Üstü çatlamadı ama tadı güzeldi küçük borcamlarla iki tane yaptım. Borcamın biri bitti bile😍 200 gr kuvertur çikolata kullandım içine ama çikolataya rağmen tadı hafif olmuş 


Bak isteyince oluyor. Eline sağlık. Kabarma konusunda sorun yaşayacağını tahmin ettim. Onun için kabartma tozunu biraz fazla kullanın.
Kabartma tozu yazmıyordu sanki tarifte, koymadım
Ben şişirmek için atarım
Bir daha yaparsam koyarım
O zaman yine eline sağlık
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Cevap
9Cevap
Güzel görünüyor gadası
Afiyet olsun harika görünüyor :)
Askım sanki çok kalmış fırında 🥹 ama ellerine saglık enfes gözüküyor ❤️
Biraz daha siyah ıslak ve üzeri çatlak olmalı sanki. Ellerine sağlık
Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
maalesef beğenmedim
Gayet güzel görünüyor ellerine sağlık ☺️
Yerdim ama diyetteyim be şeker yok
Güzel görünüyor bebiş eline sağlık 💖💮
Eline sağlık güzel gözüküyor
Pek göründüğü söylenemez.
Çok güzel gözüküyor canım çekti dldldl
Bi tane uzatsana bana ordan
Diyetteyim ama ben😇😇
Guzel gorunuyir tadi nasil aceba
Eline sağlık şahane görünüyor
Ben güzeli neyleyeyim güzel benim olmayınca 😋
güzelse bile fotoğraf kötü göstermiş
Afiyet olsun
güzel
Güzel görünüyor:)
Ellerine sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar