• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Ev yemekleri mi yoksa dışarıda yediğin yemekler mi?

sierravista
sierravista Takip Et
Master Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
85
Yapay Zekaya Sor
Hangisini daha çok seviyorsunuz? 🍝🍔🍥
Ev yemekleri mi yoksa dışarıda yediğin yemekler mi?
Ev yemekleri mi yoksa dışarıda yediğin yemekler mi?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.

    Ben her zaman hazır yemek seviyorum ev yemeği sevmiyorum ama güzel yapılan ev yemeklerini de severdim. şimdilik dışarıdan yemek yemek daha güzel hem hemen geliyor hem de tatları daha güzel tek kötü yanı sağlıksız

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KuasarMeta
    KuasarMeta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    son zamanlarda dikkat ettiğim ev yemeklerinin fazla karbonhidrat olduğunu dikkatim çekti bu yüzden evde 1 öğün yemek yiyorum onun harici dışarıdakiler ise zararlı olduğu için yemiyorum

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

49

Cevap

  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Sürekli evde olduğumdan belki dışarda daha çok seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ben onlar kadar lezzetli yapamadığım için dışarda yediğim yemekler diyorum.

    İç sesim: Hergün yemek yapmaktan bıktım.

    1
    0 Yorumla
  • тαмαяιѕк
    тαмαяιѕк Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    Ev yemekleri kesinlikle.

    Dışarıda yediğim hiçbirşeyin ne ederi var ne de lezzeti. En güzeli evde yaptığım.

    1
    0 Yorumla
  • İzmirli2735
    İzmirli2735 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Ev tabi kiii.. dışarıdaki sokak yemeklerinden midem bulanıyor. Çok nadir belli yerlere gider yeriz.

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    İkisinin de yeri ayrı. Dışarda da her şey yenmez ve her yerden bir şey yenmez.

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Fast foof tarzı bol karbonhidratlı yiyeceklerden hiç zevk almıyorum. Ev yemeği candır.

    1
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    ev yemeklerini daha cok seviyorum
    disardan yiyince bilmiyorum herkese öyle mi oluyor ama siskinligim daha cok oluyor artik icine ne katiyorlarsa sagligimizi düṣünen yok

    0
    0 Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    Akşama kadar döner olsa yerim ama çok sağlıklı olmaz öyle ahjsa o yüzden Tercihen Döner ama mecburen ev :D

    0
    83 Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      İnegölde osmanlı döner vardı odun ateşinde, bittiğini görmesem elimi de yerim 😬😬

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      @LeeCooper2002 😂😂 döner başka bir şey yaa

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      He laaa ayran döner ölene kadar yerim ohh misss bi tane yicen sigara içip bi tane daha yicen üstüne de çerezzz 😂

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Hamburger daha güsell

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Döner daha güsell
      Hamburger sonra ahshd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Yio hamburger daha güsel 😀 döner de neymiş ya, belki dönmüyor bu 🤓

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Al işteeee 😂
      Dönmezse yiyemeyik
      Hamburgeri bazı yerler çok güsel yapıyo doğru 😂

      İskender vs hamburger o zaman shdhd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ay bana iskender deme şdödmxkf bi kere yedim tadı hiiiçç güsel değildi

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Nerenin iskenderi o ya
      İskenderi kötü yapan bir yer iskendere saygısızlık yapıyordur

      Sndnnf kötü olamaz ya

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki Mersin'de bi lokantada yedim ama tadını hiç beğenmedim Domates sosunu mu ne bol bol koymuşlardı etle hiç yakışmıyorduu bir de yoğurt bekledikçe katılaşıyordu sanki ıyy 😃

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Ya boş ver lokantayı mokantayı dönerciden yicen öyle iskenderi 😂 iskender bu evrenin mucizelerinden biridir ya shdh tamam hamburgeri sev ama iskendere kötü denmez zhdhd

      Senin yediğin yer dandik yapmış 😂

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ben hamburgerden vazgeçememmm n'ayır

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Hamburgirl sjhd nerenin hamburgeriymiş bu ya

      Bence güzel bir döner veya iskender seni evreni sorgulamaya yöneltiiir 😂

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ih ıhh sen hamburger sevmiyor musun ya

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Ya seviyorum da şimdi iskenderle kapıştırırsam olmaz :D Severim ama tabi ki
      Hamburger olsun benim olsun yerim yani :D

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tamam o zaman hamburger benim olsun, İskender senin 👉🏻👈🏻

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂 ikisi de benim oldu 🏃‍♂️💨

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Sus küserim 👋🏻

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Bu arada tokat emojisi atmaya çalıştımdı ama olmadı şöflmcdlck

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Tamam küsme senin olsun iskender 😂

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      anladım tokat olduğunu ben sdhjds

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Bak ya gıcık, aynı cortis gibi 😼

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Zeki erkeğin hali bir başka oluyo şsödlxmcmdlv

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂 cortisin talimatları ajsda

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      asjkdhads el sallayacak değilsin ya :D tamam Hamburger senin
      yarısını aldım ama

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Alabilirsinn, hepsi çok bana 👉🏻🍔

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      iskender üstü hamburger, bak bu oldu işte tamam, ben buna varım :D

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Afied şmöcldşvn

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂 Teşekkürr sana da afied fjsd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tişikkürlerr 😅

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      İskender üstü hamburger çok oluyon artık o kadar olmazzz olamazzz nsjfjfd şahsen hamburger doyursa bile abur cuburla doymak gibi geliyor bana YEMEK GİBİ DEĞİLLLLLLLL

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      @LeeCooper2002 yerim her bulduğumu ya :D yeter ki seveyim

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Hamburger tekken o kadar güzel değil zaten ya 😀 Yanında kızartma vs olduğu zaman mükemmel oluyor yanında mayonez falan ooyh canım çekti şöfşmfkfk

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Kızartmayı keettçapla hamburgeri de banıyoruz tabi :D ahash
      acıkıyorum lütfen ama :D akdasa

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      @knightssword aman aman her bulduğunu yeme 😀

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂😂 sevdiğim yemekler ya aa asdjklsa

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tamam ya aaaa 🥺

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      sana hamburger versek sürekli sen de yersin :D insanın içi doysa gözü doymaz bence benim öyle bu konuda jskd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Onu çok seviyorum ama bir tanesi bile çok geliyo bana 😄 o yüzden sürekli yiyemem

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      her yediğinde yarısını ben yerim
      kilo alcam ya :D asjkdlas

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Aaaa sen neden benim yediğim şeylere göz dikiyosun ya şöşdlxjxşv

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      boşuna gitmesin işte ya ne var asdjksa

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Aç insan şödşdjxldş

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      bak bu tanım bana uygun olabilir işte :D çevrem tarafından da çok söyleniyor ajadss eskisi kadar yiyemiyorum ama olsun :D

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Ahhahaha afrikanın rıskını benle sen yiyormuşuz demekki lhfsckj

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Az yiyin azz 😅

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      söylerim mideme sdsdjka az yesin :D

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Onu midene değil ağzına söyle şdlxhxjşx yazık, Afrika'nın rızkını siz yiyorsunuz ☹️

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      doğru dedin mideyle alakası yok bu işin :D
      Ya yemiyorum Afrikanın rızkını falan :/ aaa

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Öyle demee kim bilir kaç kişinin şeyini yiyorsundur şdödçcmcfk

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      asdjklaasd

      Yemiyom ya bundan sonra şeylerini alla alla aç kalcam :D ölüm orucu

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Abart şödöfcşlc

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      sen diyon kaç kişinin rızkı diye jksdsd
      ya zaten olduğu zaman yiyoruz her gün öyle yesem obez olur çıkarım askjsa

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tamam yaa ayh istediğini istediğin kadar ye bişi demiyorum 😂

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂 yediklerime göz koydun ya resmen az önce bana diyordu bir de jksdsd

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Yemeklerime ellemeyin :D düşman sdjds

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Senin şeyin için böyle diyorum ya şödşdjxş iyiliğin için 😃 iyilikten de anlamıyorsun ki tamam ellemiyorum yemeklerini şdşdkkdmfk

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      ben senin hamburgerlerini çalayım da gör sen asjkasdldaskja

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Sakınn bak ağlarım 🥺

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂😂 tamam o zaman yemek yoldaşıyız artık

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tamam sus artık şödxöşccjxşvk

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂 taam

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Sinsirellaaa ayıp oluyo ama şey mey falan bu yaptığın racona sığar mı be kskfjdjs biz yemeyiz yediririz evelallah dimi kardeş skfjd 🥱

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Neyi yediriyorsun şdödşdldj

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Sen neyi dediysen artık hahahahahaha

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Yemeklerden bahsediyordum ben şdldjdşdş

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Yalaaaan koca bi yalan ben fesatım öyle mi nsjfjsk

