Biber dolması sadece yetişkinlerin severek yiyebileceği bir yemekmiş gibi geliyor bana 🙄
ve ben bugün büyüdüm..
ve ben bugün büyüdüm..


Ortadan güzelce bölüyorum, biber ve içini ayırıp önce biberini yiyorum ki içini rahatça yiyebileyim 😀 En sevdiğim yemektir, haftanın her günü yesem yine doymam.
Hayır sevdiğimiz yemeklerin büyümemiz ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. yani bu tamamen kişisel zevk meselesidir hangi yemekleri sevdiğimiz ile ilgili daha çok
Cevap
34Cevap
Ben küçükken hiç yemezdim büyüyünce özellikle yediğimi farkettim. Seviyorum anlamadım gitti. 😎
Bak farkında olmadan büyümüşsün ahsjs
Bugün bizim menüde de biber dolması vardı eskiden yiyemezdim şimdi tadı mükemmel geliyor demek ki yetişkin olmuşum 🙄
Aaa midelerimiz ortak demek ki😂 çorba da içtin mi dolmadan önce
Mercimek çorbası içtim sonra dolma yedim. Senin de mercimek miydi içtiğin 😄
Evet 🙊
Ne kadar çok ortak midemiz varmış 😄
Bugün öyle olmuş😂
Biber dolması öyle bir şey ki ailede yapılınca yenmez başkası yaparsa yenir
Ben de tam tersi dün evde yedim bugün dışarda yemedim anamın dolması üzerine gül koklamam ahsjs
Ananın dolmalarına talibim
Sadece benn yiyebilirimm
Paylaşmak güzeldir ayıp ama püüü
İstersen çok ayıp olsun vermem 😭
İnşallah bundan sonra anan dolma yapmaz ajdjd
Anam yapmazsa ben yaparım 😏
Senin ananın kadar güzel olmaz
Daha güzelini bile yaparım..
Heraaaaalde
hep cok seviyordum sadece cocukken kabugunu ayiriyordum artik kabugunuda yiyorum büyüdüm
Bu da bir büyüme işareti
O zaman ben hayata çocuk adam olarak başlamış mı oluyorum? Küçükken de severek yerdim çünkü 😄
Çi köftene acı sos ister misin çıcık adam shshs
Ahsjsjs efsaneyi hatırladık
Ben hala biberleri yiyemem :D ama içini severim
yoğurtla yiyordum küçükken 😂
Demek ki sen daha büyümemişsin😂
Büyüdüm ya bunla mı ölçeceğiz hshdhd
Gerçek gurmeler biber dolmasını ya kuru yer ya da patates dolması yer kkskkskaöös
Kuru dolmanın yanından geçemez bu cidden😋
Patates dolması hiç yemedim 🥺
Dene aşkım bence çok lezzetli 💘
Ben hala kabuklarını yemiyorum büyüyemedim galiba
%70 büyümüşsün
Üzdü
Çocuk kalmak iyidir boş ver
Ben hepsini yerim hem vitamini kabuğun da 😂
Kesinlikle shsjs
Yok brokoli yemeye başladığı gün büyüdüğü gün diyebiliriz dolma ergenlikten çıkmak üzere olduğunu gösterir diye ortaya bir atalım hadi 😁
Fırında biber dolması kadar güzel bir şey yok ya şu an etli sarma yiyorum dolmanın her türlüsü yenir bana göre ya
Ayy bugün de tam biber dolması yaptım yedik üzerinr bu🙃
Bugün hepimiz biber dolması yemişiz😂
Evet özellikle dışı çok iyi pişmişse baya severek yiyorum. Dışı az pişip sert kalınca biraz kötü oluyor
Çocuklar da gayet severek yiyebilir ben şahsen her zaman severek yedim ve yerim 😄
Sen öğretmen misin?
