Gecenin ilerleyen saatlerinde kahve içmeyi daha çok seviyorum.
Günün hangi saatlerinde kahve içmek hoşunuza gidiyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gecenin ilerleyen saatlerinde kahve içmeyi daha çok seviyorum.
Günün hangi saatlerinde kahve içmek hoşunuza gidiyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bazen Sabah
Bazen Öğlen
Bazen Akşam
Bazen Gece
😂😂Canım Ne Zaman İsterse
Çakır Keyfime Bağlı
Bazen Çayı Ve Kahveyi
Aynı Kerekte İçtiğim Oldu
Teşekkür Ederim Bey Efendim
Ne demek
Daha çok öğleden sonra, akşam üstü gibi seviyorum.
Cevap
3Cevap
Saat 15 gibi içilen kahve mest ediyor.. 😌
Benim için fark etmiyor günün her saati bana uygun kahve içmek için ama geceleri içtiğim zaman uykumu kaçırıyor sabah tercih ediyorum
Sabah saatleri gadası ⛅
Ooo
😋😋
Ağzının tadını biliyorsun 🙃
Tabii 😌
Ne güzel
Sabah uyandığımda ve ikindi vakitlerinde. Bazen gece geç saatte dışardaysam bi kafe de içmek iyi geliyor
Gün içerisinde içiyorum zaten sürekli.. Keyifli günler..
Günün her saati içerim. Gece uyumadan önce bile içerimmm
Gece çok seviyorum kahveyi
Öğleden sonra akşam üzeri saatlerinde ☕
Yemek yedik sonra hoşuma gidiyor
Sabah zinde tutuyor
Aklima geldikce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar