Merhaba. ☺️
Güne kahveyle başlayanlardan mısınız yoksa günün ilerleyen saatlerinde mi tercih ediyorsunuz?
Güne kahveyle başlayanlardan mısınız yoksa günün ilerleyen saatlerinde mi tercih ediyorsunuz?


Merhabalar. Günün her saati kahve içme potansiyeline sahibi. Çok seviyorum çünkü. Özellikle sabah spordan sonra filtre kahve, akşam da dinlenirken kahve içmeyi seviyorum. Gün araları da keyifli ama en çom sabah ve akşam tadı başka güzel.
Güne kahve ile başlayıp, kahve ile devam edip :) kahve ile bitiriyorum :)
Teşekkür ederim 😀
Sabah ofise geldiğimde 9 10 gibi ve akşam çıkmadan önce 5 6 gibi
Cevap
17Cevap
#SelamGençlik 🦄🍏🍀⭐💛🔥☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Akşam üzeri denk geliyor daha çok, net... #SunIsUp #Amazing #TubaSueda 🦄🍏🍀⭐💛🔥☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Akşam kendime cilve yapmak istediğimde mesela bakım yaptıysam, kek yaptıysam ya da ders çalışıcaksam.
Sabah aç karna sade nescafe , kahvaltıdan sonra Türk kahvesi , öğle vakitlerinde Latte veya Machiatto
Benim özel bir saatim yok kahve içmek için ama genelde sabah kahvaltılarından sonra içmeyi seviyorum.
Tamda bu saatlerde yapıyorum şimdi zaten birde akşam.
Her saat seviyorum ama sabah starbuck kenya tavsiye ederim
sabah uyanınca içmiyorum kahvaltı olayı benim için çay öğle ve daha sonraları her an olabilir 😊
Kahve içmiyorum pek. Çay içiyorum o da sabahları ve aksamları
Ilerleyen saatlerde içmeyi tercih ediyorum... akşamlari daha keyifli oluyor tv başinda
sabah veya öğleden sonra. Akşam olunca uyku bırakmıyor.
Sabah güne başlamadan, öğle ve akşam, gece bile oluyor bazen :D saati yok canımın istediği her an
Daha ileri saatlerde 5-6 gibi yani öğlede sonra, daha rahatlatıcı geliyor.
Bi kahvaltıdan sonra birde akşam veya gece canım isterse
Valla evin işleri bitince saat 4 5 gibi harika gidiyor birde akşam 10 11
Günün ilerleyen saatlerinde kahve içmeyi tercih ediyorum
7/24 neredeyse. Çok tüketiyorum.
Kahve içmiyorum ayda bir kere falan
Tam şu saatlerde enerjim kendini kemirdiği için
her saatte içerim ben ya :)
Kahve nadir içerim. Güne çayla başlarım
Sabah , akşam , ikindi
Sabah ve akşama doğru içiyorum.
Fark etmiyor ama çaya daha çok düşkünüm
Saati farketmiyor. Canım istediğinde yapıyorum
Akşam yemekten sonra daha çok seviyorum
Türk kahvesi için zaman ayrımım yok.
Akşam saatlerinde içerim yorgunluğumu alıyor
arkadaşımla içecegim her kahvede saatin bir önemi olmuyor
öyle bir skalam yok, her saat içiyorum..
sabah kahvaltıdan sonra çay içmeye bayılıyorum
Genelde her saat. Sabah ve akşam daha iyi olur
Öglen ya da aksam sekiz civarı
12-18 arası genelde.
Kahve tüketmiyorum
Sabah
14:00 hafta içi
Akşam yemekten sonra
Ne zaman bulursam
Sabah
Her dk
Öğlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?