goster.
10 Yorumla
+1 yılBunu evlenmeden önce konuşmadınız mı peki? Sonuçta o çalışan insan sabah dışarıdan her gün yemek olmaz ekonominin hali ortada.
00 Yorumla
+1 yılKüçük bebeğin yoksa gece uykusuz kalmıyorsan kalkıp hazırlasan ne iyi olur eşinde sevinir işe karnı tok ve mutlu gider
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYani kendi de uyanıp bir şeyler atıştırabilir. Küçük çocuk değil sonuçta. Mecbur değilsin sabahın köründe uyanmaya.
00 Yorumla
+1 yılHazırla lan sevaptır. Adamcağız o kadar işe gidiyor. Sen ev hanımısın galiba. O da çalışıyor sonuçta. Ben babama bile hazırlıyorum.
00 Yorumla
+1 yılDeğilsin. Ben evli olsam , sabah erken kalkarsam eşimi rahatsız etmem. Kahvaltıyı kendim hazırlar sessizce işe giderim. Bu benim şahsi düşüncem tabii
00 Yorumlasen çalışmıyorsan evin geçimini sadece o sağlıyorsa sen de bi zahmet kalk kahvaltısını hazırla adamın
00 Yorumla
+1 yılYani aslında hazırlanabilir sende erken kalmış olursun bu iyi bişey.
05 Yorumla
Soran+1 yılBen erken kapmak istemiyoeum hoşlanmıyorum
- +1 yıl
Gece kalkıp işe gitmiyosan isteğini geri çevirmen bence saçma ve gereksiz. Ben bu şekilde düşünüyorum
Soran+1 yılİşe gitmek zorunda değilim sabahta kalmak zorunda değilim eli kolu var çıkarsın yesin
- +1 yıl
Zorla mı evlendin? Sevdiğin insana kahvaltı hazırlamak niye zor gelsin ki? Karşılıklı gönül yapmak önemli olan eli kolu olmadığından hazırlayamadığından değil o anın güzelliğini yaşamak için yapılır bu
Soran+1 yılYani şimdi mesela benim kocam benle zorla evlenmedi ikimiz de aşk evlil yaptık ama her benim dediğimi yapıyor mu yani mesela örnek veriyorum her dediğimi yapmıyor değil mi yani demek ki insan evlendi diye seviyor diye her dediğini yapacak diye bir kaide yok ya ben sabah kalkıp kahvaltı hazırlarken kendimi dünyanın en mutsuz insanı hissediyorum ben mutsuzken nasıl karşındakini mutlu edebilirim
Yemek yapamayan kadından olmaz yav. Her kadın yemej ywpcak die bise yokda tercihlerim arasında değil
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yemek yapıyorum kahvaltıda yokum
Gizli Üye(30-35)1 güBu işte bi terslik var hem kaıdnlardan çalış para kazan diye beklenilihor hemde hizmet bekleniyor erkekler ne yapıyor? Kadınlar köle mi karar verin çalıştıracaksanız diğer şeyler olmaz kadın motor değil ama kahvaltı yemek olmazsa da evlilik hayatı olmaz eğer çalışmayacaksa da kadın onun hayatını güvence altına almayı bileceksin.
10 YorumlaSen kalkıp yapsan eline mi yapışır peki adam gidince nabıyosan yap
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKocanız bey yaw he... Sevgisi kalmamış bir kadınla harcanan her dk her gün bir çöpten öte değildir. Seven kadın zaten eleştirmekle yetinmez sadece bir şeyler yapar.
00 Yorumla
+1 yılOnun parası ile kendine don alıyorsan yapmak zorundasın
00 Yorumla
+1 yılEşine kahvaltı hazırlamak senin asli görevin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYani senden kibar bir dille rica etmiş. Üstelik sabah erkenden kalkıp işe gidiyor. Bı kahvaltı hazırlamak bu kadar zor olmamalı üstelik çalışmıyormussunda. Çocuk da yoksa bı zahmet hazırla yani 😒
00 Yorumla
+1 yılBen kahvaltıyı hazırlaması için değil de birlikte kahvaltı etmek için uyanmasını isterim mesela.. onunla birlikte kahvaltı edip sohbet etmek işe giderken de bir öpücük alıp yola çıkmak güne güzel başlamak gibisi yok bence
05 Yorumla
Soran+1 yılBen sabahları zaten yemek yiyemiyorum
- +1 yıl
Evlilikten soğutmayın yav
Soran+1 yılYani evlilikte sizin istekleriniz olmayınca soğuyor musunuz o zaman bütün kadınlar soğumadı çünkü adam gibi para getiren hiçbir hoca yok
- +1 yıl
Derdin paraysa neden evlendin baba evinde daha mutluysan
Soran+1 yılBirincisi Ben baba evinde kalmıyordum evlenmeden önce kendi evim vardı ikincisi şu an mutluyum gayet kocamdan Ben senin düşüncene yorum yaptım kocam böyle düşünmüyor ki
+1 yılzorundasın tabi bi zahmet kalk sofrayı hazırla ise yolla geri yat
00 YorumlaBi zahmet 2 yumurta kirsin yesin. Testisleri düsmez erkekligine zarar gelmez korkmasin
00 Yorumla
+1 yılbır partner calısıyor ıse dıger partner eve bakıyorsa her ıkı partner de ısını yapacak calısan kısı kendı yemegını kahvaltınısını hazırlıyor ıse aradakı esıtlık nerede kaldı?
