hani küçük kırpidesi tarzı oluyor ya ondan. neyse sabah sabah gider mi bilmyorum ama evde bir şey yok. siz kahvaltıyı nelerle yaptınız? ya da yapıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
sitede kimse yok mu ya
Tanesi 30 liraya kuşbaşılı pide aldım sabah kahvaltısında?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aralıklı oruç diyeti yapıyorum bu ara 😭😭😭 kahvaltı yok
böyle ağlayarak diyet mi olurmuş 😂
Ya ofiste millete saldırıcam açlıktan en azından ağlayarak kendime zarara vereyim ahahah 1 saatim kaldı 😂😂😂
böyle aşırı açıkınca kötü oluyor vücut. yanlış yapıyor olabilrsn
Kanka çok faydali dedidler bunun için 2 güne alışırım diye düşünüyorum 😂😂😂
hadi bakalım
Sende başla 😂😂😂
haha olur
O zaman artık diyet kankamsin
pazartesi başlarım ben 😂
O zaman mesaj at bana 🥳🥳
aralıklı oruçla ilgili bir yerde okumştm: erkeklerin günde bir kere kadınların günde iki kere yemesi gerekiyormuş. sen de bir kere mi yiyorsn
Ben 12 ile 20.00 arası yemek serbest geri kalan zamanda sadece su ve kahve
o ne biçim oruç be 😂 zaten 12 ile 20 arası yeniyor her şey. aralıklı oruçta günd ebir kere ya da max iki kere yersin ve başka bir şey yemezsn
Kanka zaten o arada 2 kg baklava ye demiyorum sana öğlen ve akşam yemeği aradads bir meyve o kadar 😂😂😂 ayrıca sen eğlenceli birisin hee sevdim seni 😂😂
Âç aç bekliyoz onlet hazirlasana bize
omlet sevmiyom ya
Omlet sevmeyenle olmaz gelecek falan hayal kurulmaz elendin
zaten kendş omletini kendi yapmayan erkekle ne işim olur 😂😂😂 evlatlık mı alıyoruz erkek mi, dimi
Şaşkın şey ben dünyanın en leziz omletini yapıyorum parmaklarını yersin
Sonra düş önüme nikah dairesine gidiyoruz diyip zorla goturursun
menemen yapsan olur o anca 😀
Olur ama bi şartla akşamları Beşiktaş maçı varken dizi izlemek yok
ben diziyi geç tv bile izlemem 😂
Ozaman tamam kimlik fotokopini yolla bana ozaman yalnız biraz fiziksel ozelliklerini anlatmalisin huyunu bide
tercih o kişiye göre
sizde ne vardı kahvaltıda
peynir zaytin yumurta recel
Ben her gün 50-100 kahvaltıya veriyorum
50 - 100 zaten dışarda çok bir şey değl de ne alıyorsn mesela
Börek poğaça falan sadece kahvaltı 50-100
üniverste yıllarında sabah kahvaltımz hep böyleydi
Benim ailemin maddi durumu iyi neyse ki
Canım çekti
al sen de 😀
Uzak ama ya
hadi ya. olsun belki sizin kahvaltı daha iyidir. bizde bir şey yoktu evde
Kahvaltıyı 8.30 da yaptım ben 😅
o saatlerde biz yiyemiyoruz bir şey ya
Normal canım ben normalde 9.30 ve ya 10 da yerim
zeytin peynir çay, fakiriz biz etli pide de neymiş
bizde peynir hariç bir şey yok 😂😂😂 buzdolabı tamtakır
kaç tane aldın pideden
iki kişiyiz 3 tane aldım
buzdolabı tamtakır diyon ama 90 lira gömmüşsün
gerçi 90 lirayla ne alınır
ha o fakirlikte değl tabii, maddi olarak fena değlz.