Yeme & İçme Mutsuzken yaptığım yemekler daha bir lezzetsiz oluyor, sizde de öyle mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Pilav yapayım dedim modum un düşüklüğünden lapa lapa oldu 🥲 Mutsuzken yaptığım yemekler daha bir lezzetsiz oluyor, sizde de öyle mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Ben yemek yapamıyorum maalesef ne zaman yemek yaparsam yapayım pişman oluyorum. :D 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 🤦🤦
hARDER_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 615 cevap paylaştı. https://youtu.be/8eUFgKsstwQ 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Tane tane oluyor zten sevgimi katmadim busfer 😒 Yorumla hARDER_ +1 yıl Üzdüler mi seni :d Yorumla
Eskizci Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Demek ki önce mutlu ol sonra ye. Halbuki bu çok ters bir kavram ya. Önce ye ki mutlu ol. Senden aşçı olmaz hocam. 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne münasebet çok güzel yemek yaparım ben Yorumla Eskizci +1 yıl Belli lapa yapmışın. Yorumla
teflon-_-tava Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Ben hiç mutsuz yemek yapamıyorum. aciktigim zaman herşeyi unutuyor, açlığın verdiği etkiyle tamamen pisirdigim yemeğe odaklanıyorum. 1 0 Yorumla
Birbucukacılıadana Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl Ya ağzının tadı yok ya elinin çünkü insanın ağzınında tadı kaçıyor elininde gayet de güzel gözüküyorlar. 1 0 Yorumla
Everglow Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Gayet normal değil mi bizde de aynısı oluyor 1 0 Yorumla
beyazyakalıanarşist Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 464 cevap paylaştı. Bende fark etmiyor mutlu da olsam mutsuz da olsam müşteri anlamaz dinlemez😅 1 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ben mutsuzken yemek yaparım yemeğim istediğim gibi olunca da mutlu oluyorum 1 0 Yorumla
HilaLLL01 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Tabikide oyle boşuna demiyoruz ya güzel olunca sevgimizi kattık diye. Bazıları yapamaz yemek ama orasi ayrı isterse kendini katsın yinede biseye benzemez.😅 1 0 Yorumla
Delioğlaaan Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yemeği yapanın ruh hali yemeğe yansıyor zaten, o yüzden herkesin yaptığı yemek yenmez 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Sevgini katarak yaptığın yemekler çok daha lezzetli oluyor 0 0 Yorumla
PaPaTyA-_-87 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 , eic 70% +1 yıl Mutsuzken insan yemek yapmakta istemiyor ondan sanırım. 0 0 Yorumla
isimyazmasamolurmu Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 453 cevap paylaştı. Öyle valla yalnız değilmişim 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 🥲 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl evet gerçekten yemek bile sevgiyle güzel oluyuu 🥺 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Sevgisiz geberip gidicez🤧
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Yemek yapmayı bilmediğim için problem yok. 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Bilmem öyle olabilir. İstekli yapmak daha önemli. 1 0 Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Evet bende ozenmedigim için kötü oluyor 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. mutsuzken yemek yapmam ki : ) 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Yemeğe sevgini katacaksın öyle derler 1 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 51% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. çok yememek gerek 0 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı. Mutsuzken temizlik, umutluyken yemek yapılır bence 0 0 Yorumla
Mantısever2023 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 95% +1 yıl Sevgin anlayamadığım için olmalı 😁 0 1 Yorumla Mantısever2023 +1 yıl Katamadığın için Yorumla
emrexxx38 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 301 cevap paylaştı. Oyle 1 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Sana öyle geliyordur. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben yemek yapamıyorum maalesef ne zaman yemek yaparsam yapayım pişman oluyorum. :D
🤦🤦
Tane tane oluyor zten sevgimi katmadim busfer 😒
Üzdüler mi seni :d
Demek ki önce mutlu ol sonra ye. Halbuki bu çok ters bir kavram ya. Önce ye ki mutlu ol. Senden aşçı olmaz hocam.
Ne münasebet çok güzel yemek yaparım ben
Belli lapa yapmışın.
Ben hiç mutsuz yemek yapamıyorum. aciktigim zaman herşeyi unutuyor, açlığın verdiği etkiyle tamamen pisirdigim yemeğe odaklanıyorum.
Ya ağzının tadı yok ya elinin çünkü insanın ağzınında tadı kaçıyor elininde gayet de güzel gözüküyorlar.
Gayet normal değil mi bizde de aynısı oluyor
Bende fark etmiyor mutlu da olsam mutsuz da olsam müşteri anlamaz dinlemez😅
Ben mutsuzken yemek yaparım yemeğim istediğim gibi olunca da mutlu oluyorum
Tabikide oyle boşuna demiyoruz ya güzel olunca sevgimizi kattık diye.
Bazıları yapamaz yemek ama orasi ayrı isterse kendini katsın yinede biseye benzemez.😅
Yemeği yapanın ruh hali yemeğe yansıyor zaten, o yüzden herkesin yaptığı yemek yenmez
Sevgini katarak yaptığın yemekler çok daha lezzetli oluyor
Mutsuzken insan yemek yapmakta istemiyor ondan sanırım.
Öyle valla yalnız değilmişim
🥲
evet gerçekten yemek bile sevgiyle güzel oluyuu 🥺
Sevgisiz geberip gidicez🤧
Bendede öyle oluyor evt
Yemek yapmayı bilmediğim için problem yok.
Bilmem öyle olabilir. İstekli yapmak daha önemli.
Evet bende ozenmedigim için kötü oluyor
mutsuzken yemek yapmam ki : )
Hayir benim tam tersi
İçine sevgini katacaksın 😌
Zıplayarak yapmayı dene asddjdk
Pilav iki tutuo da bnde de bir tutmuyor
Yemeğe sevgini katacaksın öyle derler
çok yememek gerek
Aynı fikirdeyim
Mutsuzken temizlik, umutluyken yemek yapılır bence
Sevgin anlayamadığım için olmalı 😁
Katamadığın için
Hiç dikkat etmedim.
Aynen
yemek yapmıyorum
Oyle
Hayır mutluyken
biyoenerji afawwg
Sana öyle geliyordur.
1xperim bana ulaşabilir misin
Keşke aşçı olsaydın.
Kesinlikle öyle
Enerji yemeğe yansır
Neden acaba
EVET Öyle