Glutensiz Tam Yulaf Unu (8 tepeleme yemek kaşığı) Su (Yarım çay bardağı) Karnıyarık Otu Tozu (1 yemek kaşığı) Kakao (5 yemek kaşığı) Karbonat (1 tatlı kaşığı) Hindistan Cevizi Yağı (3 yemek kaşığı) Hindistan Cevizi Şekeri (4 yemek kaşığı) Tahin (3 yemek kaşığı) Bitter çikolata [1,5 paket (100-120 gr.)] Vanilya (1 çay kaşığı) Tuz (Bir çimdik) Kuru malzemeleri karıştırıp suyla karnıyarık otu tozunu karıştırıp biraz bekledikten sonra tüm malzemeleri karıştırıp fırına verin.
Bu ürünleri bulmakta zorluk çekebilirsiniz. Eğer normal de olur ya da vegan olmasa da olur derseniz daha basit ve bulunabilir malzemelerle olan tarifleri paylaşırım. 🙏🏻🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
afiyet olsun güzel görünüyor bence ellerine sağlık. ben de severim ama diyet yaptığım için pek yemiyorum
İkinci tabak savaşa çıkmış gibi 😅😅
Hangi unu kullandınız peki?
Glutensiz unlar, tam buğday unu vs ürüne göre değişiyor 🙂
Brownie olsun da sağlıklısı da olur sağlıksızı da 🙈 ellerine sağlık 🌺
Grazie signorina 🙏🏻
Baya başarılı duruyorlar😋 tabak süslemelerine bayıldım
Tabak aşırı karşılık ve kirli duruyor yani sadece çiçek koysanız bile yeter.
Eline sağlık meslektaşım
Grazie signorina 🙏🏻🙂 siz de aşçısınız demek ne güzel 🙂
Yess demi chefim
Süper 🙂 çok sevindim sizin adınıza 🙏🏻
Teşekkürler
İnsan bunu yemeye kıyamaz jdn çok iyi
Grazie signorina 🙂
İlk tabak daha güzel süslenmiş
Ben de sadelikten yanayım, benim de ilk tabak daha çok hoşuma gitti. Deniyoruz işte, en güzelini bulana kadar. 🙂
Demeye deneye olur bunlar zten eline sağlık
Grazie signorina 🙏🏻
Efso görünüyor dayı dhdhsh
Eyvallah üstad 🙋🏻♂️
Harika görünüyor. Eline, emeğine sağlık :)
Çok teşekkür ederim 🙏🏻🙂 Seni tekrar görmek ne güzel 🙂
Rica ederim :) seni tekrar görmekte güzel :)
Nasılsın, nasıl gidiyor? 🙂
Yazdığını şimdi gördüm, kusura bakma. Ben iyiyim. her şey yolunda :) sen nasılsın? senin nasıl gidiyor? neler yapıyorsun :)
İşler güçler 🙂ben de iyiyim 🙂
İşlerinde kolay gelsin :) Duymak güzel. İyi olduğuna sevindim. :)
Çokselll keşke benim olsa
Olur, neden olmasın
Güzel görünüyor ellerinize sağlık 😋👍
Tabak o kadar güzel ki
Güzel görünüyor, ellerine sağlık
Eline sağlık hoş gözüküyor
İştah açıcı, ellerinize sağlık.
Güzel olmuş sunum çok iyi
Tarif alalım
Olabilir 🙏🏻
Tarifi alabilir miyim?
Olabilir 🙂
?
Glutensiz Tam Yulaf Unu (8 tepeleme yemek kaşığı)
Su (Yarım çay bardağı)
Karnıyarık Otu Tozu (1 yemek kaşığı)
Kakao (5 yemek kaşığı)
Karbonat (1 tatlı kaşığı)
Hindistan Cevizi Yağı (3 yemek kaşığı)
Hindistan Cevizi Şekeri (4 yemek kaşığı)
Tahin (3 yemek kaşığı)
Bitter çikolata [1,5 paket (100-120 gr.)]
Vanilya (1 çay kaşığı)
Tuz (Bir çimdik)
Kuru malzemeleri karıştırıp suyla karnıyarık otu tozunu karıştırıp biraz bekledikten sonra tüm malzemeleri karıştırıp fırına verin.
Bu ürünleri bulmakta zorluk çekebilirsiniz. Eğer normal de olur ya da vegan olmasa da olur derseniz daha basit ve bulunabilir malzemelerle olan tarifleri paylaşırım. 🙏🏻🙂
Olabilir
Fit browni ne sjjd
Unsuz, şekersiz falan 😅
her eve lazım sizin gibi erkeklerden
O konuya hiç girmeyelim signorina, yaralıyım 😅
yazık olmuş🥲
Öyle olur hep, vatan sağolsun 🙂
amin amin😌
Güzel
Mükemmel
Güzell
Helallll
Bonjornu seba bien