
Dikkat! Bu soru karın acıktırır. 😬
Evet arkadaşlar Ramazan-ı Şerif'in ilk gününde akşama neler hazırlıyorsunuz?

Dikkat! Bu soru karın acıktırır. 😬
Evet arkadaşlar Ramazan-ı Şerif'in ilk gününde akşama neler hazırlıyorsunuz?
Ülke bu durumda iken ne gibi yemekler olur. Et olmuş 500 700 arası. Dandik bir tavuk 150 200 kilosu. Ne olabilir. Bu ülkenin %62 i askeri ucretle geçiniyor. Daha doğrusu geçinmeye çalışıyor. Matematiğim yetmiyor gerçekten.
Haklısınız, bir şey diyemiyorum.
Cevap
19Cevap
Son yarım saat kala sofranın kurulmasına yardım ederken öğreneceğim 😄
Vay vay yardım eden erkek var demek. 😃
Yardım etmek ne kelime. Bazen ben yapıyorum hem de hiç yardım almadan. 😊
Çok iyi hayırlı evlat. 🙂
Corba, pilav, et tava yoğurt kuru etli dolma havuç dilimi ve kadayıf vardi
Zengin menü, afiyet olsun ✨
Amin 💗
Mercimek çorbası, basmati pilav, köfte ve patates kızartması
Afiyet olsun ✨
Mercimek çorbası
Karnı yarık
Pilav salata tatli
Çok güzel menü, afiyet olsun ✨
Teşekkür ederim sizede🌸
💗✨
Corba sart
Salata sart
Bir et yemeği
Bol su ve yoğurt bana yeter
Afiyet olsun.
Umarim :)
Herkese
Filistinli kardeşlerimiz ne yedi acaba çok üzülüyorum ya Rabbi sen yardım et kardeşlerimize 😪😪
Ramazan açın halnden anlamaksa şu paylasılan resimler ne allah bizim diyetisyenimiz mi ramazan çok kıymetliyse oruc faydalıysa ramazan bitince niye müslümanlar hemen değişiyor
O insanın fıtratı yani Allah'a neden suç buluyorsun? Allah herkese akıl vermiş.
Mercimek çorbası
Çoban kavurma
Pirinç pilavı
Salata
Güllaç
Senin menünde neler var dostum?
Güzel, sevdim.
Bilmiyorum ki, işteyim annem ne hazırlar bilmemekteyim şu an.
Beraber yapabiliriz istersen 😀😀😀 düşünsene şehir dışında çalışıyorsun evde hazırlayan yok evden çıkıp iftar yemeği hazırlamak ne kadar yorucu :(
Yorucu ama ben kendime yemek hazırlamayı çok severim benim için sorun olmazdı. 🙂
Böyle mükemmel bir yorum beklemiyordum açıkçası 🤭
Neden? 😃
Şimdiki gençler he ya kim gidecek eve de yemek hazırayacak falan diye aglardı 😀😀😀
Yok beeee ben severim yemek yapmayı, yeni nesilden değilim. 😬
Bak buna da sevindim işte 😀😀
Çalışıyorsun fakat mesajlarım ile umarım rahatsızlık vermiyorumdur 🤭🤭umarımm umarıııımmm
Burdani yorum hakkımızı foldurmayip mesaj bölümüne geçsek olmaz mı yemek yapmayı seven hamarat arkadaş 😃😃😃
Hayır teşekkürler.
Gidip bi makarna yaparım herhalde yalnız yaşıyorum işten anca cikacam
Anladım, olsun ne olursa ona şükür.
Klasik türk yemekleri. Abartılı bir şekilde oruç açmam asla
çorba börek kurufasulye pilav salata güllaç
Biraz ağır olmuş sanki ama yine de güzel ✨
Et sote, pilav, çorba ve mezeler oldu
Çok güzelmiş afiyet olsun ✨
Teşekkürler 🎈
✨💗
Beşamelli patates tepsisi ve çorba 🎀
Çok iyi ✨
🌷🤍
Kahvaltılık şeyler olucak
Çok iyi
Tek kişilik yeter daa
Tabii yeter daaa
Sana dicem dicem unutuyorum, şimdi geldi aklıma. Belki kim olduğumu anlamışsındır ben hatırlatayım kendimi dedim. Bilardo oynuyorduk bir ara bilmem hatırlar mısın? 😬 Hatırlarsan da yazma ama buraya eski üye ismimi
B ile başlıyor z ile bitiyorum olması lazım doğru mu 😂😂
Hayır ya bilemedin ☹️
Nasıl bilemedim ya ballı bişey değil miydi be
Hayır 🙄
İpucu alayım
Fenomen hesabım vardı ya seninle oynadığımız zaman hangi hesabım vardı bilmiyorum, ama bayağı bilardo oynamıştık
Bir yazarın adı kullanıcı adın değil miydi
Hayır noo bekle söyleyeceğim
Söyleyemiyormuşum kutu kapalı
Eski sorularımdan birine görüş at söyle bari 😂😂😂
Söylemiyorum 😒
Merak ettim ama Balzac değilse ne 😃😃
Değilim 🙄
Unutmasaydın
Oyun da durmuyor ki duruyor mu sen de 😂😂
Hayır bayağıdır oynamıyorum ben. Kutunu aç iki dakika söyleyeyim kapatırsın sonra 😒
Tamam 😃😃
Tavuk sote olacak
Severizz
Çorba su böreği yaprak sarma
Çok güzel.
Akşam göreceğiz
Afiyet olsun şimdiden o zaman
Ricaa ederim
Mercimek corba
Patatesli köfte firinda
Çok güzel, harika. ✨
Şimdiden afiyet olsun. 😌
Kuru fasülye, pilav, mercimek çorbası
Hamsi ve çorba.
Hamsi, çok severim. ✨
Ben de severim ☺
Lahmacun yeecik biz
Güzel, afiyet olsun.
bi çorba yaparım yeter
O da güzel
Bu nasıl bi sofra 🫠
Ay internette buldum düştüm ben de. 😬
Bataklık çorbası
O nasıl bir şey?
Shrek çorbası işte
Şırdan ve Kebap
Ağır olmaz mı?
Su içmek iyidir ama su ile yemeği bir tutmamak gerekir.
Boşuna dememişim.
Geçmiş olsun şimdiden.
Hiç fikrim yok annem ne yaptıysa artık
Bu akşam iftar menüsü karavana
Oruç tutmadım.
Ne olursa
Anam balık yapmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?