- Bence öğlen ve akşam üzerleri içilen kahvenin ayrı bir güzelliği var
- #flankes


E şıkkı hepsi... Sabah yüzümü bile yıkamaya gitmeden kahvemi koyup öyle işlerimi yapar yatmadan son bir yorgunluk kahvesi içmezsem uyuyamam... Gün içinde de birkaç kez dikkat dağınıklığım oluyor içmezsem akfkg
Kabul ediyorum benimki sevgi değil bağımlılık maalesef... Hele uyandığımda kahve içmezsem geçmiş olsun 🥹
Mlsf 🥹
Sabah en erken saatte ortalık yeni yeni hareketleniyor o saatte çok iyi gidiyor
Cevap
5Cevap
fark etmez bana hiç
Ben çay seven biriyim arada kahve içerim oda akşam üstü
Zamanı yok benım için canım ne zaman isterse
Pek Türk kahvesi sevmiyorum. Yılda 3 kere yeter bana😂
Temizlikten sonra yapılan keyif kahvesi saat kaçta oluyorsa o vakit
Sabahın ilk saatlerinde kahve içmeyi daha çok seviyorum.
Saat başı içerim valla
Yedi yirmi dört içebilirimm 😊
Aklıma ne zaman eserse..
İkindi vakti seviyorum.
Sabahları aç karnına birde öğleden sonra
Sabah öğlen akşam, kahveyi her saat içebilirim
Günde 3 4 tane icerim.
canım ne zaman isterse
Her saati 🫶
Hiçbir saatinde kahve sevemiyorum
Akşam yedi gibi
öğlen ideal
Her saatinde
Her saatinde
hiç içmem
Akşam ve sabah
Öğlen
Farketmez kral ya
Sabah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?