Dışarıda ne kadar yemek yesemde evde yediğim son lokma doyurur. Psikolojik galiba yapacak bişey yok napim ben de böyle olmuşum 🤷😆

Dışarıda ne kadar yemek yesemde evde yediğim son lokma doyurur. Psikolojik galiba yapacak bişey yok napim ben de böyle olmuşum 🤷😆

Ne yediğime bağlı😅
Genelde evde kendim birşeyler yapmayı ve doya doya yemeyi daha çok severim
Ama hayalimde maddi ve zaman özgürlüğüne ulaşıp tüm dünyayı gezip tüm yemekleri denemek
Yani bu biraz şey gibi oluyo
Zengin olsam dışarıda yemek derim ama zengin olmadığım için ev yemekleri🤣
Cevap
16Cevap
Her ikisininde yeri ayrı gadası
Dışarıda yediğim yemekler
Fast food çok severim ama çabuk aciktiriyor , eve geldiğimde tekrar yerim
Ev yemekleri ama iyi bir yerde restoranda filansa dışta iyi.
Ev yemekleri tabi.
Elbette ki insanın canı kebap, lahmacun falan da ister ama onlarıda evde yapabildiğim için sorun olmuyor :)
Ev yemeklerinin yeri apayrı
Ev yemekleri, ama insan sürekli ev yemeğinden de sıkılıyor
En azından nasıl ne şekilde hazırlandığını bilirim
Aaa evet tabiikide 🤷😆
Dışarıdan yemeyi sevmiyorum zira artık aşırı kalitesiz her türlüsü. Oldum olası ev yemeklerine çok daha düşkünüm. Mangal hariç o baştacı😬
Sanırım ikisinin de yeri ayrı.
Olmaz birini seçmen gerekecek
Eğer güzel, çeşitli ve düzenli olarak yapan biri olursa, tercihim ev yemeklerinden yana olabilir.
Evde yediğim yemekler
Dışarıdan farklı oluyo
Ev yemekleri tabiki..
Uğraşmamak için dışarıdan yana kullanıyorum oyumu
Dışarı yemekleri xd
Dışarı yemekleri bi tık daha lezzetli geliyor 😋
Kendi yemeklerim
Hamaratlik var biraz
Ev yemekleri abi kesinlikle ev yemekleri
Ev yemeği ya
Ev yemekleri
dışarı yemekleri
Harun abi neden sahte hesap kurdun
Ev tabiki
şu an senin yüzüne canım pizza çekti.
Bu saatte yenmez ama
Miden alt üst olsun gör. Hadi bakalım afiyet olsun
O beddua sana işlemez gibi Ama bak afiyet olsun da dedim.
Ev yemekleri
Dışardan
Ev yemekleri
Hanfendi ben deliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?