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Aaaa başka neyi söyleyebilirdim ki 😃 örnek ver hadi şöaödşxşv

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      ben de yemek yedirmekten bahsediyom belki niye atladın yeme o zaman kskfjdjd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ama öz önce çok yediğinden bahsetmiştin 😂 çok yiyen biri yedirmez ki slkdjdşd

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      E bak yaaa offff belki hem yiyip hem yediriyom olmaz mıı jajdjdjsns

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ya tamam hem ye hem yedir ne güzel şödşdldhcv

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Ya pisliksin yaaaaa ohhh yiyorum gel sende ye 😒 akdjjsjsjddnn

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Aa ne dedim sanki 😅 kızmasana 🥺

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ne yiyorsun ki 😀 ohh dediğine göre sevdiğin bi şeyi yiyorsundur ahahşövcdşdhdldş

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Çatlatıyon ama yaaa insanı 😬😬😅😂

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Evet sevdiğim şeyleri yemeyi severim hep ohh diyerek yemişimdir gojdfkkf senin de sevdiğin bişeyler vardır elbet burada ne diyerek yersin bilmem orasını puaggahahash

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Sevdiği şeyleri oohh diyerek yiyen de ne billmm ya şdşdkclcş

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Ya siz napiyonuz sjdj

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Bende anlamadım ki 😂😂

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Öyle can sıkıntısı ya yuvarlanıp gidiyoruz enişte Qwidjwbdbajhfsqfiwjfbebqifjenfjsd

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Nerden enişten oluyor 😅

      Yorumla
    • LeeCooper2002
      LeeCooper2002
      +1 yıl

      Ya gömleğimi parçalıcam şimdi kskfjd gıcııııııık kasten öyle konuşuyorum bazen gülmek için yoksa bi enişte varsa ben olurum seve seve ksjfdsk

      Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 889 cevap paylaştı.

    Tabiki evv yemeklerii; annemin elinden olursa şahane oluyoree..😋

    0
    0 Yorumla
  • gizemligizemama
    gizemligizemama Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Dışarı yemeklerini seviyorum ama ev yemeği yemediğim sürece sanki yemek yemişim gibi hissetmiyorum asla

    0
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Kesinlikle ev yemeği daha çok seviyorum dışarıda da yemeyi seviyorum ama ev yemeğinin yeri ayrıdır.

    0
    0 Yorumla
  • Kk2964
    Kk2964 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bebeğim var yemek yapacak fırsatım yok şu an en sevdiğim yemek başkasının yaptığı yemek ev yemeği fast food farketmez

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ofiste ablam var. Offf bir ev yemekleri yapıyor. Immmm elleri pamuk, bal görsün. Şifa dağıtsın ablamın.

    0
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Evde içine ne koyduğun belli ama dışarıda değil.

    1
    0 Yorumla
  • Yenilenyeniden
    Yenilenyeniden Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Sürekli dışarda yemek sindirim sistemini bozuyor bence arada bir iyidir

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bu zamanda dışarıda yenen parayla 2,3 gün yemek yen. Hem doyanda ve sağlıklı olur.

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.

    İkisi de güzel. Ama önüme hazır getirilmesi daha güzel sanki ya 🤣 tembel e düşündüm

    0
    0 Yorumla
  • Skrt050
    Skrt050 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl

    Kesinlikle ev yemekleri, çok nadir dışardan yerim

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ev yemeğini asla dışarıya tercih etmiyorum, öğle yemeğimi evime gidip yiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Lady_Elly
    Lady_Elly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    ev yemekleri. hatta işte öğle yemeğini bile eve gidip yerim

    0
    0 Yorumla
  • Thecupcake89
    Thecupcake89 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Dışarıdaki yemekler genelde ev yemeklerinin yerini tutmaz derler

    0
    0 Yorumla
  • ŞapkalıFilozof
    ŞapkalıFilozof Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Genelde dışarıdan yiyorum ama ev yemeklerini çok özlediğimi söylesem yalan olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • hayaletsehirden
    hayaletsehirden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Ikisi de ^^ dışarıda yediğim sushi yi evde bulamam mesela

    0
    0 Yorumla
  • Retroskop1
    Retroskop1 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisinin de iyi yanları var ama ev yemeği sağlıklımolma konusunda bir numara kesinlikle.

    0
    0 Yorumla
  • AURA00
    AURA00 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Ev yemekleri iyidir ya şöyle kuru fasulye yanına bir pilav oh mis

    0
    0 Yorumla
  • Wjej3j3j322j
    Wjej3j3j322j Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.

