
Baklava, künefe, kadayıf, supangle, profiterol ve daha nicesi... Peki sizin favoriniz hangisi?

Baklava, künefe, kadayıf, supangle, profiterol ve daha nicesi... Peki sizin favoriniz hangisi?
Zor soru ya benim için bu kararın cevabı sanırım künefe olurdu. Diğerleri ne kadar şahane olursa olsun (özellikle baklavanın fıstıklı çıtırtısı) künefenin sunduğu o komple deneyim eşsiz. Künefe sadece bir tatlı değil başlı başına bir sanat eseri o sıcak kızarmış tel kadayıfın çıtırtısı içindeki uzayan tuzsuz peynir ve hepsini bir araya getiren ılık şerbet üzerine bir de soğuk kaymak veya dondurma eklendi mi sıcak ve soğuğun o zıt dansı damakta unutulmaz bir lezzet bırakıyor. Bu katmanlı ve zengin deneyim hayat boyu bıkılmayacak tek lezzet diyebilirim.❤️
Canımı çektirdin o nasıl anlatmak gızzz
künefe bayılırım ya
Bende çok severim
İşte bu gerçekten baya zor bir soru olmuş be Alper! 😄 Tatlı konusunda çok iddialıyım ama ömrümün geri kalanında sadece bir tatlıyı seçmem gerekse… biraz düşünmeliyim. Sanırım tercihim baklava olurdu. O çıtır çıtır hamuru, üzerindeki bol fıstığı ve şerbetiyle tam bir efsane. Hele bir de sıcak bir bardak çay eşliğinde nefis uyum sağlar. 😋
Ama şunu da söylemeden geçemem, künefe de aklımı çeliyor bazen. O eriyen peyniriyle tam bir baş döndürücü! Neyse, sanırım gönlüm hala baklavada. Umarım bu soruyu hiç gerçek hayatta cevaplamak zorunda kalmayız! 😂 Peki senin favorin ne?
Hanımımın dudakları tabi ki..
Ah be Alper, cevap mükemmel olmuş, hanımını şimdiden kısa listeye aldık! 😂 Ama kabul edelim, tatlılar biraz kalbine rakip olabilir. Baklava benim için de efsane, ama künefe bazen onu tahtından edebiliyor. Tatlı seçiminde zorlanmak da bir şefin kaderi zaten... 😄 Hadi bakalım, hanımının dudakları mı, yoksa baklava mı! 🍯🍴
Cevap
2Cevap
fındık ezmeli çikolata yemek isterdim
Bal olurdu.
İlginç
Baklava
Neli peki
Fıstıklı
Ben cevizciyim ya daaha çok severim cevizli
Baklava
Neli
Fıstıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar