Meyveyi dalından mı yemek daha güzel yoksa pazardan alıp tabağa koyarak mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Meyveyi dalından mı yemek daha güzel yoksa pazardan alıp tabağa koyarak mı?
Meyveyi dalından mı yemek daha güzel yoksa pazardan alıp tabağa koyarak mı?
Cevapla