Ben genel olarak günün sabah saatlerinde kahve içsem de aslında pek fark etmiyor kahve içmeyi zaten çok sevdiğim için günün istediğim zamanında kahve içiyorum kahve olarak da aslında her türlü kahveyi içerim ayrım yapmıyorum sadece diyet yaptığım zamanlarda şekersiz kahve içmeye dikkat ediyorum o kadar bunların dışında bir kriterim yok kahve de
Sabah kalkınca, işe başlarken ve günün ortası veya akşama doğru Türk kahvesi içiyorum sadece.. Nescafe falan beni sarmıyor. Onun dışında kız arkadaşımla olduğumuz günlerde de saat fark etmeden her saat kahve içebiliyoruz :D