Bilim hergün çığır açıyor. Bu seferde yenilebilir su üretmişler 


Aman yok ben bu bilim insanlarının hiçbir şeyine inanmıyorum aylarca yıllarca komik dediler bilmem ne dediler milleti aşı yaptılar sonra kalp hastalıkları meydana geldi ben normal suyumu içerim
Cevap
15Cevap
Evet tabi ki de denemek isterdim bilimin ürettiği şeyler ilgi çekici oluyor kesinlikle bu yüzden de yenilebilir su üretimi güzelmiş
Benin bildiğim su yenilmez içilir.
Bunu nasıl yicez bıçakla kesip çatallamı yicez
😂😂😂
Geçen yıllardan beri duyuyorum. Ama hiç satıldığına ya da üretildiğine denk gelmedim. Sadece lafta var sanırı₥
Bu uzun zamandır var fakat sağlıklı değil diye biliyorum
Bu kolay önemli olan içilebilir adana kebap yapmaları :D
İnsanlığın ve taiatın doğasını bozuyorlar. Ben doğallıktan yanayım.
6 Yıl oldu üretileli ama henüz deneme fırsatı bulamadık, piyasaya sürmelerini bekliyoruz.
Yakında kokmayan osuruk ve b0k icat ederlerse şaşırmayın.
Evet denerim ben BİMe ne zaman geliyomuş
😂😂
Plastik şişeyi ortadan kaldıracakmış
İstemem ya her şeyi deneseydik ohoo
aalmımm canım yeni yedim
Karnıyarık yerine bunu mu yiyelim?
Aaa çok tatlı. Kesin denerdim.
Doğadan içmek daha mantıklı
Yok biz soğan yiyok
isterdim
İstemem 🙄
İçmek daha güzel
Tadı nasıl acaba 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?