01 Yorumla
Soran+1 yılBirincisi akşam yemeklerini ben hazırlıyorum evin temizliği ve çamaşırı benden sorumlu bunlar bile duruma eşitliyor bence sabah kimse dolapta iki tane şeyi çıkarmak için birini uyandırmamalı
Gizli Üye(36-45)+1 yılevli isen kocan ise o kahvaltı yani sofra sana farz emir
02 Yorumla
Soran+1 yılSana göre sanırım dine göre farz değil de
Cevap sahibi+1 yılnasıl farz değil
"İyi kadınlar itaatkâr olanlardır..." (Nisâ, 4/34)
bu nedemek peki
Gizli Üye(25-29)+1 yılyapmak zorunda değilsin kalksın kendisi yapsın
04 Yorumla- +1 yıl
tamam hayatım ay sonu gelince para isteme😄
Soran+1 yıl@KAÇCAOOOOW bir şey isteyeceksin vallahi ay sonu gelince kocası eve para getirmezse dava açar kocam eve para getirmiyor diye yüklü tazminat alır bunlar kolay işler
- +1 yıl
aynen bende hitmanım
Soran+1 yıl@KAÇCAOOOOW sanırım yaşadığın ülkenin anayasasını bilmiyorsun kadın evde temizlik ve yemek yapmak zorunda değil ama erkek eve para getirmek zorunda istersen google'a bak da rezil olma
+1 yılKahvaltı hazırlamak için evlenmedin boş ver kendisi hazırlasın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBitmedi şu troll soruların bi koca bulamadın yıllardır
00 Yorumla
+1 yılZorunlu değil tabi ama kocan ve akşama kadar çalışıp senin her istediğini yerine getiriyor. Vicdanin rahat olacaksa eyvallah
02 Yorumla
Soran+1 yılHer istediğimi yerine getirdiğini ne biliyorsun
- +1 yıl
Beni alakadar etmez orası parasını yiyorsun sonuçta
Gizli Üye(30-35)+1 yılAy başında da sen benden para bekleme valla ben sabah kalkıp işr gidiyorum derdim
06 Yorumla
Soran+1 yılYani ben zaten çalışma taraftayım kendisi benim çalışmamı istemiyor rest çekerse çalışırım işime gelir
Cevap sahibi+1 yılÇalışmak istiyorsan en azından kalk sabah bir saat eşine ayır beraber kahvaltı yapın o işe gitsin sen yat uyu
Soran+1 yılYa ben istemiyorum sabah kalkmak erken kimseye kahvaltı hazırlamak istemiyorum dolapta her şey hazır insan önüne koyup yiyemiyor mu Ben ayrıca sabah yemek yiyemiyorum
Cevap sahibi+1 yılSen kaça kadar uyuyorsun
Soran+1 yıl10 .
Cevap sahibi+1 yılFazla geç değil
+1 yılSen ne biçim kadınsın ya tabiki mecbursun o adam işe gidiyor kahvaltı hazırlasan eline mi yapışır sadece yatmak için mi evlendin
00 Yorumla
+1 yılAdam akşama kadar senin için çalışsın sen bi kahvaltı hazırlama
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim için mi çalışıyor benden önce de çalışıyordu
+1 yılÇalışmıyorsan kalkman lazım yazılı olmayan kuraldır bu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu ne terbiyesizlik ya herkes haddini bilecek erkek emreder kadın itaat eder o senin padişahın git ve itaat et 😀
01 Yorumla
Soran+1 yılBak çok güzel itaat etmişim
+1 yılşimdi bunun oyuyla benimki bir mi?