Profilden
Daha çok ilginçlikler var bende 😬
İşte budur. 👌
çok büyük bir zaman kaybı bence daha önce olmalıydı ya neyse olmuş en önemlisi bu
Eeek sevmem :/ büyümek ne zamandır böyle şeylerle ölçülüyor wjsiqkdk
Ben hala kabuklarını soyup yiyorum büyümedim demek ki hala 😅
Evet çocukken asla sevmezdim şimdi biberden başka dolma güzel gelmiyor tadı
Hahahahahaha küçüklüğümden beri severim yaprak sarma ve biber dolmasını
Bayılırım biberlerini de yerim icinide evde en çok seven benimdir
Kabuğuyla daha lezzetli geldiğinde anlarsin büyüdüğünü….
Hakketten heeee küçükken sevmezdim şu an bayılıyorummmmm offfff missssss
Küçükken biberlerini soyup yerdim şimdi bayıla bayıla yiyorum demek bende büyümüşüm😂
biberiyle beraber yiyebildiğiniz zaman büyümüşsünüz demektir
Ben her zaman yiyordum o yüzden bu soruya pas demek istiyorum :)
Evet çünkü ben çocukken biberini ayırır pilavını yerdim😊
Ayy canım çok çekti ♥️ çok severim ama fırında olacak ve yanık olacak... Ooff
Olabilir😅 küçükken bende sevmezdim şimdi bayılıyorum 🤩
Birberi bir tek ben sevmiyorum sanmıştım. Yalnız değilmişim.
Hep sevmişimdir biber dolmasını bence patlıcan dolması büyüme turnusolu
Kabak dolmasini severek yemek gerekir o zaman buyumussundur
ben kucukken yemezdım sadece pılavını yerdım.. sımdı yıyorum
ben çok seviyorum küçüklükten beri niye sevmiyorsunuz kırmızı biber olursa tadından yenmez
Eskiden damak tadıma uygun gelmiyordu
Enteresan... Hiç böyle düşünmemiştim. Olabilir. Ana çocukken dolma seviyor muydum onu tam hatırlamıyorum.
Hâlâ acı geliyor ve ben 23 yaşındayim 😂😂bazen mecbur yiyorum patlıcan dolmasını daha çok seviyorum
Saçmalık Bunu Sevdiğinde Büyümüş Olmuyorsun
Oluyorsun!
Yiyenden çok yapmaya başlayan büyümüştür
Yapan artık anneanne falan olmuştur 🙄
hayır küçük yaştaki insanlarda biber dolması sevebilir bunun yaşla veya büyümeyle bir alakası yok
O sevilmezmi ya, ama dediğin doğru. Çocuklukta sen sevmediğim şeyler Dolma, sarma, taze fasulye, vs vs ama şimdi en sevdiklerim arasında
Demek ki henüz tam büyümedim.
İçindeki çocuk hala şımarıklık yapıyor demek ki
tabikide evet bunu küçükken yiyebilen var mı ya bunu annem zorlamadığı sürece yemem ben
tabikide ya onu yiyen artık kocaman bir adam olmuştur ben gorunce bile midem bulanıyor
Çocuklar da seviyordur diye düşünüyorum.
(Görsele fazla bakmayalım, canımız çekmesin. 😂)
Çocukkende çok severdim şimdide çok seviyorum değişem bir şey yok
Ne alaka ben çocukluktan beri aşığım yemeğe
Sen çocuk adam dediklerinden oluyorsun 🙄
İçini yiyorum halen, büyümedim sanırım🙈
Bayılırım biber dolmasına sık sık yaparım
Evet çünkü eskiden bende sevmezdim ama zamanla insan ondan yiyim ne olacak gibi düşünüyor bence artık beli bir olgunlukla düşünmeye başlıyoruz
Zaten severek yiyordum
Ben küçükkende seviyordum
Demek ki hep büyükmüşüm
Ben sevmiyorum pek yaa
Ben hep severek yerdim
İçini yer dışını yemem😅
Ben kendimi bildim bileli severim biber dolmasını
Hep seviyordum ama acılı olması daha iyiii
Biber dolması sevmeyende ne bilim 🤭😂
Ben kafama gore takiliyorum ya
Yoğurtla güzel gidiyor 😄
Ne alaka büyümekle hep sevilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?