

Ayy canım midyem çok özlemişim, bir kaç gün daha midye yiyecek gibiyim. 😄


Ayy canım midyem çok özlemişim, bir kaç gün daha midye yiyecek gibiyim. 😄
Afiyet olsun abla :) Ben açıkçası pek bir sokak yemeği sevmiyorum en çok sevdiğim işte ıslak hamburger birde midye ama midye hiç yemedim maalesef bu yüzden de midye yemek isterdim merak ettiğim için ama en çok sevdiklerim bunlar benim, midye dolma, kokoreç, balık ekmek, döner, lahmacun ve pideler gibi sokak yemekleri oldukça popülerdir. Adana kebabı, şiş kebabı, tantuni ve içli köfte gibi lezzetler, Türkiye'nin diğer bölgelerinde sokak yemekleri olarak tüketilmektedir. fıstık ezmesi, şıklık tatlısı, baklava ve katmer gibi tatlılar, ayrıca lahmacun, ciğerli ekmek ve çiğ köfte gibi sokak yemekleri oldukça ünlüdür. İzmir'de, boyoz, gevrek ve kumru, sokak yemekleri olarak tüketilen lezzetler arasındadır.
Asla ağzıma sürmeyeceğim bir şey midye
Civa içeriyor ayrıca midye yemek pil yemekle eşdeğer zararlı
Kokoreç özledim ama fırsat olmadı gitmek için, her yerde de yemem
Tatil dönüşü yerim artık
Şu anda bayram olduğu için ve misafirler gelip gittiği için sokak yemeklerine koşamadım Nasib ise ilk fırsatta kokoreç ya da ıslak hamburger yemek isterim
Cevap
51Cevap
Sırf sen doyasıya ye diye ben yemem 😂😂
😄Yok doyamadım daha, tekrar tekrar yemem lazım.
Afiyet olsun canım paranın dibini görene kadar devam 😄
😄İlk defa dün cebimdeki parayı bitirmeden eve döndüm 😄
Nasıl oldu bu son 100 lirayı verecek bir yer bulamadım. 😂
İban atayım canım üzülme bu kadar 😂😂
😂Kartta bitti nakit kaldı tühh.
Kaçışşşşşş 😂😂
Kurban olsun sana para 😄
Sokak yemeği sanırım yemedim. Arkadaşlar ile mangal yaptık. Normal hayata alışması biraz değişik oldu. Hep oruçlu hissettim kendimi.
Ben de bir süre oruçlu hissettim kendimi su felan içmedim anca düzeldim.😄
Aynen özellikle akşam yemekleri sanki iftar gibi hissediliyor ama Ramazan ayı iftarı gibi de değil..
Hepsine bayılırım.. Dün abarttım biraz hem ızgara köfte ekmek, hem KFC yedim 😅😅 daha da bişiler yiyecektim de şiştim
Ben de abartmış olabilirim 😄
Bugünde bi kokoreç yiyesim var ama gözüm midede de kalıyor 😜😅
Ye kız😄
Afiyet olsun.
Allah razı olsun😅😅 😘
Acayip canım çekti ama kendıme yasak koydum kız florya 😔🥲
Ahshdh bir kere daha ye bir şey olmaz gokan.
Bir zehirlenme daha kaldıramaz bu narin ve ponçik bedenim 😔
Benim yerime 70 tane falan yesene florya 😂
😐🙄Yok şu an istemiyorum belki sonra. 🤢
O zaman sırada ki midye partiisi bana gelsın 😔
Nasıl canım çekti var ya 🤤🥲
Yok şu an pek iyi değilim parti, midye, ses, yiyecek, içecek istemem.
Sen kendi kankişlerinle partile gökhan.
Hayırdır kız hasta mısın 🤔 benim kankalar alkol alıyor şu an. Ben kullanmadıgım için evde pineklıyorum 😔
Migrenim tuttu yaa 2 ağrı kesici içtim üst üste fayda etmedi.😐
Sen de iç boşveeer.
Geçmiş olsun florya 😔
Yok ya sevmıyorum , tiner cekmek daha guzel 😂
Saol gökhan.😐
Görüşürüz Allaha emanetsin. 😶✋
Eyvallah sende florya 🙏
Dışarıdan yemek yemeyi pek sevmem ama bazen kokoreç, işkembe, midye yemeye ben de gidiyorum. Ama ramazan diye öyle bi koşma olmadı bende
Su tirnaklardan ne anliyorsunuz, engelden baska bir sey degil...