    Hep ev yemeği de değil, hep dışarısı da değil.
    Ortası.

    0
    0 Yorumla
  • CanPolat14
    CanPolat14 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 55
    +1 yıl

    Kesinlikle evde yediklerimi daha çok seviyorum.. İçinde ne var, nasıl emin olunabilir ki başka türlü?

    0
    0 Yorumla
  • Münzeviderler
    Münzeviderler Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ev yemekleri tabii ki insanın kendi yaptığı yemek gibisi var mı özgür porsiyon tertemiz ortamda hazırlanmış vs

    0
    0 Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Dışardan yemiyorum ev yemekleri tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • Morusevenanne
    Morusevenanne Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Çok nadiren dışarıda yemek yemeyi tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • Aytenliikadinn
    Aytenliikadinn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim için farketmez 😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ev yemeğini kendim yapmazsam ev yemeği daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • nutella_01
    nutella_01 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ev yemekleri..

    1
    0 Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kendim yaptığım yemekler

    1
    0 Yorumla
  • IEsmaI
    IEsmaI Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Dışarıdan istediğim ev yemdkleri çünkü ben gapmayı bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • laptec
    laptec Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dışarı yemeğinden o kadar sıkıldım ki ev yemeği artık benim için harika bişey

    0
    0 Yorumla
  • Kayseriden183
    Kayseriden183 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ev yemekleri favorimdir ama belli başlı yiyecekleri de dışarıdan söylemenin yeri de ayrıdır bende.

    0
    0 Yorumla
  • timenevercomeback
    timenevercomeback Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Dışardan yemekten bıkmış birisi olarak söylüyorum ev yemeklerine bayılıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Nitro42
    Nitro42 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı.

    Ev daha cazip çünkü ben mutfak şefiyim

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki her daim ev yemekleri

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı.

    Tabii ki ev yemekleri

    0
    0 Yorumla
  • _Ćamdànnesneé_
    _Ćamdànnesneé_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ev yemekleri gibisi var mı

    0
    0 Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı.

    Ev yemekleri her zaman şağliklı olur!

    0
    0 Yorumla
  • KhayJen
    KhayJen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 62%
    +1 yıl

    Ev yemekleri gibisi yokk

    0
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışardan yediklerim tabii ki

    0
    0 Yorumla
  • encokbensorarım
    encokbensorarım Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yemeği başkası yapacaksa ev yemeği

    0
    0 Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Ev yemeklerinin yeri apayrı

    0
    0 Yorumla
  • demiratlı1
    demiratlı1 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Ev yemekleri abi tabiki

    0
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    ev yemegının yerını hıcbırsey tutmaz

    0
    0 Yorumla
  • CapillatusArcus
    CapillatusArcus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışarda yiyorum genelde

    0
    0 Yorumla
  • xlPIR
    xlPIR Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 66%
    +1 yıl

    her zaman ev yemekleri tavsiye ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • byserseriruh
    byserseriruh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    evdeki kadina gore degisir

    0
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Ev yemekleri daha iyi elbette.

    0
    0 Yorumla
  • bir-incii
    bir-incii Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışarıda

    1
    0 Yorumla
  • Ebediyyecey
    Ebediyyecey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl

    Ev yemekleri

    1
    0 Yorumla
  • Highline
    Highline Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Valla yer yer değişiyor

    0
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ev ama yemek sonrası öffff

    0
    0 Yorumla
  • Girlymami
    Girlymami Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Ev yemekleri

    1
    0 Yorumla
  • Anormaladam3
    Anormaladam3 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kesinlikle evdeki sağlıklı olanlar

    0
    0 Yorumla
  • KaybolanBirVenüsüm
    KaybolanBirVenüsüm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ev yemeği anne yemeği hemde

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Ev yemekleri mi yoksa dışarıda yediğin yemekler mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ev yemekleri mi yoksa dışarıda yediğin yemekler mi? 27 cevap verildi
Ev yemekleri mi dışarda yediğiniz yemekler mi? 8 cevap verildi
Genelde ev yemekleri mi yersizin yoksa dışarda mı? 27 cevap verildi
Ev yemeği mi, dışarıda yemek mi? 9 cevap verildi
Ev yemekleri mi/ dışarı yemeklerini mi tercih edersiniz? 18 cevap verildi
Dışarıda Yemek Mi Yoksa Evinizde Yemek Mi Size Daha Hoş Geliyor? 37 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