
Her saat seviyorum ama sabah saatlerinde daha bi çok
Günaydınnnnnnn☕

Her saat seviyorum ama sabah saatlerinde daha bi çok
Günaydınnnnnnn☕
Günaydın. Kahveyi en çok sabah spordan sonra içmeyi seviyorum. Sabah saatlerinde daha iyi hissettiriyor beni. Dana dinlenmiş daha mutlu. Taze demlenmiş filtre kahve ya da esprressoya hayır demem. Akşam çok içerdim ama rahat uyumadığımı hissettim.
20 yıldır kahve tüketmiyorum.
En son kız istemeye gitmiştik, gelin bana kahve getirdiğinde reddetmiştim. Gelinin babası bir kahvenin 40 yıl hatırı vardır iç dedi. Kahve tüketmediğimi soylediğimde ters bi laf soyledi kavga ettik. En son karakolda o kahveyi sana içirmezsem adam değilim diyordu, şu an mahkemeliğiz.
Cevap
46Cevap
Afiyet olsun. benim için fark etmiyor.. kahve olsun da her zaman içerim ben ama en çok da sabah ve gece içmeyi seviyorum 🌸
Sabah ilk uyanınca severim. Başkan ❤️ afiyetttoo🙏
Eyvallah reis ❤️
Kahvaltıdan sonra gayet keyif veriyor. afiyet olsun
Teşekkür ederim
:)
Erkek sevmek varken kahve sevilir mi nadiyem yanlış yoldasın o sadece mideni sıcak tutar...
😀😀
Bende bi kahve koyayım)
İyi fikir çıkıyorum bende 😀
Nereye)
Kahveye geleceğim işte
Bana mı)
Tabi :))
Arzu edersen bir kafede ısmarlıyayım
Off zaafım yaa😀
Zaaflar kullanılmak içindir
O nedenle herkesin bilmemesi gerekiyor 😉
Ama şu anda tüm KS biliyor🤣
Yaa😀😀
Yaa)))))
Artık herkes bu zaafının farkında, seni kahvesizliğe alıştırmamız şart oldu) son bi kahve partisi yapıp🤣
O partiye gitmemeliyim 😀
Tamam parti yok)))) zaten seçimler yakın bi anda ist belediye başkanı olmak istemem)))
Ahahahah
Aslında bu şehrin uzun boylu yakışıklı okumuş bi başkana ihtiyacı var ama şimdi taşları devirmeyelim
Bırak devrilsin bizimde hakkımız uzun boylu yakışıklı başkan 😀
O zaman dans)))
En sevdiğim 💃💃
Çaça uygunsa, buyrun hanımefendi
Oooo😀 yok ben halay alayım
Nadiye ayrı dünyaların insanıyız sanırım) ben diyorum anjara sen diyosun...
🤣
Bence beyaz
Defol 😀
Seni kalbime gömdüm))) gidiyorum
Ben gömecem seni😀
Nadiyem beleş mezar hediye etmen yeterli🤣karacaahmet tercihim, girişe yakın ılsun
Tamam😀
Beraber yatalım aynı yerde, sensiz bir ebedi hayat istemem
Tek kişilik onlar 😀
Altalta gömüyorlar, sen gir ben 5 seneye geliyorum
Biraz sonra içerken daha çok sevicem
Kahve muhabbetle güzel oluyor vakit fark etmez 😇
Her an her zaman her saatinde. Özetle kahve olsun yeterki 😄
Elimde olsa her saat başı içicem o derece bağımlıyım
Sabahları uyanınca içmeyi seviyorum.
Gün içinde ise canım ne zaman kahve isterse 😉
Günaydın. Çok sevmiyorum kahve. Rastgele içerim.
Ne zaman ikram edilirse severim. Kendim yapacaksam şöyle öğle ikindi arası
kahveyle aram yok olsada olur olmasada olur benim için
Sürekli kahve içiyorum, kahveden ölen ilk kişi olacağım
Kahve arayan biri değilim sadece gece çalıştığım zamanlar uykum gelirse içiyorum
Çok az kahve içiyorum ama günün hangi saati olduğunu çok önemsemiyorum.
Sabah erken saatlerde, kahvaltı öncesi
Kahvaltıdan sonra güzel gidiyor
Şu 3 harfli mağazalardaki latteler çok iyi. eğer onlardan içersem hergün 2 saatte bir gider
Şimdik kalkıyorum kahvemi yapmayaa
Sabah severim. Ders çalışırken akşamda içiyorum
Her saatinde... tüm zamanlarım onun olsun..
Öğlene doğru 11 civarlarında ⚡️
Öğlen yemekten sonra orta şekerli
Ne zaman aklıma gelip canım isterse
saat 16.00 civarı içmeyi severim
Genelde 9 buçukta içiyorum
11-12 gibi içerim
Mümkünse serum takacak kadar
Merhaba sabah
Her saatinde severim.
Pek sevmem gece içerim
Sabah en güzeli ama het saat içerim
Gece 00:00 - 05:00 arası.
Günaydın sabah çayı diyelimm 😀😀
Sabah öğleden sonra bazen de akşam
hiç bir saatinde
kahve sevmem
Günün her saati içerim çok seviyorum çok
Gece 12 de içer uyurum
Senin yanında olduğum her gun
Canım istedikçe içerim :D
Günaydın sabah severim
Az önce içtim mesaiye başlamadan
sabahlar en cok
Her saati valla
Kahve ile aram yok
Aksam yemekten sonra
Sabah kahvaltıdan sonra ve yatmadan 1'2 saat önce
Sabah saatleri
Bence Kahvaltıdan sonra çok güzel olur
Sahah öğlen akşam
sabah aç tok farketmez
Gece nobetlerinde
her an
Hiçbir saatte...
Her saatinde içerim
Tok olduğum zamanlar
Açılıyorsun
Sabahtan
7/24 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?