Seviyorum
Yok canim zorla taktirmislardir...
tost yedim bir de burger king hamburger ama sokak lezzeti değil 😀
Henüz ev yemekleri yedim ve yiyorum sokak yemeği yemedim
Henüz sokak yemeğine koşmadım ama koşarsam kokoreç yemeye koşabilirim...
Dışardan yemek söyleme özgürlüğüne kavuştum 😀 en çok cay kahve sigara zorluyordu beni zaten
Dün çengelköy deli midyeci ahmette açtım sezonu
Ramazan içinde yemiştim, bardakta mısır. Bak yine canım çektiğğ.
Daha ramazan modundan çıkamadım ya, ama ilk bi dürüm yerim
Enfeksiyon garantili ama çok lezzetli denk gelip yemem umarım.:)
Sokak yemeklerine koşamadik maalesef içimiz dışımız börek , baklava ve sarma oldu bir hafta daha kosamayiz bu gidişle 😂😂
Midye yeriz ismarlayan varsa gelirim uskudar Kadıköy civwri midye ismarlamak isteyen varmi😘😋
Deniz logar temizleyicilerini yiyecek kadar midesiz değilim..
Hiçbir şeye koşmadım iştahım yok olmuş benim
Midyeyi tırnağınla açılırken tırnağın kırılmadı mı
Yok kaydırarak rahatlıkla açtım sorun olmadı.
Simit ve lokma yiyebildim şimdilik.
Afiyet olsun noki 😄
Hhahaha.. hemen midye söyledik cidden..😄
Neredeydin sen?
İzmir..
😄Dün söyleseydin birlikte gezerdik.
Burası Üçyol Betonyol’daki midyeci mi? Dün ben de oradan aldım da..😄 Tühh keşke söyleseydim ya..😂
Yok konak iskele, çoook kalabalıktı dün güzeldi yaa.
Başka bir gün ozaman 😊
Konaktan böyle günlerde uzak duruyorum.. yalı tarafındaki bir mekanda yapıyorlar, muhteşem ötesi..😌
Çok kalabalıktı çok yabancı vardı Türkçe konuşan yok denecek kadar azdı korktum valla. 🙄🙄🙄
Belirli yerlerde dolaşabiliyoruz artık.. kordon, inciraltı, yalı, kemeraltı buralar artık gidilecek yerler değil.. daha sakin yerlere henüz yabancılar Akın etmedi..
Afiyet olsun benim içinde 30 40 tane ye :)
150 lira olmuş kilosu 😄70 liralık aldım.
Midye canım çekti. Tırnaklar da dikkatten kaçmadı
İkiside güzeldi. 😄
Evetttt bellii :)
Ben anamın sarmalarini yedim sokağa çıkma fırsatım olmadı
henüz koşamadım
Sokak yemeği tüketmiyorum.
Hiçbir sokak yemeğine koşmadım.
daha başlamadım :D
Daha koşamadım. Ama ilk midyeye koşacağım
Dün midyeye koştum 😃
tirnaklarda efsoymus hanimabla
Kaşarlı kumru sokak yemeği mi tam bilmiyorum da
kokorec yedim
midye tava yedim
Daha koşamadım 😀
Ben seni koştururum 1 ay sonra 😄
Tırnaklara gell sjsnns
Beğenemedin mi 🤪
Alpay bunu beğendi😂
Sokak yemekleri sevmem
Bana da versene param yok
Midyelerde maşallah çok güzeller ☺️
Kumpir
Sokak lezzeti degilde, direk hamburgere koştum.
Tantuni sayılır mı?
kokoreç
Henüz koşmadım ya
Döner
Hiç birine
Seyyar köfteci
Islak hamburger😂😂
Boğazı tutmaya devam
Atlatamadim hala
Ciğer'e koştum. :D
Oruç tutmadım
İskender 😅
Kokoreç olur
Koşmadımm
Midye sevmiyorum 😃
Yok ya
Midye canımı çektirdin.
Kokoreç 😎
Canım çekti 😔
Simit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?