048 Yorumla
Soran+1 yılBen oy kullanmadım Ben Alman vatandaşı görünüyorum
- +1 yıl
kadın gelişi söyledim zaten. ikinizde çalışsanız bir şekilde anlarım sen evde yatıyorsun kocan senin için, birlikteliğiniz için akşama kadar çalışıyor. sen bir kahvaltı hazırlamaya üşeniyorsun. ama kocan sabahtan akşama kadar birlikteliğiniz için çalışmaya üşenmiyor.
- +1 yıl
lafın gelişi*
- +1 yıl
bu yüzden herkese hep diyorum evleneceğiniz insanı iyi seçin.
- +1 yıl
kimisi ne fedakarlıklar yapar neleri göze alır sevdiği için savaşır mücadele eder. kimisi bir kahvaltı yapmaya üşenir.
- +1 yıl
ayrıca dolaptan bir şey alıp yemek zor mu yazmışsın. evlilikten gram anladığın yok. sabahtan akşama çalışan adam bir kahvaltıya üşenmez. sadece sevdiği insanın elinden birşeyler yemek ister. bir güzelliktir. tabi herkesten incelik beklenmez.
Soran+1 yılBir kere ben evde yatmıyorum benim 6 tane dairem var ve bunların hepsinden para kazanıyorum ister yatarım ister kalkarım benim çünkü para kapım var sana bakamaz çalışmasın o da madem alternatifi varsa benim gibi benim bir hayatım varsa Sabah kalkıp spora gidiyorum öğlen gidip derneklere gidiyorum akşam resim sergileri geziyorum anladın mı
- +1 yıl
ve bir kahvaltıya üşeniyorsun BSSJDJSJSJS
- +1 yıl
doğru mu anladım sbsjsns
- +1 yıl
bir kere bizim hayatımız demeyip benim hayatım demenden olay anlaşıldı. nasıl olsa param var triplerindesin bu kafayla devam et. hiçbir şey demiyorum.
- +1 yıl
hayır alakası yok futbolcuyum SNDKDKDKSKDK bu yüzden çalışma saatlerim farklı
- +1 yıl
Kanka para götürmediğini ne biliyorsn gözünle gördünmü? MXĞAMXPAMXLSM ABİ BU M...
- +1 yıl
sevginin S'sini bilmeyen birisi bana ergen diyor gülmekten ağlayacağım
- +1 yıl
@MehmetAliAltun sadece kendisinde var sanıyor kanka o yüzden KXŞAMXPSMXL GARİBİMİN GÖZLERİNE BİRİ YALANLAR SÖYLEYİP PERDE İNDİRMİŞ CĞSMCPSMC
- +1 yıl
@nurdannffleex dostum bunlar böyle haksız çıkınca saldırıya geçiyorlar
- +1 yıl
@MehmetAliAltun HELE BEN HELE BEN COSMCPEM YAZIK KENDİNİ burada REZİL EDİO KEŞKE KOCASINI BULUP ATABİLSEYDL
- +1 yıl
@MehmetAliAltun galiba diyorm ya psikolojik tedavi almalı acilen cidden arkadaşın ruh sağlığı iyi değil kocası bu konuda cidden destek olmalı
- +1 yıl
@nurdannffleex harbiden şimdi birazdan bizi de engeller dhdjdjd
- +1 yıl
Kanka sen m. lmsn sen kimsin ki soruna yatiyim senin banane senin hayatından bana bahsetme yaptıkları için bildirim geliyor öyle girip bakıyorum yarım akıllı haspam😂😂😂
- +1 yıl
evet ben karıma hizmet etmeyi severim buna da kölelik demem 😃
- +1 yıl
@nurdannffleex kahvaltı hazırlamayı da kölelik yaptı ya la bu sbskdjdjdj
- +1 yıl
@MehmetAliAltun kanka baksana sorusunda yattığımı sanıyor s. lak galiba benden bahsettiğinz içn bildirim geliyor bende bakıyorm MCPMSLXSM kafadan gidik diyorm ya acil psikolojik destek almalı
- +1 yıl
@MehmetAliAltun aynen aynen MCPSMCLSMLDMD BENDE O ZAMAN MİLLETE MANİKÜR falan YAPARAK KÖLELİK YAPIYORM VLSMCLEMCLE
- +1 yıl
@nurdannffleex psikolojik destek verene üzülürüm kafayı yedirtir NSJDDJDJD
- +1 yıl
@MehmetAliAltun şeye güldm en başta bunun oyuyla benimki birmi dedn ya LCMSKX BİRDE OY KULLANMADM YAZMŞ
- +1 yıl
@MehmetAliAltun oda doğru MCŞSMCLMSKD ama ciddi diyorm almalı yani psikolojik problemleri olduğu belli
- +1 yıl
@nurdannffleex daha çok alman vatandır olmasına haykırdım buna vatandaşlık verenin
- +1 yıl
@MehmetAliAltun HELE BEN CPSMCLSMPCDMKCS
- +1 yıl
Bana mi diyor @MehmetAliAltun yoksa sanamı MĞXMAXŞS
- +1 yıl
hâla işim olmadığını iddia ediyor NSJSSJSJSJDNSN
- +1 yıl
bana diyor SHSJDJDJDJDJD
- +1 yıl
MPCSNLX KANKA AWELMİSN ÇOCUK KAÇ SAATTİR FUTBOLCUYM DİYOR VLMSCLMS OKUMA YAZMAN GERİ GALİBA MALUM İKİ ÜNİ BİTİRİP BİR B. K olamayınca girdiğim haller Llcmsl
- +1 yıl
birde almanya vatandaşı AHSJSJSJSJSJ
- +1 yıl
amxpamxks @MehmetAliAltun kendisini çok merak ettm acaba 2. elizabethmi HAHAHA BUNADA EVET DERSE VARYA HASTANEDEYM ŞU AN HASTANEDE KAHKAHA PATLATICM VLSMC
- +1 yıl
@MehmetAliAltun KUDUR KANKA CLSMCPSMC
- +1 yıl
Ben daha 18 yaşındaym ne evliliği xmşanxms benm işim var gücüm var evim var yakında güzellik merkezimi açıcam ŞCPAKCPS SENİN GİBİ ATEŞLİMİYM EVLENİYM KCĞSMC
- +1 yıl
@nurdannffleex kanka deli bu harbiden deli SNSJSJSJSJS
- +1 yıl
Ben koca koca diye yakınmıyorm tam tersi hayatımı yaşıyorm ÖİXMAŞX SENİN GİBİ BU DERTTEN MUZDARIP DEĞİLİM TATLIMMM👄
- +1 yıl
@MehmetAliAltun kanka diyorm ya zorlarsa daha kötü olucak onun açısından ama harbi psikolojik tedavi görmeli
- +1 yıl
şimdi de malıyla hava atıyor ya SHSJDJDJDJDJD
- +1 yıl
üniversite okumamaya karar vermeme sebep olacak BSJSJDDJDJDJDJ
- +1 yıl
AHAHAHHAHA KAFAYA BAK YA KULLANDIĞIN PARFÜMÜ YİYİM S. LAK CMSŞCM TÜRKLER ÇOMARSA NE DİYE TÜRK ERKEĞİYLE EVLENDN ŞUNUN Bİ İSMİNİ BULDURUP KOCASINA YETİŞTİRİMMİ ELİMDE ZTN O BİLGİSAYARLAR VAR
- +1 yıl
Kocasına yazık bulabilirm en azındn ya da polise verim avukat müşterilerm var onlarada buldurabilirm @MehmetAliAltun
- +1 yıl
@MehmetAliAltun iyi ki üniversiteye gitmemişm de işime geri dönmüşm pişman değilm
- +1 yıl
valla ya okudukça gülüyorum daha ne yazcak merak ediyorum
- +1 yıl
@MehmetAliAltun bizm bölüme iyi bak yazdıklarını silmş galiba AWEL FNSLFM
- +1 yıl
evet NSJSJSSJS
- +1 yıl
ŞCMAŞCMSŞD
O adam seni boşar... Sen çalışıyor musun?
01 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim benim kocam niye beni boşasın ayrıca boşarsa da kendine zararlı çıkar
Seve seve kalkcaksın ne demek kalkmıyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Uşağı yok kendisi hazırlasın
Soran+1 yılKalkmıyorum dowşxjx
+1 yılYatmak için mi evlenmiştin?
17 Yorumla
Soran+1 yılKöle olmak için de evlenmedim kimsenin kahvaltısını hazırlamak için de evlenmedim
- +1 yıl
Soran+1 yılBabamın evi ne ya ben kocamla evlenmeden önce kendi evimde yaşıyordum kendime ait bir evim vardı Bir kere şu geleneksel kafa yapısında olan insanlarla muhatap olmayı sevmiyorum size göre bir kadını ya Baba evi olur ya koca evi olur değil mi işte kafanız bu
Soran+1 yılKimsenin beni beslemesine de ihtiyacım yok 6 tane dairem var hepsinden kirayı alıyorum kimseye ihtiyacım yok
Soran+1 yıl@ljane kahvaltı hazırlamakla sevgiyi bağdaştıran insanlara hep sinir olmuşumdur birini sevmek onun her dediğini yapmak demek de yemek değildir Yani boş
- +1 yıl
- Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Kocam bey benden kahvaltı bekliyor. Erken kalkmak zorunda mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer