Çorba benim için gerçekten çok güzel özellikle de oruç zamanı ve kış günlerinde buharı tüten bir kupadan yudumlamak ayrı bir keyif, ama evdeydim diyelim ki genelde kaşıkla içmeyi tercih ederim. O sıcaklığı hissetmek, kıvamını kaşıktan görmek daha fazla hoşuma gider. Hele bir de yanında çıtır ekmek varsa, keyfime diyecek yok.