Karnı yarık yaptım nasıl olmuş? 🙃 sadece fırında pişmesi kaldı.
Herkese hayırlı iftarlar dilerim 🙏

Karnı yarık yaptım nasıl olmuş? 🙃 sadece fırında pişmesi kaldı.
Herkese hayırlı iftarlar dilerim 🙏

Hayır yok ama kızlar sever yemek yapan erkekleri genelde. zaten kızların da düşmediği bir şey yok ses tonundan da etkilenirler.
afiyet olsun bu arada
Teşekkürler kardeşim gel beraber olsun
Eyv abi
Var tabi erkekleri daha çok mutfakta görmek istiyoruz artık.
Ben et yemeği ne bilim kebap yapan erkeği çok çekici buluyorum birde şarap açarsa bana sevinirim ;)
Çekici gelirmiyim bilmem ama o benim
Kesinlikle var sizleri mutfağa alalım beyler 😂
Seve seve 😌 yemekler bizden bulaşıklar sizden 😈😂
O da doğru 🙄
Ne demek görevimiz 😃
Vallahi helal olsun sana. Benim diyen kadın yapamaz bunu
Eyvallah kardeşim güzel yorumun mutlu etti 🙃
Afiyet olsun. Hayırlı iftarlar
Cevap
19Cevap
Var deniliyor gadası
Yemek yapan erkek çekiciliği yok benim için çünküü en alasını ben yapıyorum
Güzel duruyor, eline sağlık.
O çekicilik sözde var genelde.. Bir de evlenince işe yarar :D O zaman çekici görünebilir :D
Çok güzel özetledin durumu 😃 Teşekkürler bu arada
Bence böyle bir çekicilik kesinlikle vardır. Peki yapamayanında bir çekiciliği yokmudur? 😅 Ben mesela girdiğimde mutfağa ortalık mohaç meydan muharebesine dönüyor.
Evet var.. Bir arkadaşım var ve iyi ki arkadaşım.. Aksi halde Ayran gönüllü oluşum burada da etki ederdi🙄
🙄🙄
Ama açken neden bunu paylaşıyorsunuz ya. Küstüm oynamıyorum
Oyun bozarlık yapma mızıkçı 🤨
böyle bir şey kesinlikle var bir kızın kalbine giden yol midesinden geçer beyler DĞHDHDĞSGD şaka maka yemek yapan erkekler 3-0 öndedir.
Ay tabi ki var. Biscolata erkeği reklamı bunun en iyi kanıtıdır.
Mutfakta ki erkek çekici ve seksidir.
Gerçekten böyle bişey var bu konuda babacim favorim😄
Annen ve sen çok şanslısınız o halde kıymetini bilin evinizin erkeğinin 😃
Biliyoruz ben evde olmasam da😅
Nerdesin ki 😃
Ben başka şehirde çalışıyorum arada gidince faydalanıyorum😅
Seni gidi kurnaz 😈😂
😅😅😅
Var kesinlikle var. Yemek yapan erkek bana ileride karısına yardım edebilecek ve maço olmayan bir erkek izlenimi veriyor.
Elbette ki var. Elinize sağlık, güzel görünüyor. Hayırlı iftarlar...😄
Teşekkürler sizede hayırlı iftarlar 🙃
Elinize sağlık ancak ben istemem mutfaga girmesin ama balkon yıkasın 😀
Ahahaha balkon sende psikolojik bunalım yapmış çok mu pisti kızzz
Hadi yaa ama sıkıntı olmasın kız sonra sen de klozeti yemek pişirebilecekkadar temiz olan kadınlardan mısın
😅😅 dalga geçiyosun demi
Ne iş yapıyosun?
Var valla yemek yapmayı bilmiyorum diyenler beni itiyor resmen 😅nasıl bilmiyorlar aklım almıyor
Yalan bunlar yan gelip yatmak için mizi kandırıyorlar
Afiyet olsun bende yapacaktım ama patlıcan mevsimi olmadığı için dün perde pilavı yaptım🤣
hayır yok.
yani hayatta kalmak için yapılan bir şey neden ekstra bir özellik olsun ki
Tabi ki de var bence çok sempatik oluyorlar, elinize sağlık..
Yapabilir bu artı ya da eksi değil yapıyorsa kendide yiyecek
Tavsiyem kıyma harcına maydanoz koy ve soğanları az daha küçük doğra :)
Karnım aç ise yapıyorum ne çekiciliği var bunun olması gereken zaten.
yemek yapması kendini geliştirmesi iyi bir şey ama benim için çekiciliği yok
Yemek yapma kadınlara yakışıyor da özel bir yetenek erkekler için de ben hazır çorbacıyım
Ellerine sağlık sevmediğim bir yemek ama yapımı meşakatli cidden
Yemeği güzel ve lezzetli yapıyorsa yemek yaparken mutfağı birbirine katmıyorsa evet çekicidir
Kesinlikle var. Mutfağa giren -yemek yemek harici tabii- 10 adım öndedir ⃀
Abartılanlar listesinde bence. Yıllarıdr yemek yapıyorum öyle ‘ uuuu ‘ diyen olmadı.
Evde yeğenimi ve Her şeymi kendim yapıyorum çünkü yanlız tek yaşıyorum
Kendi yemeğini yapamayan erkek ömür boyu kızlara esir düşer
hangi evin diregiysen is yaptirmiycan karina ne guzel
Kardeşim be oruçluyuz bee
Erkeklerde çekici gördüğüm sayılı şeylerden biri...
O derece yani iyiymiş
Hem yapan hem ortalığı batırmayanin var 😅
İkincisi bende yok sanırım 😅
Böyle şeylere takılan biriyle evlenmem zaten
Nasıl dağıttıysam toplarımda bunun için de kavga edilmez küçük şeyler bunlar 😃
Biscolata erkeğinden bahsediyorsan evet çekici
Onlar eve ekmek getirmez aç kalırsınız
Baklavalari yeter😄
Tulumba var olmaz mı djdjdj
varfir da onlar evlenene kadar kandirma numaralari
Her erkeğin kendine göre bir taktiği var tabi 😂
Vay be süper görünüyor eline sağlık
Teşekkürler beğenmene sevindim
Sakat gibi hizmet beklemeyen her erkek çekicidir.
Elbette var, eline sağlık..
Evet var
Çok güzel gözükyor afiyet olsun 🥰
Evet var ama mutfağı dağıtmadığı sürece
E yani var tabii
Evet elbette var 😌
Midemi bulandırıyo
Var da çok yapmasın. Arada iyidir
Yanii var diyemem bence herkes yapmasını bilmeli
Görüşümüzü etkiler tabiki
makarna yapıyorum ben de
İyi yarmışsın tebrikler :D Afiyet olsun
Kanki nerede onun patatesi biberi😂
Tipin yoksa çekici olmazsın :D
Yiyen erkek çekiciliği çok başka 😂
Bence yok
evet var
Eveeettt bence kesinlikle var
Var sanki
Kesinlikle var
Bence var
Kesinlikle
Var evet
Var çok çekiciler
valla vardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?