Herkes bu kadar çekici mi bilemeyiz 😀
Yemek yapan erkek çekiciliği diye bir şey var mı?
Herkes bu kadar çekici mi bilemeyiz 😀
Yıllarca öğrenci evinde yemek yaptım, beleş yemek diye gelen oldu, yurtta fırsat bulamayıp sırf digiturkte dizisini izlemeye gelen hatun oldu, yeri geldi evime erkek atan hatun oldu ama hep yemekleri ben yaptım kimse de yemek yapan adam şeysi diye gelmedi.
Vay ben nerelere gideyim pampa.
Kız olsam beni de çekerdi
Tek başına yapmasına hiç gerek yok. Biz birlikte yaparsak süper. Eğer tek başına arada yaparsa sürpriz amaçlı olur. Ama yemek hazırda söylenebilir. Yani diceğim şu, ikimizin birlikte yemek yapması tercihim👍
Kesinlikle var😂😂💫💫🌟🌟🌟
Rica ederim Prensesim 😍😌💕😘😘
Cevap
174Cevap
Yapıyorum tabi ayipsin. ))
hiçte güzel olmamış hıı hııı
Evet. Senin yanında benim lafım edilmez zaten kuzum 🤓😇
Bak kıskanç erkek eksilemis beni :)
Ben den güzel yapmışsın ama :))
Yok estagfullah :) sen en iyisini yaparsın :)
Benimle inatlaşmaya hiç girme bence:))
Benim sarmalarım dan güzeller ellerine sağlık çok güzel☺
Yaaa kurban olurum. )) Çok saol tesekkur ederim 🤓😇😇😇😇
Vay be kalem gibi olmuş
☺ teşekkür ediyorum:)
Rica ederim;
kim bu😂
Manav hayri 😀😀
sen misin yoksa 🙊😀
Benziyo mu 😀
Burnun dan şıp diye düşmüş😃
Yemek yapan erkek çekiciliği diye birşey yok tamamen uydurma
Sen hiç odabaşında et pişiren bir erkeğe hayran kalan kadın gördün mü. Göremezsin çünkü genellikle insan herşeyi birarada isteyen aç gözlü bir yaratıktır ne yazıkki. Yemekte değil keramet yani anlayacağın. Herşey bir bütün.
Kısa göbekli bıyıklı erkek resmi koyarak sorsaydın bakalım cevaplar ne olacaktı :)
Bu gayet hoş 😊
Bayanların hoşuna gittiği bir gerçek... Ayrıca bu ikili arasında farklı bir bağın da kurulmasını sağlıyor. Beraber yemek yapmak eğlenceli bir vakit geçirmeyi de beraberinde getirebiliyor. Ya da partneriniz hasta olduğunda ona yemek yapmanız artı artı artı puanlar olarak size geri dönecektir. :)
bunu ben sorsam 5 kişi cevaplar sapık mısın diyede sorarlar
Hahaha😂😂
Günün sorusu onun için :)
Resimdeki eleman gibi olmasam da
Baya yapıyorum 😂
Aferim yap :))) Bana da yap 😊
restaurant'ta çalışıyorum bilirsiiin :D
Bilmiyordum 😂
ne kadar da cahıl :D
Beni kırdın 😒
ballı gong?
Tır ile döksen yemem.
pekiii
Peki Çağrı..
peki pınar hanım..
Tamam çağrı bey..
Bence barışmalıyız
Neden :)
bide soruyor musun :) ^^
Evet :D
nedeni bende kalsın hanım efendi barışalım bizz
Cahil?:/
Özürlerimi ballı gong ile iletsem
takılmıştım, küsmedim kii (:
Kız arkadaşım salondan çok mutfakta yaşıyor mutfağını mahremi gibi görüyor böyle kızlarımızda var yok değil. (Şahsen aşkım eğer görüyorsan söyleyeyim itici gelmekten çekindiğim için girmiyorum mutfağa)
Yani çekici demesem de olumlu bir özellik diyebilirim.
Fakat benimle beraberken yaptığım yemeğe karışıyorsa iticiliği var bence.😒
Bayan olduğum halde yemek yapmayı halen bilmiyorum 😌
Ben bulmuyorum çünkü benim sevdiğim yemeği erkeğin yapması değil ortak yemek yapılması aynı anda mutfakta kahkahaların yükseldiği yemek sırasında ise gün değerlendirmesi yapılan
Elbette var. Yemek yapan erkekler bana da çekici geliyor.
Bilmiyorum ama ben seviyorum yemek yapmayi ozel birine yapiyorsam daha da zevkli oluyor onun icin biseyler yapmak tercihim birlikte yapmak ama herzaman değil ayda 1.2 kez yoksa hicbir ozelligi kalmaz
Çekici değilde daha sempatik gözüküyor gözüme eşim mutfaktayken. Bana bişeyleri beğendirme çabası, yapabildiği yemeği öve öve anlatması, tüm bunları yaparken mutfağı dağıtması.. Çok tatlı ya mikrop şey😍
Tabiki de of ne güzel yemek yapar sürekli bende yerim :3
O zaman öğrenci işi künefe en çekicisindeeen😁
https://i.hizliresim.com/A1JYbz.jpg
Anlık.
Vallahi yemek yaparken çekici oluyor muyum hiçbir fikrim yok :D Ama sanmam.
Hayır, bir erkeğin mutfakta başarılı olması bana normal bir durum gibi geliyor.
Hayır sıra sana yapmaya gelince yapmıyorlar :)) mutfakta sevmem bir erkeğin dolanmasını
Böyle diye diye ülkede erkek aşçı oranı arttı yalan bunlar :). Bende biliyorum bu arada ahsgahah.
Valla patates kizartirim yumurta yaparım kahve olur makarna türlü ne biliyim klasik yemeklerin hepsi
Bana kadınlar çekici geliyor. Kadınlardan hoşlanıyorum.
Ben bile çekici buluyorum, kızlar nasıl çekici bulmasın?
bir erkegi yemek yapiyor diye neden cekici bulayim, bulmuyorum.
nötrüm.
Dayım bir yemekler yapıyor varya. Karılara taş çıkarır. Şahsen onun gibi yemek yapanını bulsam hayatta kaçırmam. Yengemin yaşadığı rahatlık gözlerimin önünde çünkü.
yok öyle bişey galeri12.uludagsozluk.com/.../...-erkek_755489.jpg
Yemek yemek de aslında duyularla ilgili. Yani bir erkeğin yaptığı yemeğin mis gibi kokması, tat alma duyumuza hitap etmesi, muazzam güzel (aynı zamanda seksi) bişey.
Bencede vardır. Ben bir erkek olarak çok titiz davranırım mutfakta birşey yaparken. Yani severek yaparım çekicilik olur bence en iyi aşçılarda erkek zaten.😀😀😀
Ben daha çekiciyim ondan
Zaten cekici olan birinin cekiciliginin altini cizer ama cekici olmayan erkek ev hanimi gibi durur ve itici bulunur
Ayhhhh bu ciciş
Yemek yapan erkek, erkek gibi erkektir. İyi bir aileden gelmiş, güzel bir eğitim almıştır. Kendini ve ailesini gayet idare etmesini bilir. 👍
Asik oldugum adam benim icin mutfakta yemek yaparsa daha da cekici olur gozumde 😍
Herkes degil de bu resimdeki baya çekici hiç mutfak tan çıkmasın
Dünyanın en ünlü 8 aşçısından yalnız biri kadın. Yemek yapmada da kadınlardan iyiyiz yav. Benim enişte bir plav yapar sormayın...
Bizim TÜRK kızları yemek yapan erkeği değil dayak atan küfür eden maco erkekleri çekici buluyor
Ben bulmuyorum
@aerokişilik şimdi bulmuyorum deme çoğunluğu ayni
Bence türk kızları onlarï çekici bulmuyor da erkekler öyle
@aerokişilik her neyse kardeşim benim görüşüm bu
Benimkide bu.
@aerokişilik ahahhahaha iyi denk geldik gece vakti yav. Hepiniz aynisiniz hemcinsini savunma bana
özelden konuşun bildirim rahatsız ediyor ama :./
Bak gordunmu reisi rahatsız ettin. Laf etti.
Ben hemcinsimi savunuyorum ama sende savunuyorsun? Bana laf ederken kendine çarptırman kadar garip bir dünya
@aerokişilik ya her neyse kardeşim. Ben senin görüşüne saygı duyuyorum sende benimkine saygı duy kapatalım konuyu
Seninkine saygı duymuyorum demedim zaten
@aerokişilik tamam ozaman bende seni tenzih ediyorum.
Böyle evde sıradan yemek yapmam et türü şeyler hafif kuyruk yağlı sac kavurma pirzola fena salata yaparım bir kısım yani öyle fazla yemekten anlamam
Babam da harika yemekler yapan birisi, bence erkekler yemek yapmayı bilmeli herşeyi kadından beklememeli 😐
Olmaz mı... Bir erkek sarma, içli köfte, mantı, keşkek, hünkar beğendi yapıyorsa ve hatta yanında da baklava açıyorsa nasıl çekici olmasın?😍
Bilmem, Yemek yaparken hiç aynada kendime bakma fırsatım olmadı 😁 ama evleneceğin kadın çok şanslı diyen bir çevrem var 😁
Var tabi ya olmaz mı adam bir mantı açsın da sonra bir de çekici değil diyelim olacak iş değil
hemde nasıl çekici gelir bana 😍
😄😄😍
Jeli yemezler... gaza getirme milleti :) :)
bende yalan olmaz! ;)
Bencede yalan değil, sadece gazz :) :)
boş yere gaz vermem ben
Hımm pekkii :)
Mk ne hayelleriniz var öyle yemek yaparım tamam da ben etraftakileri kovuyorum zaten ona ihtiyacım yok zaten çekiciyim hm öyle birşey var mı var
Annem ileride bir gün yanlız kalırsam diye, bana yemek yapmayı öğretti, mükemmel el kıvamım var mükemmel pilav yaparım.
Benden duymuş olmayın çok iyi mantı yapıyor @VoyagerC ;))
Bence yok ya normal bir olay, ne bileyim televizyon izlemek gibi
Deme kadınlarında yemek yapmasının normal olduğu gibi 🤙
https://i.hizliresim.com/QVMRrZ.jpg
Yaa ne demezsin...
E tabi yemek yapan erkeklerin nesli giderek tükendiği için gözümüze hoş geliyor.. Bak mesela, erkekler hiç “Ütü yapan kadın çekiciliği..” diye zırvalıyor mu? Hayır..
Çekicilik değilde yani eşine yardım ettiği için hoş durum
Yok artik kuru sogan dograrken cekicilikmi ariyorsunuz
Mutfakta aşçı , evde bey efendi , yatakta... ... yok öyle değildi yaa.. :P
Yemek yaparken mutfağın içine eden erkek çekiciligi de var ahsjsjsjjsjs
Yemeği kadın yapar. Hatta güzel yemek yapan kız candır.
kadının oldugu yerde yemek yapan adama adam demem ben kusura bakmayın herkez sorumluklarını bilcek
Yemek yapan erkek sayesinde bayanlar hiç bir diziyi kaçırmaz ee tabiki çekici de olur karizmada olur :)
Sana göre varsa sorun yoktur. Binlerce aşkı erkek var. Hemde sizleri böler carpar gerilere atar.
Bende aşçıyım da bu biscolata erkeği nedir yaaa onu çözemedim 😀
ayy evet biscolata erkeği diyorum başkada bişi demiyorum
Bana bundan bul, yemek yapmasa da olur. Ben bununla aç da kalırım.
Kesinlikle var yemek yaparken kendini kaptıran hele.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar