Tatlı
Ekşi
Acı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ömrümün sonuna kadar tatlı yemek isterdim çünkü benim için zaen hayat yeterince acı ve ekşi bu yüzden de en azından yemekler sürekli tatlı yemek tatlı kullanmak isterdim zaten kola içtiğim de bile şekerli oluyor ya da enerji içeceği veya kahve. triliçe de en sevdiğim tatlı olduğu için ben tatlı tadı almak isterdim sadece
Hadi ordan😂
Neden :D
Olm neden yemeği hayata bağlıyorsun yemek benim için bambaşka bir dünyaa ne alaka yanii
İstediğim gibi bağlarım yani? sorun ne herkesin hayatında yemek farklı şeylerdir. senin için başka olabilir bende kendim için yazdım zaten
Tm pardon
Cevap
10Cevap
Tatlı yiyelim tatlı konuşalım
Canım erik çekti fkfkg
Aaa nereye geliyorum fjfjg
Acı bence. Sence polis olmak mı daha iyi öğretmen olmak mı?
Ne alaka şimdi bu
Sordum sadece
Hmm polis bence... ama ikiside bana göre değil
Sen kimsin biraz tanıdık geldin de..
21 Mayıs'ta göreve baslayacagim komiser olarak
İnşallah bu arada öğretmen de fena değil
Tabisabilir miyiz
Bilmem
Gizliden çıktım karar senin
Tatlı ve ekşi olurdu.
Kesinlikle Tatlıııııııı 🖤
manitanın dudaklarının tadını
Gerek yok hepsini alıyorum şu an
Senin gibi tatlı
Teşekkür ederim:) kimsin sen tanışıyor muyuz?
Hayır tanısmaya sansımız olmadı daha
Gt yapmıyorsun kı
Eğşi olsun
Tatlı
Tatlı olsun madem
Tatlıııı..😄
Sürekli tatlı olmaz acıda olmaz ekşi iyidir
Eti Petito
Çikolata tadı
Çok zor soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?