Sonsuza kadar tek bir tatlı yeme hakkınız olsaydı bu hangisi olurdu?

Sonsuza kadar tek bir tatlı yeme hakkınız olsaydı bu hangisi olurdu?

Ben bol tarçınlı sütlaç diyorum. 🩵

Sonsuza kadar tek bir tatlı yeme hakkınız olsaydı bu hangisi olurdu?
Cevapla